Què és el lazy loading

Què és el lazy loading

Es basa en una tècnica innovadora que s’utilitza en el disseny de la web, i aquesta consisteix a carregar primer les parts diatribes d’una pàgina, és a dir, els elements textuals o gràfics més importants, és per això que deixa la resta del contingut que es carregui si l’usuari decideix veure-ho. Les optimitzacions web, avui són molt importants dins del màrqueting, perquè les utilitza com a estratègia en línia.

És per això que implementar el lazy loading (càrrega diferida) per millorar la càrrega ràpida de les pàgines i així el client pot arribar a visualitzar més de 10 en lloc de 2 o 3.

¿Com s’utilitza el lazy loading segons un consultor seo?

Quan ingressem a una pàgina web tot el contingut es descarrega lent i fins i tot molt més lent, però això sol succeir depenent el pes que el disseny de la mateixa posseeix com: textos, imatges i fins vídeos; I per descomptat, sabem que aquesta no és la forma correcta de funcionar, exemple: si un client ingressa a la galeria dels productes de màrqueting i aquesta es triga per obrir les imatges o vídeos, ocasiona que li client es foti d’esperar o es desesperi, i desitgi no continuar, de manera que es perd la venda.

Per evitar que això passi, només s’ha de millorar l’optimització web, és a dir, millora la càrrega d’aquelles imatges que voleu observar i no totes, sí al final no les veurà totes, sinó les que consideri interessant.

És una aplicació molt lògica, perquè es basa en la utilitat del lazy loading, pel fet que permet estalviar les dades de navegació quan no es disposa d’un WIFI i la memòria de l’equip, perquè el seu contingut es carrega només quan l’usuari arriba fins a ell .Gràcies a aquesta aplicació es pot gaudir de les següents avantatges:

1-. Es millora el balanç entre el contingut lliurat com l’experiència del client.

2-. Els elements més rellevants es mostren molt més ràpid.

3-. La mida de la pàgina va disminuint a mesura que es va afavorint la rapidesa de la càrrega, sobretot les de connexions lentes.

4-. S’estalvia la utilitat de dades i bateria de cada usuari.

5-. I sí millora la velocitat de la càrrega, també es millora el posicionament a Google, perquè el temps de càrrega beneficia enormement el posicionament SEO. Però causés molesta sinó tal qual, i això només pot ocórrer si no s’usa apropiadament.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.