Nadal 2008

Posted by iblanch on 25 Desembre, 2008 11:30

Ja tornem a ser a Nadal. Com cada any una màgia diferent embriaga la gent de tot el món. Les persones tenim ganes de retrobar-nos, de reunir-nos al voltant d'una bona taula. Tenim ganes de verure'ns; de demostrar-nos que ens estimem. I aquest un dels moments de l'any per fer-ho evident amb més força i alegria.

Doncs bé! Bon Nadal, Bones festes i que l'any 2009 sigui molt profitós per tothom. Ah! i vetllem perquè la màgia que ens envolta s'allargui molt més enllà d'aquestes dates nadalenques. Salut!... i peles; ara sobretot!

Information and Links

Join the fray by commenting, tracking what others have to say, or linking to it from your blog.


















Com se li diu al dia 25 de desembre: