Proces del seo

Una agència web de SEO o agència SEO és un grup de professionals que es dedica a millorar el posicionament dels productes o serveis dels seus clients en els motors de cerca. Una agència de SEO augmenta la probabilitat que l’oferta i la demanda es trobin. Com?
Com sabem, milions de persones naveguen actualment per la web utilitzant els principals motors de cerca.

Quan les paraules clau introduïdes en el motor tenen un valor transaccional, és a dir, quan una cerca té com a objectiu obtenir alguna cosa (un bé, un servei digital o real), estar entre els primers resultats adquireix una gran importància. Si el visitant troba meu lloc web, tinc més possibilitats que els meus competidors de convertir-lo en client.

En economia, la correspondència entre l’oferta i la demanda és satisfactòria quan l’oferta satisfà plenament la demanda. Però per unir l’oferta i la demanda necessito saber com crear un canal de comunicació, tenir el mateix codi, missatge i persona de contacte per aconseguir que el producte o servei es comuniqui de forma rendible amb el client potencial. Han de parlar el mateix idioma, sintonitzar amb la mateixa longitud d’ona i dialogar.

El primer punt de contacte té lloc en el motor de cerca. L’internauta expressa el seu interès teclejant una sèrie de paraules clau en el motor i l’única manera que un lloc web respongui és tenir anticipar-se a la preguntatenen la millor respostaL’agència SEO fa precisament això: l’ajudarà a posicionar el seu producte o servei des d’un punt de vista comunicatiu i, posteriorment, a l’centrar-se en els factors de posicionament SEO, li permetrà donar veu al seu projecte. Els motors de cerca tenen en compte més de 200 factors en la seva classificació.

Llavors, què fa una agencia seo a la pràctica?Informe detallat amb el clientUna anàlisi del seu negociUna anàlisi de mercat i dels seus competidorsUna anàlisi del seu producte o serveiUna anàlisi del seu material de comunicacióUna anàlisi de les paraules clau internes (lloc web) i externes (mercat)Una anàlisi dels punts forts i febles interns, les oportunitats i els riscos de mercatPlanificar una estratègia seleccionant les millors oportunitats

Selecciona les millors paraules clau

Crea o modifica tots els elements de contingut del lloc webIntervé tècnicament en el lloc web i ho fa el millor possibleVa més enllà de l’optimització in situ per planificar una construcció d’enllaços eficaç

Crea relacions entre llocs web i les fa explícites en forma d’hipervinclesSupervisa contínuament i reformula noves tàctiques per aplicar l’estratègia a llarg terminiEs comunica amb el client i l’informa de totes les accions per mantenir a l’corrent dels progressos.

Segueix la seva agència aquests punts? Aquest és el nostre mètode de treball i creiem que és molt bo per a la nostra pròpia satisfacció i la de client.

Quines són les xifres professionals d’una bona agència de SEO?Una agència de SEO sol estar composta per comercial del compte , Gestor de projectes i estratega de SEO ,Dissenyador web / programador web,redactora,Creador d’enllaços. El comercial troba als clients, el comptable gestiona les relacions amb l’agència web, el gestor de projectes és el líder de el projecte i normalment planifica l’estratègia d’ell mateix, el dissenyador web s’encarrega de tota la part tècnica, el redactor crea els continguts ad hoc seguint les instruccions de l’gestor de projectes, el creador d’enllaços potenciarà les relacions públiques i intentarà millorar la popularitat del lloc web creant nous enllaços.

Com s’explica a la llista d’accions de treball, una agència de SEO ha de començar amb accions d’escolta i anàlisi i després procedir amb estratègies i accions operatives. Seguir un pla de treball establert és extremadament important: redueix els costos, el temps i millora els resultats. Com treballa l’agència amb la que vols treballar?
EQUIP
El SEO és un negoci d’equip, i per aconseguir bons resultats cal unir forces i col·laborar. Serà difícil, si no impossible, trobar persones amb totes aquestes habilitats. Per tant, el primer consell és trobar un equip que pugui demostrar la seva solidesa estructural i que tingui una bona capacitat de comunicació. El SEO és un treball de comunicació.
RESULTATS
La segona pregunta que ens hem de fer és: ¿quins són els resultats que ha aconseguit aquesta agència? Són demostrables? Una bona agència té una bona cartera de clients i és capaç, a través de les dades, de demostrar l’èxit de les campanyes anteriors.
OBJECTIUS
La tercera pregunta és si aquesta agència pot prometre resultats amb certesa. En general, en el SEO no es poden prometre resultats, però es treballa per aconseguir-los.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Proces del seo

Vital core google

Què són les “Core web Vitals” que mesura Google?

