Les Histories a les xarxes socials

Les Histories a les xarxes socials

Les xarxes socials han anat incorporant una nova funció a les seves aplicacions que les persones han pres de bona manera. Però quan es creen Stories molt elaborats a les persones no els sol agradar i acaben preferint les que tenen contingut molt més simple.Qui va fundar aquesta modalitat va ser la xarxa social snapchat, va ser la tendència en el seu moment i era el que la feia diferent.Després la van ser agregant a les actualitzacions d’altres xarxes socials (La primera a adjuntar-la a la seva app va ser Instagram) i les Stories van començar a tenir més publicitat, els tecnològics creuen que aporta molt tot i ser bastant simple.I si grans empreses es van permetre llançar Stories a les altres marques no els queda més remei d’entendre la nova modalitat i començar a usar-la. Per poder entendre les Stories amb les seves noves regles necessitaven que els responsables d’estratègia de màrqueting estudiessin com funcionava i busquessin la manera d’utilitzar-la el millor possible.

Tot i així ens preguntem moltes vegades què podem publicar en una Story ?, doncs ja que està a tot arreu cal començar a saber usar-les, de fet, ja no és si les volem utilitzar o no, és quins continguts publicarem en ella perquè el usar-les o no ja no és una opció.Les Stories que més agraden a les xarxes socials.

Potser no per a nosaltres, però per a les marques ja està bastant clar quina classe de contingut publicaran a les seves xarxes socials per tenir més audiència. Els audiovisuals publicats han de ser de qualitat per tenir una bona imatge, les imatges cutres o vídeos de baixa resolució li treuen serietat i danya la imatge de la marca.A hora d’escriure l’ortografia és una cosa essencial i la mala escriptura és una cosa que no es permet, tot el que es publica ha d’aportar alguna cosa o servir per a alguna cosa, però amb les Stories no es compleix en la seva totalitat i tenen una mica més de llibertat.La community manager explica que les Stories et permeten compartir continguts no tan seriosos o no molt rellevants en les xarxes socials i per aquesta raó estranyament és que els resulta interessant als usuaris, potser perquè no té un nivell d’exigència molt alt.

Les fotos i vídeos no tenen per què ser tan treballats ni molt bons ja que normalment es fan stories de moments efímers o alguna situació que va ocórrer d’improvís i desitgen compartir-lo.Un exemple és quan en una Story de marques de sabates publiquen una sabata amb un acabat ultra professional a manera de presentar el producte, la manera de presentar aquest producte és gravar el moment en què estiguin acabant la feina perquè l’audiència a partir d’allí estigui pendent de les pròximes Stories.

Acabats de les Stories a les xarxes socialsEncara que òbviament sempre cal fer una bona feina no sempre cal exigir-tant i molt menys en aquesta actualització, de fet, un estudi va analitzar el per què triomfen diferents continguts en les Stories d’Instagram i en altres no.Van concloure que els vídeos tenen molt més èxit que les fotos, encara que no cal dedicar-li massa recursos. Res de fer un guió, ni gravar en un estudi … és tan simple com gravar qualsevol moment casual però amb una bona qualitat.

Els vídeos més simples i els continguts molt més informals arriben al 45% de visites quan els més elaborats arriben a 30%. Ho han fet a l’estil BuzzFeed on recalquen més la cultura d’internet amb que els joves se senten més identificats afegint emojis i utilitzant un llenguatge més informal.

font:consultor seo judith sauch

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.