¿Qué es el posicionamiento SEO?

 

 

Què és el posicionament SEO?El posicionament SEO (Search Engine Optimization) és una estratègia de màrqueting digital que consisteix a atraure de trànsit de qualitat a través de la visibilitat a cercadors com Google. En aquesta estratègia de màrqueting digital és lusuari que inicia el procés de cerca.
Consisteix a situar una pàgina web en la millor posició possible com a resultat de cerca de Google daquelles paraules claus o expressions que tenen a veure amb el negoci o la temàtica de la pàgina web.

 

Què és el posicionament SEM?El posicionament SEM (Search Engine Marketing) és l’estratègia de màrqueting digital que inclou les eines que basen el seu model de negoci en el cost per clic a la plataforma publicitària que ha realitzat un usuari sobre un anunci, i la més popular és Google Ads . Aquestes campanyes també es coneixen com a campanyes de PPC (Pagament per clic). Només es paga si l’usuari fa clic a l’anunci.

 
Actualment Google Ads ofereix diferents tipus de campanya en funció dels objectius que volem assolir: xarxa de cerca, xarxa de display, remàrqueting, campanyes locals, aplicacions mòbils, Google Shopping i Youtube Ads.
Convé indicar que, per a un treball òptim de posicionament en cercadors; cal la feina dun especialista SEO especialitzat, amb experiència i formació.

Possibles objectius del posicionament SEOLa finalitat última duna estratègia de posicionament SEO no és posicionar una web en les primeres posicions. Això aconseguir algun dels objectius següents:
Notorietat. Donar a conèixer una empresa, marca, producte o servei als seus clients potencials, ja sigui en l’àmbit local, nacional o internacional.Trànsit. Generar visites de qualitat, és a dir, d’usuaris que estiguin interessats en els serveis o productes que oferim.

 

Vendes. Generar conversions en una botiga en línia, pàgina web o bloc.Avantatges del posicionament SEO

Alta rendibilitat a llarg termini. Un cop ja hem aconseguit posicionar-nos correctament, amb un manteniment i optimització constant, serà suficient per mantenir-nos en les primeres posicions, encara que no ens hem de confiar ni conformar. A SEO sempre es pot millorar posicions. La qüestió és augmentar mes a mes el nombre de visites aconseguides gràcies al SEO.

 

Un web amb contingut de valor serà molt més fàcil de posicionar. Actualment un dels factors SEO més importants és que una web ofereixi CONTINGUT ÚTIL per als usuaris, per això és important establir paral·lelament una estratègia de content màrqueting.Atrau trànsit qualificat. Si hem realitzat correctament l’auditoria de paraules clau, el trànsit orgànic que rebi el web serà de qualitat.

 

El nombre de visites és independent de la inversió econòmica. Si es fa una bona feina, cada mes augmentaran les visites i les conversions generades pel posicionament orgànic, mentre que el cost serà el mateix.Si algú us ofereix un SEO barat, desconfia. Ja veuràs que car et surt segons la agencia seo madrid

 

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.