¿Les millors eines de SEO?

Analitzar el SEO és impossible sense una sèrie d’eines, hi ha tants aspectes a tenir en compte que és pràcticament impossible fer-ho sense assistents digitals.

Per sort, al mercat hi ha moltíssims programes que ens poden ajudar en aquesta titànica tasca, però l’oferta és tan diferent (tant en preu com en prestacions) que sol ser un veritable mal de cap decantar-se per una o per una altra. Per això, avui us vull parlar de les millors eines SEO.

Algunes de les eines gratuïtes de Google com Analytics o motor de Console són de gran ajuda i en molts casos essencials. No obstant això, per a realitzar una anàlisi en major profunditat de la nostra situació SEO, calen eines de tercers. Per triar-les, cal tenir en compte que qualsevol campanya SEO es basa en els següents 5 pilars:

RecercaSEO tècnicSeguiment de paraules clauAnàlisi dels enllaços entrantsCompartits en xarxes socialsEncara que hi ha eines que prometen resultats integrals, la realitat és que la forma més efectiva d’analitzar la nostra situació és usar les millors eines per a cada àrea.

Depenent de la teva estratègia i pressupost, és possible que et vegis obligat a prioritzar en determinats punt com experta en seo barcelona:

Mozpro:Aquesta eina ofereix un munt de possibilitats, com una aranya (spider bot) o com a seguidor de l’autoritat del domini. No obstant això, on destaca per sobre de tot és en el seu explorador de paraules clau, arribant a ser més complet que el Keyword Planner de Google. Moz Pro és capaç, per exemple, de suggerir noves paraules clau a partir de similituds lèxiques. El seu preu depèn del paquet que triïs, pot anar des dels 99 dòlars mensuals del més bàsic als 599 del més complet.

Botify:Aquest és un dels aspectes més complicats, a causa que normalment gira al voltant d’aspectes complexos sobre codi, que a moltes persones els pot costar distingir-lo del pòster de Matrix. Això fa que en ocasions, si no és programador et costi entendre l’anàlisi que realitzen aquest tipus d’eines. Botify, però, ofereix un equilibri excepcional entre la profunditat de la informació i mostrar-ho de una forma comprensible. En altres paraules, té una interfície molt clara i gràfica!

Ja hem vist en altres ocasions com avui en dia és molt difícil establir un veritable posicionament SEO a les nostres paraules clau, ja que en els últims anys els cercadors han introduït variables com l’historial de l’usuari, l’hora del dia i molt especialment la localització.

Brightedge:
Amb tot, és important seguir en quin lloc ens posicionen els cercadors. BrightEdge és una gran opció, alternativa a SERPLab, amb una interfície molt senzilla i amb uns informes altament personalitzables. La seva gran fortalesa és que et permet realitzar seguiments de les teves paraules claus especificant fins a un àrea metropolitana. És a dir, podràs veure si els teus resultats són diferents a Madrid o Barcelona, cosa tremendament interessant amb les noves tendències de cerca mòbil.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>