¿Qué es el seo offpage?

 

Què és el linkbuilding i per què és tan important?

A mesura que ens endinsem en aquest sector, un s’adona de la gran quantitat de factors que poden alterar o modificar l’estat i posicionament d’una web. Però durant tot aquest temps, la consecució d’enllaços sempre s’ha mantingut com un dels treballs que cal realitzar si o si, si vols que la teva web llanci millors resultats.

Uns objectius que solen estar representats en mètriques com:

Millorar l’autoritat web

Augment de la visibilitat i millor rànquing de termes clau

Major volum de trànsit web

Tenir enllaços que apuntin cap a un web influeix en gran mesura en la qualitat d’aquesta. Ja que es veu augmentat el PageRank, que és el que fa servir Google per determinar la rellevància d’una web com indica la experta en seo barcelona

Es tracta d’una mètrica usada per Google per valorar un web en funció del nombre i nivell de qualitat dels enllaços entrants. Al costat d’aquest indicador PageRank, també se situa un altre al que cal tenir molt en compte com és el Domain Authority (DA), i que està relacionat amb la qualitat en general de tot el domini. Com més a prop del 100, millor estarà considerada i més fàcil serà posicionar continguts.

És per això que són aquestes pàgines les que més es busquen quan es treballa el SEO Off Page amb enllaços.

Per dur a terme una optimització completa del SEO Off Page a través d’enllaços a altres pàgines, és important tenir en compte una sèrie de detalls que marcaran la diferència. Uns conceptes que cal tenir clars per poder ser tot el estricte possible. Aquests són alguns dels punts referència per a aquesta estratègia:
Enllaços Follow i enllaços No Follow.

Una disjuntiva sempre present quan es realitza aquesta estratègia de links. Són rellevants els enllaços No Follow? El que està clar és que els més importants són els de tipus Follow, que són els que realment transfereixen el link-juice que fa possible la millora d’autoritat del web. Però això no exclou els No Follow, que també tenen la seva rellevància per la possibilitat d’atraure trànsit a través d’aquest enllaç si està ben col·locat.
Anchor i paraula clau.

A l’hora de col·locar l’enllaç és important saber quin terme clau es va a utilitzar per afegir el link i cap a on va a anar dirigit. El text àncora, en aquest sentit, també juga un paper important de cara a enllaçar continguts entre les dues webs.

 

Temàtica similar i relació de destinació.

Com ja hem comentat, cal que trobis un web que ofereixi un contingut semblant o que guardi alguna relació amb la teva pròpia web. Un factor molt positiu per revaloritzar aquesta estratègia de links. De la mateixa manera, també intenta crear un link juice repartit i orientar els diferents enllaços que trobis a les diferents pàgines de la teva web.
Domini IP i antiguitat del web. Tots dos són conceptes que també es veuen reflectits en el resultat final. El domini de la IP perquè si resulta que creguis enllaços amb blocs que disposen d’una mateixa IP del servidor, abastir-sol d’aquest tipus d’enllaços no sempre resultarà del tot beneficiós. Sí que compta molt l’antiguitat del domini, com més, millor valorat estarà aquest domini.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.