Crea un bon contingut per tenir èxit es fundamental pel SEO
Bàsicament hem d’aplicar la norma de crear un bon contingut significatiu i en un context adequat, no hem d’oblidar que el contingut que més èxit té és aquell que proporciona valor a l’usuari final i que a més proporciona valor i fidelitat a qui el genera. D’aquesta manera els usuaris equiparen el valor d’un contingut amb la marca, empresa o persona que l’hi va proporcionar, fent créixer el valor, i per tant la fidelitat, de la marca o empresa. És tan import fixar-se que contingut creem com la forma i periodicitat amb què ho proporcionem.
¿Com saber que contingut tindrà més èxit?
Cal realitzar una investigació i posteriorment un mesurament dels molts continguts que com a experts podem oferir als nostres clients o usuaris. Tal com hem dit abans, amb aquest mesurament hem de saber què és el que els nostres usuaris volen veure i quan ho volen veure. Encertar amb les dues variables és clau, i és un bon truc per aconseguir posicionament web.
A més si venim mesurant, ja hem parlat en algunes ocasions de Google Analitycs, i sabem com mesurar el ROI (també hem parlat sobre això) que han tingut altres continguts, podem fàcilment saber cap on hem d’enfocar els nostres esforços.
Pel que fa a tipus de continguts, qualsevol article vestit amb un vídeo suposarà un gran valor afegit tant per a l’usuari com per a la seva visibilitat a Internet, això ja es considera un bon contingut, a més la realitat virtual està tenint gran rellevància en aquest moment , a causa del accés a eines de realitat virtual en formes assequibles.
Però al final i insistint sobre la idea principal, un bon contingut no s’aconsegueix posant un text d’un llibre i el publicarà en les xarxes socials. Es tracta d’utilitzar cada canal / medi d’una manera òptima per a l’experiència de l’usuari, de manera que al final la informació sigui útil i valuosa per al consumidor, tal com indica un consultor seo