Linkbuilding

Creant “links building” per a empreses de menys interès

La construcció d’enllaços o el que en anglès s’anomena “links building” rellevants per als llocs web és cada dia més vital per al bon posicionament d’aquelles, això ho apliquen els experts i professionals del màrqueting per aconseguir un bon SEO.

Per a aquests professionals resulta bastant fàcil generar enllaços que permetin destacar encara més un lloc web en els motors de cerca, quan és una marca o empresa interessant, o que el seu contingut és cridaner per als consumidors, però, el detall està quan es tracta de indústries que es poden considerar poc interessants en el mercat, o no tan comuns.La construcció d’enllaços o “links building” en aquests casos requereix una mica més de creativitat i treball per part d’aquells, per exemple, en una conversa amb professionals de SEO es va comentar sobre un cas determinat en el qual la creació d’enllaços que impulsessin aquell tipus de negoci semblava un obstacle.

Era sobre una empresa que llogava contenidors d’escombraries, cosa poc atractiva per a la gran majoria dels consumidors i que la cerca realment no és molt usual, però aquests es preguntaven,Com donar-li la volta a aquest negoci, o exposar el costat positiu d’aquella activitat per a la construcció d’enllaços cridaners que ajudin a posicionar-se en el web?

Passar de poc atractiu a interessant mitjançant els “links building”Aquests experts van decidir assumir el repte i esbrinar com es podia treballar amb aquell negoci, i la construcció d’enllaços efectius que fessin arribar als consumidors a aquest resultat amb més facilitat.És cert que dels negocis o companyies atractives per a la vista del públic és molt més fàcil generar enllaços, però no obstant això, tampoc és impossible embellir una mica un negoci “avorrit” i ressaltar d’ell certs aspectes, valent-se com sempre de la creativitat.En el món del màrqueting no s’ha de subestimar o jutjar una indústria perquè realment no hi negocis avorrits, sinó idees avorrides.

Una persona creativa pot imaginar i desenvolupar les millors idees fins l’objecte més avorrit que existeixi.Per aconseguir mantenir una certa posició “estable” pel que fa a les classificacions dels motors de cerca, en el cas d’un negoci poc rellevant, també és d’ajuda impulsar mitjançant enllaços d’altres negocis del mateix rubro i investigar sobre enllaços d’altres fonts.Finalitzant pel que fa a la construcció d’enllaços és bàsic tenir en compte com tu producte o negoci influeix també en altres indústries, això ajuda a identificar o relacionar qui usa els seus productes, o com els fan servir per poder crear contingut que pugui cobrir les seves necessitats segons un consultor seo.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.