Benefici del seo

 

El coneixement de la marca és el primer pas per convertir un client potencial en un de real. Una de les coses més poderoses del SEO és que podeu augmentar la presència de la vostra marca sense haver de gastar molts diners en publicitat!

 

El poder del trànsit de cerca orgànica i com s’amplia amb el temps per a les petites empreses són il·limitats, mentre que els anuncis PPC s’han de pagar cada mes només per mantenir els resultats. Això pot no semblar un gran problema ara, però tan bon punt tingueu competència, aquesta diferència es fa més pronunciada. Si el vostre ROI no millora amb la inversió contínua, el vostre negoci patirà, i també els seus beneficis!

 

 

2. Google publicarà una actualització d’algoritmes el maig de 2021 que se centra en els aspectes vitals bàsics del web. L’objectiu és impulsar els propietaris de llocs web a optimitzar l’experiència de l’usuari i oferir llocs de càrrega més ràpids per al seu públic.
Un efecte secundari d’un lloc web de càrrega més ràpida és que també us classificareu per a més paraules clau objectiu. Això es deu al fet que l’algoritme farà una ullada a la rapidesa amb què es carrega el vostre lloc.

 

Si el vostre lloc web es carrega més ràpidament que la vostra competència, aleshores el vostre lloc web ofereix una experiència d’usuari més alta, cosa que significa que Google us situarà per sobre de la competència (si la resta del vostre SEO és igual).

Recordeu, la velocitat de la pàgina i, més concretament, Core Web Vitals només representa el 30% dels factors d’experiència de l’usuari.

Només treballar-hi no us garantirà els resultats de la primera pàgina, de la mateixa manera, si algú altre té un contingut millor, encara us superarà encara que el vostre lloc web es carregui més ràpid però no tingui contingut de millor qualitat.

 

3. Els avantatges a llarg termini del SEO per a les petites empreses són que pot ajudar el vostre lloc a posicionar-se més en els motors de cerca i obrir noves vies d’adquisició de clients.

 

No us limiteu a les persones que escriuen les paraules clau adequades com ho feu amb PPC; també us classificareu per a més paraules clau objectiu.

 

Fins i tot la millor recerca de paraules clau del món no us ajudarà a trobar tots els termes de cerca potencials, però si creeu contingut centrat en proporcionar la informació més útil al vostre públic, començareu a guanyar-vos la confiança del vostre públic.

 

Tots sabem que quan ajudes algú, s’inclina més a fer negocis amb tu. Així és com les petites empreses poden guanyar nous clients mitjançant el SEO.
Responeu preguntes que siguin rellevants per al vostre públic, proporcioneu informació de qualitat superior a la que hi ha disponible i començareu a guanyar classificacions de paraules clau i trànsit orientat al vostre lloc segons amarok la agencia seo

 


4. Trànsit dirigitQuè és el trànsit orientat? En poques paraules, el trànsit orientat s’utilitza per descriure les persones que visiten el vostre lloc web a partir de paraules clau específiques que heu treballat per optimitzar el vostre lloc web per classificar-lo.
Com el SEO per a petites empreses us aconsegueix un trànsit més objectiu?
Hi ha un nombre limitat de resultats de cerca disponibles a la primera pàgina de Google. Això vol dir que en situar-vos més enllà que qualsevol altre lloc, esteu agafant totes aquestes persones que cerquen paraules clau orientades.

El SEO és gratuït (o almenys més barat), mentre que PPC té costos associats cada mes a mesura que s’esgota la campanya, però el SEO no requereix duplicació, de manera que això equival a un cost més baix amb el temps en termes d’esforços de màrqueting.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.