Aprèn com aconseguir excel·lents paraules claus per millorar la teva SEO

 

En el camp de la recerca les paraules claus, o keywords és una de les activitats de retorn més important. I tot comença amb les paraules que siguin escrites en les recerques d’investigació. I és que una cosa tan simple com una bona o mala keyword pot ser la diferència entre l’èxit i el fracàs del teu lloc web.

Aquí et anem a ajudar amb consells perquè puguis obtenir aquestes keywords que en comptes de tancar t’obrin més portes a l’èxit.Segueix aquestes recomanacions i obtindràs les millors paraules clausA vegades pot prendre una mica més de temps i sacrifici però recordem que és millor alguna cosa segur a llarg termini que senzillament jugar a la loteria amb les paraules claus.

Pel que et recomanem:

Fes una investigació de keywords

A través d’aquesta investigació de keyords, podràs aprendre nous termes i frases que es dirigeixen amb SEO i que van amb la demanda de la teva mercat. L’objectiu no és aconseguir sempre visitants sinó d’aconseguir aquells visitants que podran ser futurs clients.

Aprèn el valor de les keywords

Perquè puguem entendre el valor que aquestes paraules puguin tenir hem d’entendre a plenitud el nostre lloc web, fer una que una altra hipòtesi, fer proves. I el primer que has de preguntar és si aquesta paraula està relacionada realment amb el teu contingut. Ja que hem de pensar que podem desviar tot el trànsit cap al nostre lloc web però si en arribar els usuaris no troben el que busquen ens veurem molt perjudicats.

Cerca la frase o terme en els motors de cercaAmb això podrem veure el que és rellevant, és a dir, la competència i què tan difícil pot ser la classificació amb el terme que vas buscar. Si arribes a veure diversos anuncis per tota la part superior i per la part dreta de la cerca orgànica llavors estem davant d’una paraula que té un alt valor, però que també és molt lucrativa. Però no oblidis que ha de fer referència real al que ofereixes en el teu lloc web.

Comprar una campanya de demostració a Google AdWords o Adcenter Bing

Aquesta opció de comprar el trànsit de prova pot ser suficient per animar-te a veure el bé que es converteix. A Google Adwords has de triar l’opció que digui coincidència exacta i després assenyales el trànsit cap a la pàgina corresponent en el teu lloc web. I ja estàs preparat per veure créixer el teu lloc web.

font:experta en posicionamiento web barcelona judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.