 

Les “Core web Vitals” són un conjunt de tres mètriques principals que Google considera importants en l’experiència general de l’usuari de la seva pàgina web. Aquestes Core Web Vitals quantifiquen els mesuraments de la velocitat de la pàgina i les interaccions de l’usuari. En poques paraules: Els valors vitals de la web són un subconjunt de factors que formen part de la puntuació de la “experiència de la pàgina” de Google, és a dir, la manera com Google jutja l’experiència general de l’usuari (UX) de la seva pàgina.
Google deixa clar que una bona puntuació de l’experiència de la pàgina no el portarà per art de màgia a el lloc número 1 en els resultats de cerca de Google, PERÒ ha esmentat que l’experiència de la pàgina és un dels més de 200 factors que s’utilitza actualment per classificar els llocs en els resultats de cerca.
Podeu trobar les dades de Core web Vitals del seu lloc web, tant per l’experiència mòbil com per a la d’escriptori, a la secció “millores” 1 del seu compte de Google motor Console.
Per què són tan importants les dades essencials del web?A partir de juny de 2021, Google considera l’experiència de la pàgina com un factor de classificació oficial de Google.

L’experiència de la pàgina és una barreja de factors als quals Google dóna importància per a una experiència general positiva de client com indica la agencia seo

Entre ells s’inclouen

Servir la seva pàgina a través de HTTPS

Facilitat per a mòbils

Absència de intersticials intrusius (molestes finestres emergents)

Navegació segura” (essencialment: si us plau, no tingui malware present en les seves pàgines)experiència de la pàgina de google

Els aspectes vitals de la web s’han convertit en parts especialment importants de la puntuació de l’experiència de la pàgina. De fet, en CommonPlaces tenim clar que els aspectes vitals de el nucli de la web aviat seran els que més pes tinguin en la puntuació de l’experiència de la pàgina.

Comprendre els aspectes vitals del web: Què signifiquen, per què són importants individualment i com pot millorar-los en les seves pàgines.
A la següent secció, expliquem els tres valors centrals de la web i fins i tot li vam mostrar com millorar els seus.
Core-Web-Vitals
LCP és la quantitat de temps que triga una pàgina a carregar-se des que s’obre per primer cop. “Pintar” és una mena de forma elegant de dir “posar tot el que es pot veure a la pantalla davant de tu”. És el temps que transcorre des que es fa clic a un enllaç fins que es veu la major part de l’contingut a la pantalla.
Altres mètriques de velocitat de pàgina, com la primera pintura contextual (FCP) i el temps fins al primer octet (TTFB), no són representacions reals del que suposa per a una persona obrir una pàgina web, i aquí és on LCP és únic. LCP se centra realment en el que importa a un espectador quan es tracta de la velocitat de la pàgina: la capacitat de veure i interactuar ràpidament amb la seva pàgina.
Podeu comprovar la seva puntuació LCP amb l’eina Google PageSpeed ​​Insights. Això és bastant útil quan es busquen àrees per millorar la seva pàgina. PageSpeed ​​Insights pot mostrar informació real sobre el rendiment exacte de la teva pàgina en funció de les dades de el navegador Chrome.
Una altra forma de veure les dades de LCP és utilitzant Google Search Console perquè, a l’igual que PageSpeed ​​Insights, les dades de Search Console procedeixen de l’Informe d’experiència de l’usuari de Chrome, però la diferència és que pots veure les dades de LCP de tot el teu lloc web. Això fa que sigui més fàcil, ja que no cal analitzar les pàgines a l’atzar una per una. En el seu lloc, se li proporciona una llista dels seus URL que mostra l’estat de qualitat de la pàgina per a cadascuna d’elles.
Google divideix la velocitat de LCP en tres categories: Bona, Necessita millorar i Mala. Com a pràctica recomanada, és convenient que totes les pàgines del seu lloc assoleixin un LCP de 2,5 segons o menys.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Vital core google

Consultor seo freelance

Què és el SEO?SEO són ​​les sigles en anglès per motor de cerca Optimization, el que es tradueix com «optimització per a motors de cerca» o optimització per a cercadors. Això vol dir que el SEO serveix perquè el teu lloc tingui contingut òptim i resolgui les consultes que els usuaris fan a través del web. Es tracta d’una sèrie de pràctiques i accions que són part de màrqueting online i de les estratègies de inbound màrqueting que pots utilitzar el teu negoci.

