Què és un consultor SEO- SEM?

Què és un consultor SEO- SEM?
Si ets una persona que ha iniciat el seu propi negoci en línia o simplement vols promocionar els teus idees no hi ha millor manera d’aparèixer en els primers resultats de cerca de Google o qualsevol altre cercador; evidentment això es fa a través de posicionament web.

No obstant això en posicionament web o SEO comprenen un conjunt de tècniques i coneixements que no tothom té, per aquesta raó hi ha agències que s’encarrega de prestar serveis aquests serveis, i si ets una persona que vol aconseguir que el teu lloc web s’ubiqui a els primers resultats del cercador és necessari l’assistència d’un consultor SEO- SEM.

Abans d’entrar de ple en el tema volem indicar-te la diferència entre SEO i el SEM, que encara que hi ha persones que creuen que són el mateix, la veritat és que no.

La diferència radica bàsicament en el fet que, el responsable del SEO s’encarrega de l’optimització d’una determinada pàgina web amb la finalitat de millorar el seu posicionament d’una manera orgànica .

Mentre que l’especialista SEM inclou en les presentacions que fa els serveis de publicitat amb els models de pagament per clic, gestions d’anuncis en altres llocs web etc. Evidentment, malgrat les seves diferències ambdós estan estretament relacionats i l’especialista SEM també ha de tenir coneixement pel que fa al SEO.

Òbviament l’especialista SEM juga un paper molt important en tot això, perquè dins de les seves aportacions hi ha la millora del posicionament i tenir una major visibilitat i trànsit a través de la col·locació d’anuncis.Ara que ja saps les diferències, volem donar-te unes pautes o tips que són necessaris a l’hora de contractar els serveis d’un consultor SEO- SEM.
Tips a l’hora de contractar els serveis d’un consultor SEO-SEM.
1- Sí ets una persona que ha començat el seu propi negoci online et recomanem que facis una excel·lent inversió en la contractació d’assistència d’aquesta índole. És a dir, si bé estalviar és important, cal fer un petit sacrifici si es vol obtenir una bona experiència i resultats excel·lents, per això no busqui el “barat” perquè al final només et donarà una experiència molt desagradable. Simplificant una mica si desitges resultats de qualitat contracta un consultor SEO-SEM de qualitat.

2- Planteja bé els teus objectius amb el consultor; això en funció que si desitges materialitzar els teus objectius proposat, no hi ha res millor que ser prou clar al principi, això amb la finalitat de no crear certes discrepància en l’execució de les prestacions.

3- Busca agències reconegudes: Dins el camp de la qualitat, cal tenir un bon servei … Per aquesta raó pots buscar recomanacions de les agències amb major índex de qualitat o amb persones que tinguin coneixements suficients per desenvolupar al màxim les teves expectatives

. 4- Documenta’t abans de contractar el servei d’un consultor SEO- SEM:

És molt im portant que tinguis coneixement en aquest camp perquè així et puguis familiaritzar amb l’execució de la tasca del consultor SEO-SEM.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.