SEO per Veu

Com va la cerca de veu per canviar les seves estratègies de SEO 2018Les consultes de veu han entrat al món del SEO tal i com indica un consultor seo com judith, i una cosa està segura, SEO mai tornarà a ser el mateix. Fa uns 5 anys, les consultes de veu no eren més que una característica complicada del telèfon.

Ara, aquesta mateixa característica està a punt de tornar a inventar SEO com la coneixem, amb la majoria dels usuaris entre 18 i 43 anys. Les consultes de veu estan a punt de convertir-se en dominants per dos motius principals: la forma en què busca informació és natural i conversacional; i, els usuaris prefereixen respostes directes als enllaços freds. En aquesta publicació, anem a fer un cop d’ull a SEO de cerca de veu, com s’està prenent el canvi i per què, a més d’unes bones pràctiques al llarg del camí.
Assistents virtuals com Siri, Alexa i Google Home estan impulsant aquest canvi. Aquests assistents virtuals dirigits de manera vocal han fet que l’adquisició i la gestió de la informació sigui més intuïtiva, però també han canviat la forma en què funcionen els motors de cerca.
A continuació es mostren alguns dels principals dispositius que utilitzen la cerca de veu:
Pàgina d’inici de Google Assistent de Google :Siri Amazon

¿Com pensen els motors de cerca?D’una manera molt més sofisticada que la que tenien en el passat. Amb la introducció de Google per Google Hummingbird, un terme anomenat context semàntic ha entrat a l’escenari central. El context semàntic consisteix a entendre cada paraula que s’utilitza en la cerca i com es relaciona amb la següent.
Aquest és un intent d’entendre el SIGNIFICAT darrere de la cerca. L’Índia està liderant el camí amb més del 50% de la població utilitzant Assistents Personals Intel·ligents (IPA), seguit de prop pels EUA amb un 46%. Aquest procés elegant no només proporcionarà resultats directes a l’usuari, sinó que també estarà en millors condicions per entendre psicològicament l’usuari.

Les conseqüències d’aquest tipus de sistema tenen conseqüències profundes per a la publicitat de cerca, les paraules clau de cua llarga i el màrqueting de contingut.
Tres qualitats d’una cerca de veu SEO:Hi ha tres característiques importants de la cerca de veu SEO que val la pena esmentar.

El principi general és que les tàctiques de màrqueting hauran de ser més naturals i intuïtives com la forma en què parlem normalment.
El primer és que preguntes com “qui”, “què”, “quan”, “on”, “com” i “per què” són les consultes de veu més populars. Segons Search Engine Land, d’any en any, s’ha produït un augment del 60% en el creixement de frases de preguntes. La gent té una set insaciable per conèixer el món que els envolta.
Les preguntes ajudaran als motors de cerca a comprendre realment el que vol una persona, cosa que farà que les coses siguin molt més específiques i personalitzades.
El segon aspecte de les consultes de veu és l’èmfasi que les empreses locals hauran de tenir en les seves estratègies de SEO. Si es busqués “mostrar-me coses interessants per fer aquí”, Google us proporcionaria un mapa que mostra les atraccions de la vostra zona. Segons el punt de vista meditatiu, més del 50% de les persones busquen diàriament un negoci local al seu telèfon intel·ligent.
El tercer aspecte de la cerca de veu SEO és la durada. S’ha demostrat que les consultes amb més clics i impressions eren de 1-3 paraules, cosa que resulta estrany, ja que les preguntes solen ser més llargues. No hi ha cap evidència que suggereixi que la longitud de les paraules o caràcters augmentarà en el futur tampoc.
Millor pràctica: jugar al voltant amb cua llarga i paraules clau breus, obrir un compte de Google My Business, és gratis i pot obtenir una exposició substancial si està optimitzat prou com per mostrar-se en els tres paquets locals de Google. El 20% de les cerques locals provoca la venda en un dia.Tres tipus de sol·licituds de cerca de veu:Tres consultes de veu dominants han aparegut com a part d’aquesta adopció: navegacional, informativa i transaccional.
Les sol·licituds informatives són processades per Hound, per exemple, amb la seva API en viu que es basa en una comprensió semàntica. Aquest tipus de sol·licitud genera resultats directes.
Si algú anava a utilitzar un IPA com Siri per a una transacció, molts dels passos podrien passar abans que es va obrir l’aplicació.
Una consulta de navegació potser sigui la més senzilla, ja que l’usuari vol anar a algun lloc, l’única variable és la destinació.
Més informació sobre sol·licituds de veu:Això farà que la competència estigui hipercentrada. Així doncs, fem una ullada a com aconseguir més trànsit i aparèixer en els resultats de la cerca de veu SEO es pot fer de manera eficaç.
Raspeu llocs que siguin rellevants per a vosaltres per tal de trobar preguntes dels usuaris interessats. Preste atenció a la manera de conversar en què es pot fer una pregunta, ja que de vegades pot donar-vos una idea de fins a quin punt es troba l’embut d’algú.
Si algú preguntés “on puc obtenir mitjons genials”, ja sabeu que aquesta persona està preparada per fer una compra. Tindria sentit apostar agressivament per “on” les sol·licituds transaccionals a l’àrea de la vostra empresa a AdWords.
Segons el bloc oficial de Google, el 2020, més de la meitat de totes les consultes es faran mitjançant la cerca de veu. Creeu el vostre contingut perquè respongui a les preguntes dels usuaris.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.