 
La clau per a això és l’ús de paraules clau o keywords, així com la creació de contingut de qualitat i optimització del teu lloc perquè carregui ràpid i no tingui errors.
Què són les paraules claus?Si busquessis a Google un terme genèric com “oasi”, potser entre els primers resultats et apareguin temes relacionats amb la banda britànica Oasis. Però si el que busques és alguna cosa més específic com un dispensador d’aigua o les formacions desèrtiques conegudes amb aquest nom, hauràs d’introduir altres termes, com “oasi d’aigua” o “oasi desert”.

 
Aquests són termes de cerca que les persones utilitzen més freqüentment per trobar de manera més precisa el que busquen són les paraules claus.

 
Llavors, l’èxit de l’posicionament SEO rau en la inclusió d’aquestes paraules claus en el teu contingut web. A més, és important que l’usuari tingui facilitat per navegar en el teu lloc. També ho és aspectes com la velocitat de càrrega i que el contingut està ben redactat i presentat de forma interessant.

 
Aquest és el concepte més bàsic de l’posicionament web. I aquí és on el paper de l’consultor SEO és fonamental.

 
Què és un consultor SEO freelance ?Ja hem vist la noció general del que tracta l’assumpte de l’optimització de pàgines web … Ara bé, un consultor SEO és un expert en optimització web, tant en les recomanacions com en la implementació d’eines i estratègies orientades a posicionar la teva pàgina web en cercadors.

 
Quines són les funcions d’un consultor SEO?

 

Les funcions de l’consultor estan enfocades a l’assoliment d’un sol objectiu: Que la teva pàgina aparegui en els primers resultats a internet. És a dir que el SEO és clau dins de les teves estratègies de màrqueting digital. És tan important com la teva estratègia de xarxes socials i cal prestar-li la deguda atenció. Aquestes són les funcions que compleix un expert en SEO:

 
Anàlisi estadística del teu lloc web:Això s’aconsegueix gràcies a l’ús d’eines com Google Analytics o altres programes que permetin veure el trànsit actual del teu lloc web. Pot revisar-se els visitants per país, regió, sexe, rang d’edat, interessos, etc. Tot això, visible a través de línies o rangs de temps.

 
Suggeriments per optimitzar el lloc:Això es refereix als canvis necessaris perquè el teu lloc web carregui ràpid, es vegi en qualsevol dispositiu i sigui fàcil de navegar, així com agradable a la vista.

 
Aquí juga un paper important la qualitat d’imatges utilitzades i la llegibilitat de el lloc.
És a dir, que les imatges han de ser de bona qualitat, però no ser massa pesades. Han de poder veure bé des d’un telèfon mòbil o des d’una PC o ordinador d’escriptori.

 
A més, els paràgrafs i oracions del teu contingut han de ser curts i fàcils de llegir.
Aquí, el consultor SEO podria recomanar fins i tot la subcontractació d’un redactor de continguts per al teu bloc. De manera que un expert en redacció s’encarregui de la forma, així com de la inclusió de keywords que el consultor recomani després de les seves anàlisis.
Keyword Reseach o investigació de paraules clau:Com ja es va dir, el consultor SEO s’encarrega d’auditar les dades del teu lloc per trobar quines són aquestes paraules claus que faran que el teu lloc web pugui posicionar-se sobre les de la competència del teu negoci.
SEO on page:Això es refereix al fet que el contingut de la teva web o blog estigui ben organitzat i indexat, així com al fet que les URL, títols i continguts incloguin paraules claus. També, que hi hagi enllaços interns entre diversos continguts del teu lloc, etc.
Un altre punt important és que ha de saber analitzar el contingut de la competència i ser capaç d’oferir propostes perquè el teu sigui millor.
Link building:Un consultor SEO també tindrà coneixements sobre tècniques per obtenir i portar una anàlisi de llocs que tenen continguts enllaçats cap al teu lloc web. Això es coneix com link building, que ve a significar alguna cosa com a construcció d’enllaços.
Això ajuda a que el teu lloc tingui un millor posicionament en els cercadors a l’servir com a referència en altres llocs, donant-li a la teva pàgina web o bloc major Domain Authority (DA).

