Les principals tendències de SEO

SEO 2018

Tant si voleu arribar al vostre públic objectiu com si voleu estar al capdavant de Google SERP, SEO ha de ser la vostra eina primitiva per crear el vostre nom de marca i assolir els vostres objectius.  Aquí hi ha algunes tendències de SEO que s’han de tenir en compte ja que aquests factors seran avantatjats per al creixement del vostre negoci deixant t’enfrontes entre varis segons indica  un consultor seo com judith.

1. Construcció d’enllaços:

La construcció d’enllaços com el 2017 es sent important també el 2018. Per al rànquing de SERP (pàgina de resultats del motor de cerca), crear enllaços d’entrada tindrà un paper crucial. La construcció d’enllaços ajuda Google a saber que un lloc web pot ser de confiança i rellevant per al tema. Està bé si no afegiu enllaços nous que no us ajuden a portar el vostre nínxol objectiu. I també, el millor enllaç no sempre prové dels llocs populars; Pot provenir de llocs menys coneguts que són rellevants per al vostre negoci. No es recomana tenir enllaços múltiples des dels directoris, sinó que té el millor enllaç d’un lloc web de confiança.
El 2018, les estratègies de SEO estan orientades a fer una relació a llarg termini, ajudant a les marques a crear xarxes i enllaços forts que continuaran actius a llarg termini. Un motiu de preocupació que desenvoluparà una ansietat serà el blogging de convidats. Al maig de 2017, Google va deixar molt clar als editors que confien en el blog del convidat que hi haurà un control estret sobre el lloc web de blogging convidat per aturar els enllaços de correu brossa.
Per tant, l’estratègia de SEO tindrà com a objectiu crear un perfil de backlink per evitar el correu brossa l’any 2018 i sí, el vincle de retrocés continuarà sent una clau important per fer que el vostre negoci sigui superior al rànquing de cerca.

2. Tot mòbil

Odiem perdre el temps, especialment quan es carrega una pàgina web. Però endevinin què? Google odia tant com odiem pàgines web lentes així, introduint un projecte de codi obert que permet que els mòbils carreguin pàgines web a una velocitat 4 vegades més ràpida que el temps de càrrega habitual amb 10 x menys dades. AMP reduirà el percentatge de rebots que conduirà a l’augment del lloc web a la taula de classificació. Actualment hi ha més de 2.000 milions de pàgines mòbils accelerades. A causa de la velocitat de càrrega més ràpida, s’ha incrementat la interacció de l’usuari del 35% i, en 2018, augmentarà més. Per tant, és hora d’optimitzar el mòbil per obtenir un millor resultat de SEO.
El 2017, es podía veure  que la major part del trànsit era des del mòbil i no des de l’escriptori. Ha quedat molt clar que el 2018, totes les empreses i marques posaran primer el mòbil. Segons l’informe presentat per BrightEdge, el 57% del trànsit web prové dels dispositius mòbils, que sens dubte són una gran part del trànsit web. Per tant, la indexació per a mòbils comença a ser molt important cada dia.
Per augmentar la visibilitat, a la pantalla mòbil, és essencial incorporar contingut primer a mòbil, ja que el rang de paraules clau apareix de manera diferent tant a mòbil com a escriptori. L’SEO local tindrà un paper destacat en les cerques mòbils: el contingut.

3. Cerca de veu

El 2017, s’observa que el 20% del contingut de la cerca és Intent de veu. L’augment de l’ús de l’assistència digital ha canviat el mercat en la manera com s’executen les consultes de cerca. La tecnologia de cerca de veu ha aportat una nova manera de comunicar i processar la nostra informació. El 2018, les estratègies de SEO seran molt influïdes per la cerca de veu, ja que el focus serà en les paraules clau de cerca a llargues cames. Es farà servir una forma més genèrica de paraules clau que serà un llenguatge natural que estarà més a prop del to conversacional de l’usuari.
Siri i Cortana ja estan en el mercat des de fa molt de temps i molts de nosaltres ens hem fet amics amb Siri. En un informe de Microsoft es descriu que la precisió de reconeixement de veu es continua millorant fins a arribar a un percentatge d’error de paraula del 5,1%. En una entrevista amb John Gruber, l’Apple SVP Phil Schiller va dir que “no té por de dir que Hey Siri ja està a l’escenari”. La nova tecnologia de cerca per veu, com Google Home i Amazon Echo, també s’està fent poc a poc en la vida de les persones. Per tant, podem esperar un rendiment més complet de la cerca de veu el 2018.

4. Cerca visual

Incloure imatges i vídeos sempre augmenta l’interès d’un usuari com una imatge explica i mostra molt més que el contingut. El 2018, les estratègies de SEO estaran més orientades a visualitzar el contingut ja que proporcionarà un enfocament interactiu als usuaris. Bing, Google i Pinterest ja han començat a invertir en el desenvolupament dels cercadors visuals. Les marques han de centrar-se més en optimitzar el seu contingut visual per destacar-se a la multitud. Les estratègies de SEO han d’entendre el consum de les dades visuals i modificar la manera de cerca.

5. Anar a les respostes ràpides

Així que aquí hi ha la resposta a totes les vostres consultes sense haver d’obrir l’enllaç i fer un llarg article per obtenir la resposta. Google ofereix una manera senzilla; Google Answer Box és un tipus intensificat de fragments destacats que pretén respondre una pregunta de manera més atractiva. Les respostes ràpides són el petit fragment d’informació a la part superior de SERP. Els motors de cerca com Google s’han tornat més intel·ligents per respondre preguntes específiques i ara no només depenen d’una sola paraula clau.
Per tant, per a l’optimització SEO, centreu els punts següents:
• Crea contingut amb frases que comencen per com, per què i per on.

• Activeu Google Keyword Planner per conèixer les consultes relacionades amb la vostra empresa.

• No utilitzeu les mateixes preguntes que ja es mostren al quadre de resposta ràpida de Google.

• Identificar paraules clau específiques que es mostren a les cerques de Google.

6. Nova aproximació al bon contingut antic
Els vostres lectors han de trobar el contingut que es connecta, interessant i obligatori, hauria de tenir coneixement. Per tant, en lloc de copiar i enganxar el mateix contingut de diferents llocs web, intenteu anar a l’original. Per augmentar el trànsit orgànic, proveu d’actualitzar i tornar a publicar el contingut antic. Recordeu que la quantitat no dóna qualitat: la majoria dels SEO estan d’acord amb aquest fet. Es recomana crear paraules clau rellevants per a la vostra empresa en lloc d’omplir-se amb diverses paraules clau irrellevants.

8. Experiència de l’usuari

El 2018, l’experiència de l’usuari és el centre de desenvolupament i també el punt clau per a les estratègies de SEO. Les empreses optimitzen les seves estratègies de SEO per oferir una interacció fluida amb el seu usuari. El benefici que obté una empresa és la velocitat de rebot inferior, ja que la participació de l’usuari augmenta altament i el motor de cerca mostra les nostres pàgines com a útils i fructíferes per als usuaris.
Per crear una experiència d’usuari significativa, superviseu la velocitat de la pàgina, la llegibilitat i l’estructura de navegació d’un lloc en particular. A mesura que SEO es mou cap a proporcionar una experiència personalitzada, UX jugarà un paper fonamental en el manteniment del trànsit de cerca. I aquesta és la tendència de SEO que la majoria de les principals empreses de serveis de SEO haurien de seguir l’any que ve.

FONT:expert seo barcelona judith sauch

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.