Estratègia SEO: La millor pràctica per augmentar les visites al teu web

Estratègia SEO: La millor pràctica per augmentar les visites al teu web

La majoria dels professionals de SEO posen una gran obstinació per classificar els seus llocs web a la primera pàgina de Google a través d’alguna estratègia SEO, i consideren que realitzant únicament això el seu treball ja està fet, però això no és així.

Ja que si no obté CTR alts, tots els seus esforços no llancessin resultats positius i haurà oblidar-se de les conversions i, en un últim cas, dels ingressos.

Per classificar el teu lloc web a la part superior de la primera pàgina de Google, ha de optimitzar els seus rangs de CTR (Clic Through Rates), ja que té un paper crucial en la classificació del seu lloc web a la part superior dels motors de cerca.

El CTR és una mètrica de percentatge de clics utilitzada en campanyes de correu electrònic i PPC. Aquests són importants per impulsar el trànsit del seu lloc web, i per augmentar els seus ingressos, ja que això li diu quants usuaris van fer clic a l’enllaç en comparació amb el nombre total de persones que el van veure.

Recomanacions per aconseguir un augment de trànsit teu lloc web implementant l’estratègia SEO i els CTR.

A continuació et donarem algunes tècniques prèviament comprovades per impulsar els percentatges de clics del seu lloc web de forma orgànica i usant alguna estratègia SEO.

1. Col·loca un títol atractiu i que capti l’atenció dels consumidors ja que els titulars són importants quan es tracta de fer clic en els resultats de cerca.

2. Acompanya el títol d’informació rellevant; afegeix altra informació sobre les seves ofertes i d’aquesta manera el consumidor tindrà la temptació de fer clic en el resultat de cerca.

3. Afegeix una metadescripció creativa, descriptiva i atractiva: D’una breu introducció del que ofereix, utilitzeu paraules amb què les persones es relacionin. Fes-ho simple però cridaner.

4. Utilitza les dates en els articles en els quals aquesta tinc una gran rellevància: Sempre esmenta les dates i els anys en la teva meta títol i descripció, això ajudarà els usuaris a saber que el seu contingut està actualitzat i és nou.

5. Fragments enriquits: aquests ajuden a les persones a obtenir la informació que estan buscant en la pàgina de Google. Té revisions i altra informació de suport que obliga els usuaris a fer clic en el resultat de la cerca.

6. Utilitza un URL descriptiva, amb la qual un usuari pot relacionar-se.

font:consultor seo judith sauch

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.