Eines de medició de Marketing

Quines són les millors eines de medició en Màrqueting de continguts?

Abans de prosseguir en aquest post, hem de fer una parada en el camí. Per a nosaltres les eines de medició són tots aquells canals que ofereixen dades sobre l’activitat en línia, ja sigui Google Analytics, Twitter, Mailchimp, o les que el teu utilitzis, però no anem a aprofundir-hi perquè donem per fet que saps manejar-les, o al menys coneixes els KPI`s més importants de la teva contingut i per cada un dels teus canals.

 

No obstant això, en el nostre dia, estar pendents de tots ells a més de tediós és molt poc eficaç, per aquest motiu en aquest post et vam explicar que eines ens ajuden a mesurar els continguts de manera més eficaç i productiva per a nosaltres i els nostres clients, més enllà de les habituals.

 

Evidentment, a partir de la generalitat de les dades, una vegada que està tot recollit en un únic panell de control, si que es pot aprofundir en algun canal en concret, a partir dels indicadors d’èxit que es van plantejar a l’inici de qualsevol estratègia de contingut. Ara sí, passem a enumerar les que són per a nosaltres les millors eines de mesurament en Màrqueting Digital.

 

Supermetrics:Aquesta primera eina és premium, però és fonamental, almenys a nosaltres ens ha permès dissenyar més d’un panell de control amb els KPI`s més importants de continguts.
Supermetrics a través de Google Sheets, integra totes les dades que ens proporciona des Amazon Vendor Ads fins a Google Analytics, passant per totes les Xarxes Socials.

D’aquesta manera d’un únic cop d’ull pots rebre la data de tota la teva presència en línia en un mateix informe.En aquesta ocasió ens permet conèixer els “topics” o paraules per les que se’ns reconeix a la xarxa, aquesta part és importantíssima per realment saber si ens trobem treballant correctament els territoris que hem definit en l’estratègia .

-El nombre de pàgines que t` indexen.

-El nombre de vegades que han compartit el teu contingut (engagement).

-La tipologia del contingut més compartit, bloc, pàgina, objecte, categoria.

-Rànquing de URL`s més compartides.

Aquest últim punt, el nombre de URL`s compartit incideix directament en les Keywords amb què estàs treballant, i si estàs seleccionant les paraules clau correctament.
Bit.ly

Un altre clàssic en el fons d’armari dels marketers, mesurar quantes persones han clickat un enllaç t’ajuda a mesurar les conversions, leads, etc .. tal i com hem comentat això és quantitat, no qualitat, però evidentment si estàs en el territori adequat, als canals correctes, mesurar els clics és una mètrica molt valuosa, per conèixer de primera mà la conversió audiència vs. clic.

Marketing digital:experta en seo local a seo barcelona judith sauch

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.