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Consultor seo freelance

Google

Els experts en SEO creuen que hi ha gairebé 200 senyals de qualificació que Google considera el mostrar resultats. Aquestes inclouen factors com ús de keywords, historial de l’domini, usabilitat de el lloc, entre d’altres.

 
Aquesta és la raó per la qual, com negocis i especialistes en màrqueting, hem d’optimitzar el nostre SEO on-page, SEO off-page i SEO tècnic perquè sigui més senzill per a les nostres pàgines qualificar, i així els nostres clients puguin trobar el nostre contingut.

 
Prop de 7 mil milions de recerques es fan a Google cada dia. El motor de cerca és, per molt, el més popular entre els seus competidors, la qual cosa vol dir que la vasta majoria de la teva audiència (i audiència potencial) cerca activament la informació que el teu lloc web o bloc ofereix a Google segons la agencia de seo – agencia seo
Com assegurar-te que el teu contingut qualifiqui prou alt en les SERP per captar l’atenció de la teva audiència? Adherint a l’algoritme de Google i les seves actualitzacions.

Des de la seva concepció de fa 20 anys, Google ha fet milers d’actualitzacions a la manera en què opera el seu motor de cerca. Aquestes són les nou més grans i amb major impacte en l’algoritme de Google en ordre cronològic.

 
1. Google Panda Data de llançament: 23 de febrer, 2011
Google va llançar l’actualització de Panda per combatre contingut feble, duplicat o plagiat, farcit de keywords, granges de contingut, llocs web amb alts ràdios d’anuncis per contingut i altres problemes de qualitat

. També va ser llançat per recompensar contingut únic i d’alta qualitat.
Google Panda li dóna a cada pàgina web una qualificació interna de qualitat que intenta imitar classificació feta per humans, és a dir, la manera en què una persona podria respondre i qualificar una peça de contingut. Aquest nombre és després integrat en la forma en què cada lloc web qualifica a les SERP.

 
Originalment, Panda va ser introduït com un filtre per a resultats de l’motor de cerca, però al gener de 2016 va ser sumat a el nucli de l’algoritme.
Com adaptar-te a l’actualització de Google PandaUtilitza un rastrejador de llocs com Botify o Screaming Frog per identificar contingut feble (per exemple, amb baix recompte de paraules o duplicat) en el teu lloc web i bloc.

Si trobes algun, considera combinar o arxivar aquestes pàgines.Els llocs d’ecommerce són especialment vulnerables de contingut duplicat. En aquests casos, utilitza URL canòniques per indicar-li a Google quina versió de cada pàgina hauria de ser prioritzada en les SERP.Reescriu i actualitza contingut per reflectir millores en la gramàtica, sintaxi i llenguatge. Mantingues el format de contingut consistent.

Elimina o renova qualsevol contingut de baix contingut o de baix rendiment. (Pots identificar-lo amb base en les taxes de baix trànsit o baixa conversió).Centra’t en crear contingut genuïnament únic que doni valor únic als teus visitants i clients. Google posa al teu abast més de 20 preguntes per ajudar-te a determinar qualitat i valor.2. Google Penguin

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Google

Marketing digital

L’àmbit de l’màrqueting digital està en constant evolució i canvi: tècniques de fa un parell d’anys han quedat ja obsoletes i és fonamental trobar noves eines efectives.

 
Així, és important conèixer les últimes tendències i tecnologies que transformaran i milloraran el màrqueting digital per poder explotar tot el seu potencial. Les veiem?
Aquest és el cas de la intel·ligència artificial: s’espera que aquesta tecnologia revolucioni el paradigma actual de l’màrqueting.

De fet, moltes empreses ja estan avui innovant en les seves campanyes de màrqueting digital gràcies a l’aplicació de la intel·ligència artificial.
En aquest article pretenem analitzar una mica més en profunditat l’impacte previst de la intel·ligència artificial en el màrqueting digital i explorar alguna de les seves aplicacions.
Definint la intel·ligència artificial

Segons Demis Hassabis, CEO d’DeepMind, una start-up d’intel·ligència artificial (IA) adquirida per Google el 2014, la IA és “la ciència de fer les màquines intel·ligents”. Lluny de ser una visió massa futurista de la tecnologia que ve, aquesta definició descriu una realitat que cada dia guanya més pes.

Diferències entre intel·ligència artificial, machine learning i deep learning

 

No obstant això, el terme “intel·ligència artificial” pot semblar massa genèric. Entenem millor el seu significat quan desengranamos seu contingut. Així, la IA agrupa diferents tecnologies: les dues principals són el machine learning i el deep learning.
La intel·ligència artificial pretén replicar en part, completament o, fins i tot, de forma superior, la intel·ligència humana.

El machine learning es basa en atorgar als ordinadors la capacitat d’aprendre per si sols a través de grans conjunts de dades (l’anomenat ‘big data’).El deep learning va més enllà i pretén construir múltiples capes d’abstracció sobre conjunts de dades per arribar a una conclusió superior, el més semblant possible a com ho faria la ment humana: agencia marketing digital

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing digital

Marketing Digital un futur

1. Es pot mesurar en un 100% dels casos i permet prendre millors decisionsQuan fas una campanya de màrqueting digital, tot pot ser mesurat. Pots saber l’impacte de l’estratègia, quina repercussió ha tingut, en quins sectors i fins al retorn de la inversió (ROI).
Els resultats s’obtenen en temps real i mitjançant interaccions dels usuaris, cosa que no passa en la publicitat tradicional.

 

 
Gràcies a les eines amb les que coopera el màrqueting digital, vam detectar ràpidament si els nostres resultats o conversions baixen i, llavors, podem actuar en conseqüència.
La informació sempre és mesurable i està disponible en qualsevol moment.
Què se sol mesurar en màrqueting digital?

 

Aquests són alguns exemples genèrics:

 
L’actual posicionament de les keywords a la SERPLes visites i el seu comportament en les seves sessions (durada de les visites, percentatge de rebot, nombre de visitants únics, dispositius empleats, etc.)El contingut d’el bloc que més o que menys agrada: quin és el seu posicionament orgànic, quantes visites rep, quantes vegades es comparteix en xarxes socials …

 

El rendiment de les campanyes de publicitat en línia o dels CTA (call to action): s’analitza especialment la taxa de conversió (CTR)Conversions: subscripcions, descàrregues, formularis completats, compres …No deixarem passar una oportunitat com aquesta, oi?
A més, la recopilació de les dades i la seva correcta interpretació ens permet prendre millors decisions, però per a això és fonamental saber en quin fixar-nos.
A l’comptar amb bones eines de mesurament, sovint podem sentir-nos col·lapsats amb tota la informació que aquestes ens ofereixen i perdre l’enfocament. De fet, d’això mateix ens adverteix l’analítica web quan incideix en la importància de tenir en compte el CRO (Conversion Rate Optimization).

Com vam explicar en una altra ocasió, per desenvolupar les accions més beneficioses per al negoci, hem d’analitzar el que està passant a ell: com s’estan generant les conversions, com s’estan comportant els usuaris a la web, qui estan preparats per a la venda, etc .

 
Així, si apliquem el concepte CRO estarem emprant el mesurament i l’analítica per aconseguir els nostres objectius, incrementar la captació de leads i, en definitiva, millorar les conversions d’una manera intel·ligent.
D’aquesta manera, podrem saber en quina basar les nostres estratègies de màrqueting digital, quins canvis realitzar en les campanyes que no han funcionat com s’esperava i quines altres accions posar en marxa.

És pivotable

A més de ser mesurable i immediata, la informació que obtinguis en màrqueting digital et permet ajustar l’estratègia tantes vegades com calgui per millorar els resultats. És el que es coneix com “pivotar”.
Amb el màrqueting en línia tenim la possibilitat d’experimentar moltes coses en poc temps. Ja no cal que una campanya hagi acabat per canviar o millorar el que s’està realitzant: ‘es pot fer en durant el procés!
Tal és així que els professionals de l’màrqueting digital més competents de l’actualitat estan preparats per a:
Analitzar les causes i motius que unes determinades accions no ens portin a uns resultats òptims.Analitzar els KPI (Key Performace Indicators) per redirigir les estratègies i les tàctiques més adients per a cada cas.Optimitzar i dedicar els recursos i el temps que siguin necessaris per incrementar les oportunitats de negoci.

Sobre els KPI

 

En aquest context convé que sàpigues que els KPI o indicadors clau de rendiment són les mètriques que associem als objectius quantificables. Aquests objectius els definim només començar a treballar, en un pla de màrqueting, per saber com actuar i aprofitar tots els beneficis que ens proporciona el màrqueting digital com diu la agencia marketing digital mentedigital.
A l’hora d’escollir un KPI, recorda la dita de “menys és més”. I és que si ens fixem en uns pocs KPI serà més fàcil aplicar els canvis necessaris i millorar que si volem acaparar massa dades i aplicar molts canvis a el mateix temps. ¡A poc a poc! En cas contrari, et aclapararies i serà un caos.
Per exemple, si veiem que una campanya activada a Facebook Ads no està obtenint els suficients clics a l’enllaç, podrem canviar la segmentació del conjunt d’anuncis, canviar la creativitat, el copy, la crida a l’acció, etc. Però recorda testejar un tipus de canvi cada vegada per comprovar el que funciona i, així, aplicar les millores.

3. Flexibilitat i dinamisme

 

Aquesta dinàmica de prova-error i la facilitat per reorientar els processos atorga a l’màrqueting digital una flexibilitat i un dinamisme que altres mètodes no posseeixen. Per això, és important que la teva empresa sigui capaç d’adaptar-se als canvis tant de tipus intern com extern.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing Digital un futur

Tendencia al SEO per al 2022

Què és SEO?El posicionament en cercadors o optimització de motors de recerca és el procés de millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents cercadors. També és freqüent nomenar-pel seu títol anglès, SEO (Search Engine Optimization). Wikipedia

 
Una altra definició comprèn el SEO com la pràctica d’augmentar la quantitat i la qualitat de el trànsit al seu lloc web a través de resultats orgànics de motors de cerca.
Què implica el SEO?Per comprendre el veritable significat de SEO, analitzem aquesta definició i vegem les parts segons la agencia seo barcelona:
Qualitat de l’trànsit. Podem atreure a tots els visitants de l’món, però si vénen al nostre lloc web un públic objectiu no específic, això no és trànsit de qualitat. En el seu lloc, volem atreure visitants que estiguin realment interessats en els productes que oferim, d’aquí els nínxols i la segmentació de mercat.Quantitat de trànsit.

 

Una vegada que tinguem a les persones adequades fent clic en aquestes pàgines de resultats de l’motor de cerca (SERP), com més trànsit millor.Resultats orgànics. Els anuncis constitueixen una part important de moltes SERP. El trànsit orgànic és qualsevol trànsit pel qual no hem de pagar publicitat i Google ens els mostra en els resultats de cerca.

Com funciona el SEOPodem pensar que un motor de cerca és com un lloc web que visitem per buscar (o plantejar) una pregunta en un requadre i Google, Yahoo !, Bing o qualsevol motor de cerca que estiguem utilitzant respon màgicament amb una llarga llista d’enllaços a pàgines web que potencialment podrien respondre a les nostres preguntes.
És veritat. Però, alguna vegada t’has detingut a considerar què hi ha darrere d’aquestesllistes màgiques d’enllaços ?, Quina és la tendència Seu actual?

Així és com funciona: Google (o qualsevol motor de cerca que estigui usant) té un rastrejador que analitza i recopila informació sobre tot el contingut que podem trobar a Internet. Els rastrejadors tornen tots aquests 1 i 0 a el motor de cerca per crear un índex. Després, aquest índex s’alimenta a través d’un algoritme que intenta fer coincidir totes aquestes dades amb la seva consulta.
Hi ha molts factors que entren en l’algoritme d’un motor de cerca, així com un grup d’experts va classificar la seva importància:

