¿Com es un consultor SEO?

La figura d’un consultor SEO és fonamental dins de l’estratègia de màrqueting online i posicionament web d’una empresa. Anem a desgranar a continuació les característiques i coneixements que ha de tenir un bon consultor SEO, amb l’objectiu que serveixi de guia i compromís de la feina que realitzem a seoalcuadrado. També perquè sàpigues què és el que has de demanar a un professional d’aquest tipus per a la teva empresa.

 

Formació d’un consultor SEO

Hi ha multitud d’acadèmies i escoles de formació que ofereixen en l’actualitat cursos per millorar el posicionament web de pàgines. És important destacar que aquest tipus d’acadèmies ofereixen cada vegada una formació més avançada, en comptar amb bons professionals que s’encarreguen dels temaris i les classes. Tenir una base de coneixements és important, però també cal una relació laboral constant amb el posicionament en cercadors. Google readapta de forma constant els paràmetres que determinen un bon posicionament web, el que al seu torn obliga a estar a l’última pel que fa tècniques i eines SEO.

 

Per tant, el més important pel que fa a la formació d’un consultor SEO és que estigui en un període constant de reciclatge. Molt atent a les guies i lectures que Google té com a referència, així com a altres eines que Google posa a disposició dels consultors SEO, com ara els fòrums, on és possible visualitzar una gran quantitat de casos pràctics i reals dels que es pot aprendre molt sobre posicionament en cercadors.

Característiques d’un consultor SEO

D’acord amb l’anterior, serà important que el consultor SEO tingui altes dosis de creativitat i capacitat d’aprenentatge. Amb anterioritat, aquest perfil professional podia viure de l’intent de manipulació dels resultats amb tècniques black hat. Tècniques molt perseguides per Google en l’actualitat i que no ajudaran a l’empresa a complir objectius.

Un dels exercicis que realitza  un consultor seo, és la proposta i creació de noves pàgines a les webs ja existents, basant-se paraules clau detectades com a oportunitat (per la seva baixa competència però elevades cerques). D’aquesta manera, aconseguim generar contingut interessant, que és la principal porta per millorar el posicionament en cercadors.

 

El consultor SEO i la seva actitud

Haurà de ser una persona amb hàbits sans. Equilibrada i predisposada als canvis. Dinàmica, competent i inquieta, amb l’objectiu de ser capaç d’oferir solucions i propostes alternatives i de qualitat davant dels constants canvis que Google proposa pel que fa a tècniques i eines SEO es refereix.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.