La recerca de Google serà més ràpida

La recerca de Google serà més eficient:

El món actual exigeix ​​velocitat, és per això que Google va decidir implementar mètodes de recerca en la seva plataforma d’una manera més àgil. Es tracta de recerques de Google amb AMP, un sistema d’acceleració especial per a dispositius mòbils. Aquesta tendència és actualment molt demandada en el món gràcies a auge tecnològic que representa portar un Smartphone. Això va encendre les alertes del món i va fer que Google implementés mecanismes perquè pàgines web siguin mostrades tan ràpid en un mòbil com en escriptori.És una obligació a partir de juny d’aquest any que tots els llocs web carreguin ràpidament des dels mòbils. Anteriorment aquesta necessitat no era obligatòria, però les exigències i el món han canviat.

El que es requereix és que els llocs web facin el major esforç perquè la seva pàgina web carregui instantàniament, ara serà obligació ja que repercutirà directamentDins de les intensiones de Google amb el projecte AMP sorgeixen noves oportunitats.

La seva intensió és continuar invertint fortament en aquest projecte en diverses àrees en les quals seguirà avançat, com ho són segons un consultor seo:

• Experiències de narració interessants amb AMP Stories

• Correu electrònic dinàmic

• Java Script en AMP

• E-commerce

• Integracions profundes entre plataformes i contingut a la Cerca de GoogleEls estàndards Web de les cerques de GoogleMalte UBL, Tech Lead per al Projecte AMP a Google, afirma:

“D’acord amb el que vam aprendre d’AMP, ara ens sentim preparats per donar el següent pas i treballar per suportar més contingut de càrrega instantània que no estigui basat en la tecnologia d’AMP …”UBL afirma que els futurs estàndards web serà tot un repte dur-los a terme, però s’aconseguís el comès.

Les característiques AMP integrables al contingut que no és AMP, va expressar el següent:   “Ara confiem que amb l’aïllament del rendiment del iframe mitjançant l’aïllament del lloc o la multitasca cooperativa, l’empaquetat web, les polítiques de funcions, la promoció iframe i l’opció de subscripció de documents, serà possible posar aquestes característiques a disposició del contingut web que no sigui d’AMP que implementa aquests estàndards

El que es vol és que els nous estàndards web s’implementin en la recerca de Google i siguin sotmeses a proves exhaustives per sap si realment es assoliment ho planificat. Depènd dels resultats, es veurà si es posen en pràctica aquests estàndards web o no. El temps estimat es desconeix ja que depèn de factors extern.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.