Ponderació de grups temàtics de factors de classificació a Google. Distribució de major a menor importància per a l’actual tendència Seu 2022Mou a la dreta per veure-ho complet →
Factor rellevant Percentatge Detall de Factor (Exemples)Nivell de domini, característiques d’autoritat d’enllaç
20.94%saber quin és quantitat d’enllaços a el domini, confiança / qualitat dels enllaços a el domini, autoritat a nivell de domini, etc.
Funcions d’enllaç a nivell de pàgina
19.15%saber quin és autoritat de la pàgina, rang de confiança, quantitat d’enllaços, distribució de el text d’ancoratge, qualitat de les fonts de l’enllaç, etc.
Nivell de pàgina i característiques de contingut
14.94%saber quin és TF * IDF, puntuacions de modelatge de temes sobre contingut, quantitat / rellevància de l’contingut, etc.
Nivell de pàgina, característiques independents de les paraules clau
9.8%saber quin és longitud d’el contingut, llegibilitat, singularitat, velocitat de càrrega, etc.
Característiques de marca a nivell de domini
8.59%saber quin és ús sense connexió de marca / nom de domini, mencions de marques / domini en notícies / mitjans / premsa, associació d’entitats, etc.
Dades d’usuari, ús i tràfic / consulta 8.06% saber quin és senyals de trànsit / ús de navegadors / barres d’eines / flux de clics, quantitat / diversitat / CTR de consultes, etc.

Mètriques socials 7.24% saber quin és quantitat / qualitat d’enllaços tuitejats, accions de Facebook, Google + 1, etc.

Ús de paraules clau a nivell de domini
6.98%saber quin és dominis de paraules clau de concordança exacta, coincidències parcials de paraules clau, etc.
Funcions independents de les paraules clau a nivell de domini 5.21% saber quin és longitud del nom de domini, extensió TLD, temps de resposta HTTP de l’domini, etc.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Tendencia al SEO per al 2022

Seo barcelona

Què és el SEO motor de cerca Optimization?SEO són ​​les sigles en anglès de Search Engine Optimization (optimització per a motors de cerca). La Viquipèdia el defineix com “el procés de millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents cercadors”.

 
És molt important tenir clar que el SEO es refereix als resultats orgànics, és a dir, no pagats. A l’opció complementària (pagar un cost per clic per ocupar els primers llocs per a una recerca determinada) se li coneix com SEM o Search Engine Marketing. Per posar una metàfora, el SEO s’assembla a buscar un bon aparcament gratuït a la banda de el lloc on has d’anar, mentre que el SEM seria l’equivalent a pagar per un pàrquing.

 
Com passa amb gairebé totes les disciplines de l’màrqueting en línia, el SEO ha evolucionat molt al llarg dels anys.

 

En els seus orígens, les tècniques de posicionament web eren molt primitives i es basaven molt en repetir algunes paraules clau concretes, mentre que ara es prima moltíssim més l’experiència d’usuari.
Els conceptes i tècniques que hauràs de tenir en compte dins el món de l’SEO són:
Consultor en SEO. Els professionals responsables d’assessorar-, ajudar-te i desenvolupar la teva estratègia de posicionament en motors de cerca.
Posicionament orgànic o natural. És l’estratègia de continguts basada a buscar les primeres posicions orgàniques en els cercadors.
Anàlisi SEO. La part centrada en l’anàlisi de dades de l’posicionament SEO, per a millorar i optimitzar els continguts en temps real.
Posicionament SEO o posiconamiento web. Són altres sinònims de el posicionament orgànic o natural. Hi ha moltes tipus de tècniques per poder aconseguir aquest objectiu.
Posicionament en cercadors. El posicionament natural en motors de cerca. Cada recerca es diu SERP.
Mobile First Indexing. Google utilitza la informació que es troba en la versió mòbil d’un lloc web per compilar els resultats de cerca.
SEO Màrqueting. Totes les tècniques de màrqueting centrades en millorar el posicionament orgànic en cercadors.
Estratègia de SEO. La planificació de les tècniques que es desenvoluparan per millorar el posicionament web.
Guest blogging. Autors convidats en un bloc. Dóna valor i rellevància si els redactors són persones importants de el sector.
Link building. Estratègia basada en la recerca d’enllaços entrants cap al nostre lloc web.
Blackhat SEO. Tècniques de SEO penalitzades pels cercadors.
Whitehat SEO. Tècniques de SEO avalades pels cercadors, ètiques i que ajuden a desenvolupar un SEO saludable i perdurable en el temps.
Agència de SEO. Empreses especialitzades en posicionament en motors de cerca.
SEO i SEM. Diferències entre dos conceptes relacionats amb aparèixer en motors de cerca.

