TROBADA DE GEGANTS DE LA RIBA 260709

Posted by iblanch on 28 Juliol, 2009 23:55

 

 Entre la son i la calor el camí de Colldejou al bonic poble de la Riba va ser etern.  A primera hora del matí van oferir un esmorzar als paticipants geganters i grallers. La plantada era a la petitona plaça Major. Als voltants de les 12 hores va començar la desfilada. Hi va haver un moment de força risc quan vam fer cap a la falda del poble ben a prop del riu Brugent. Allà la vall és molt ampla i bufava un vent molt perillós ja que feia anar d'una banda a l'altra als gegants. Els que els vam portar durant aquell tram vam acabar fets caldo a l'haver de fer contraforça per contrarestar el vent. Finalment, a la plaça del pont, on encara es pot veure una marca d'on va arribar l'aigua de l'aiguat de 1994, vam anar entrant i ballant les diferents colles. Després dels parlaments pertinets i de l'antrega dels records vam fer les ballades con juntes a so de les gralles i timbals dels participants.

 

 

Information and Links

Join the fray by commenting, tracking what others have to say, or linking to it from your blog.


















Com se li diu al dia 25 de desembre: