14 Abr, 2008
Embolica que fa fort !
Parlant del riu , ja s’ha adjudicat la neteja del Pantà de Flix , i diu Pere al diari d’ahir que riu avall , els controls de qualitat de l’aigua seran millor que ara , mentre no passi com en les partícules rai .
En fi , que hi ha molta feina a fer i confiem que és faci be i que quedi el nostre tros de riu ben apanyat . La veritat és que un cop net ... no és tornarà a embrutar no ?
La sequera és un fet preocupant a gran part de la península però és que ja no plourà mai mes ? com ho saben ? no pot ser que aquest període de sequera sigui dins d’una sèrie de 1000 anys una situació normal ? . Les infraestructures de repartiment de l’aigua son necessàries en èpoques de crisi , esperem que es facin de manera coherent i que sols es posin en marxa en aquestes situacions.
El meu company Marià en el seu blog ensenya fotos de municipis que hi ha mes piscines que cases, i estic d’acord amb ell , s’ha d’aturar el creixement urbanístic insostenible , s’han de portar les industries a l’aigua , i no l’aigua a les industries . No estem inventant la roda , les politiques de localització industrial dels anys 50-60 al nostre país ens estan costant molt milions de Euros . En fi que a lo millor ja és hora de portar industries cap al Marroc i dedicar-nos a convertir la península en una gran parc temàtic d’Europa . Sols és qüestió de anar posant plantes dessaliinitzadores al costat dels camps de golf ... i unes quantes nuclears mes per a alimentar-les .