Les xarxes socials

Com es troba el social mitjana màrqueting en l’actualitat?

Les xarxes socials des de la seva aparició han estat de gran importància pel que fa al social mitjana màrqueting, i amb el passar dels anys han anat en avançat creixement, però, ja han aconseguit arribar a un punt considerat “estable”.

En aquest temps les grans marques i empreses s’han vist obligades a incloure en la seva estratègia el social mitjana màrqueting, ja que les xarxes socials eleven significativament el potencial d’aquelles.No obstant això, moltes empreses i marques actualment es fan diverses preguntes pel que fa a l’estat actual de les xarxes socials, o en què han de fer per guanyar més espai en aquest àmbit.

Els alts i baixos del social media màrquetingD’acord a una anàlisi de Econsultancy les xarxes socials han arribat a un nivell considerat “estabilitzat” tot i que fa alguns anys si es va presentar un puja i baixa d’aquelles, avui dia, es manté el mateix ritme de creixement pel que fa a usuaris, tampoc vol dir que el social mitjana màrqueting es troba “paralitzat”, simplement ja les xifres de creixement es troben a un mateix nivell sense patir caigudes.

Tota aquesta estabilitat també és producte de que en els últims anys no s’ha fet el llançament d’alguna nova xarxa social, que ocasioni un gran moviment de la massa de consumidors.Un altre aspecte important en l’actualitat sobre xarxes socials, és el conegut màrqueting amb influencers que així com ha tingut un boom impressionant en tot això de les xarxes, també té un costat no tan agradable pel que fa a màrqueting, ja que s’ha consolidat com una estratègia totalment independent que ja ha generat les seves pròpies estratègies internes.

Existeixen certes incongruències pel que fa al màrqueting amb influencers també per la compra de seguidors que alguns han generat i les falses mètriques del seu èxit, ja que, es dubta moltes vegades de la seva veritable posició en les xarxes, i dels resultats que estan aconseguint.És indubtable també la influència que està tenint la intel·ligència artificial en el social mitjana màrqueting, cada dia ocupant més terreny en aquest aspecte, encara que al principi no es considerava com una cosa positiva segons opina un consultor seo experta en marketing digital com la judith,  molts opinen que els boots i la intel·ligència artificial millorarà l’experiència que tenen els consumidors.Cal ressaltar un punt important, i és que tot i que algunes plataformes com Facebook s’han vist embolicades en “escàndols” que provoquen la seva constant aparició en mitjans i titulars, això no l’ha limitat de cap manera i menys ha generat l’abandó per part dels consumidors d’aquella xarxa.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.