cinema d´època


El velo pintado

E / cinema de l' ultima dècada — Publicat per nuriacor @ 23:32

Vista prèviaEl velo pintado (the painted veil) és una pel.licula de l´any 2006 dirigida per John Curran i estrenada al cinema al març del 2007.Està protagonitzada per Eduard Norton (el ilusionista ),Naomi Watts (21 gramos,king kong),Liev Scheiber (kate and Leopold),Toby jones.Els paissatges son esplendids.

És una historia d´amor ambientada als anys 20.Explica la historia d´un metge que després de casar-se i instalar-se a Shanghai amb la seva muller,descobreix la infidelitat de la seva dona.Per venjança el marit accepta una feina a un remot i llunyà poble de la Xina invait per una mortífera epidémia.La seva muller es veu obligada a acompanyal.Llavors comencen un viatge que donarà sentit a les seves vides que canviaran per sempre.

Durada:125min.    Drama



Tristán e Isolda

E / cinema de l' ultima dècada — Publicat per nuriacor @ 19:09

Vista prèviaPel.licula de l´any 2006 sota la direcció de Kevin Reynolds.és una producció dels germans Ridley Scott i Tony Scott sobre la llegenda medieval de Tristàn e Isolda,que relata l´amor entre una princesa i un guerrer. Un romanç que posarà en perill la fràgil pau entre Anglaterra i Irlanda a l´edat mitjana.

Durada:125 min.  Drama.  Interprets:James Franco,Sophia Miles,Rufus Sewel,Jamie King.


Powered by LifeType