Què és el SEO?

L’accés a la informació és un dels valors més preats per a l’ésser humà a qualsevol àmbit de la vida. I la irrupció de la informàtica ens ha fet possible l’acostament a la més variada.
Alguna vegada t’has preguntat per què quan fas una cerca a internet una web apareix posicionada com la primera a Google? Tu també creus que les primeres opcions que ens apareixen són les més fiables?

 
Què és el SEO?
El naixement del SEO se situa a la dècada dels 90 de forma paral·lela a l’aparició de les primeres pàgines web. Concretament, sorgeix per facilitar l’accés a plataformes d’informació relacionades amb el tema o els continguts que l’internauta busca. És a principis dels 2000 quan aquest terme agafa força amb l’objectiu d’aprofitar l’algorisme dels cercadors per a fins comercials.
L’acrònim SEO (Search Engine Optimization) es tradueix en espanyol com la “Optimització dels Motors de Cerca”, i és conegut al món internauta com a posicionament Web o posicionament a Google; sent un procés destinat a millorar la visibilitat d’un lloc web als resultats orgànics (que no són pagats) dels diferents cercadors que trobem a internet, entre els quals Google se situa com el cercador més utilitzat actualment.
La base de la seva actuació va dirigida a persuadir els motors de cerca perquè recomanin el teu contingut als usuaris com la millor solució als seus problemes.
Per què és important?
Lobjectiu principal és ajudar lusuari a trobar la informació que està buscant de la manera més eficaç possible. Per això, l’ideal és aconseguir que el teu negoci aparegui com a primera i millor solució.
Per aconseguir un posicionament amb èxit, és important generar un contingut rellevant, útil i de qualitat perquè l’usuari estigui satisfet amb els resultats. Per això, cal tenir en compte les Keywords (paraules clau), és a dir la manera com un usuari escriu els seus dubtes als cercadors per tal d’obtenir respostes i solucionar els seus problemes. Lestudi daquestes paraules és la base de la creació de contingut.
Posicionar-se en els primers resultats dun motor de cerca augmenta les possibilitats de captar clients. El seu enfocament resideix a donar al teu lloc web més visibilitat respecte a la competència. D’aquesta manera, millora les possibilitats de posicionar la teva marca i de vendre els teus productes o serveis, cosa que condueix a marcar la diferència i aconseguir clients fidels.
Google té en compte moltíssims factors a l’hora d’escollir els qui prendran les primeres posicions al rànquing, i per garantir resultats positius cal acudir a experts i als seus coneixements de les paraules clau.

https://agenciaseo.tech/agencia-seo-madrid/

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.