Màrqueting digital i l’estratègia SEO

 

Dins el màrqueting digital, o màrqueting en línia, el SEO s’ha convertit en una tasca primordial, base fonamental per determinar l’èxit de la marca o l’empresa quant a la seva presència a l’internet, el qual, com és de coneixement popular, es ha tornat indispensable per a la vida quotidiana i professional de qualsevol persona.

El SEO és el posicionament web, és a dir, el lloc que ocupa determinada pàgina en els resultats de cerca d’algun motor, com ho és Google. L’estratègia SEO s’ha de considerar i analitzar des de diversos punts de vista, buscant la seva adequada integració amb l’estratègia general de màrqueting digital.L’estratègia SEO s’enfoca en les necessitats i aptituds del que busca la marca o l’empresa en particular. Per exemple, un sector d’alta competència en referència al posicionament SEO, és el sector turístic.

Els allotjaments, hotels i agències de reserves tenen una gran competència en on s’ha de ressaltar el pressupost bastant alt per obtenir els primers llocs en els resultats de cerca, això ja no es limita únicament a la recerca genèrica, sinó també inclou els Micronichos.

Una incorrecta estratègia SEO per a hotels, té com a conseqüència que la gran inversió es perdi, sense haver ofert resultats satisfactoris.L’estratègia SEO per llocs web de turismeClarament, l’estratègia SEO d’un hotel, lloc d’allotjament, agència de reserves … en fi, l’estratègia SEO per turisme, ha de tenir com a base les necessitats, gustos i requeriments dels clients potencials.

No obstant això, són moltíssimes les empreses que obvien aquesta dada, i no analitzen el que desitja el públic objectiu en el seu radi d’acció. La generació d’un contingut valuós és un altre factor decisiu, un punt clau dins del Màrqueting digital d’atracció, aquest combina perfectament, sempre que es trobi ben enfocat, amb les estratègies de Social Media i posicionament SEO.

Una cosa recomanable és tenir un o més blocs interns que estiguin integrats, íntegrament, a la pàgina o lloc web de l’hotel, amb enfocaments diferents. És a dir, un bloc dedicat a atraccions turístiques, un altre bloc als esdeveniments resaltantes, esdeveniments folklòrics, un bloc sobre les modificacions, serveis, menjars, i altres comoditats que ofereixi l’hotel …

Amb això, cada bloc amb el seu respectiu contingut serà posicionat en els cercadors, aconseguint així que una persona interessada en algun esdeveniment turístic o un lloc popular proper a l’hotel, arribi a la pàgina web principal, aconseguint així un client potencial.

Font:consultor seo judith sauch experta en marketing digital i seo

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.