Tot i que el SEO és posicionament orgànic i el SEM és l’estratègia de pagament per aparèixer amb anuncis.( seo barcelona)
SEO a Google. Estratègia SEO centrada en “agradar” a el cercador més utilitzat a nivell mundial.
SEO local. Estratègia de posicionament centrada en aparèixer a les consultes realitzades pels usuaris a nivell local (proper a la nostra ubicació).
Expert en SEO. Professional que ha centrat la seva carrera i experiència en desenvolupar per a clients estratègies SEO.
Pillar pages i topic clúster. Com crear un contingut pilar per posicionar millor per una paraula clau determinada i després crear un clúster de continguts al voltant per millorar el posicionament de la pàgina pilar.
Optimització SEO. Tècniques que busquen aconseguir millorar el posicionament d’una keyword o contingut.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Seo barcelona

Marketing digital

La importància de les xarxes socials en el Màrqueting Digital

 

Per gestionar correctament aquesta relació marca – client, les companyies posen en marxa una estratègia l’objectiu principal és augmentar el seu nivell de “engagement comercial”.
L’engagement podria definir-se com el poder d’atracció que la signatura exerceix sobre els consumidors, d’aquí la importància d’una bona estratègia social, desenvolupada paral·lelament a les principals accions de màrqueting desenvolupades per la companyia.
Les diferents parts d’una estratègia de social media segons la agencia marketing digital mentedigital.

 

En primer lloc, trobem unes accions que podrien englobar-se dins de la branca de “Atenció a el client”, el desenvolupament de la manera encertada contribueix notablement a assolir una visió positiva general de la marca dins de la societat, a més de mantenir a el client satisfet un cop adquirit el producte, a la recerca d’aconseguir la seva fidelitat.
Dins d’aquesta recerca d’aconseguir una visió social positiva, trobem també un altre tipus de processos, amb un caràcter més publicitari, enfocats a confeccionar una imatge de marca. Els posts creatius que responen als interessos d’una campanya concreta entrarien dins d’aquest grup.

 
Però com és lògic, és molt complicat augmentar el nivell d’engagement sense uns clients satisfets. D’aquí, l’existència d’un altre tipus d’accions com podrien ser les promocions especials desenvolupades exclusivament a través de xarxes socials dedicades als seus clients, destinades a mantenir la seva satisfacció post-compra.

 
I per descomptat, no podem oblidar-nos de quin és l’objectiu principal perseguit per la companyia dins d’una estratègia de Màrqueting digital, vendre. Les xarxes socials s’han convertit en els últims anys en un fort instrument de venda per a moltes empreses, arribant a ser fins i tot la principal via per vendre per a algunes d’elles.

 
Les xarxes socials com a instrument de vendaEl que va començar principalment com una eina dedicada a millorar la imatge de marca i captar nous clients ha acabat convertint-se en un instrument de venda directa gràcies al seu correcte desenvolupament. Algunes empreses han trobat en les xarxes socials el marc perfecte per desenvolupar les seves campanyes promocionals.

 

Descomptes exclusius per a seguidors, promocions amb regals, sortejos i concursos … Són moltes les vies escollides per fomentar la compra directa per part dels “followers” de la companyia i la seva correcta combinació ha acabat per convertir a les xarxes socials en productius instruments de venda per a moltes empreses.
D’aquí la importància que ha anat prenent en els últims anys el lloc de l’Community Manager, un perfil professional que a el temps que ha anat creixent en importància, ho ha fet en complexitat. Ara els community managers no són només gestors de perfils socials que contribueixen a la creació de la imatge de la companyia, són més comercials encarregats de la venda final del producte.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing digital

Marketing digital Influencer

Dades rellevants sobre Influencers

Quatre entre cinc influencers d’Instagram són dones.El 93% de les campanyes de influencer màrqueting es realitzen a Instagram (ofereix el doble de repercussió que Facebook o Youtube) segons la agencia marketing digital barcelona.

Les tendències sobre Màrqueting de Influencers per al 2020Aquest tipus de comunicació personalitzada sembla més veritable i fiable que les campanyes publicitàries tradicionals. El missatge entre parells és més fidel i autèntic que el suport dels famosos.

Tipus de influencers:

 

Nano-influencers – perfils social mitjana amb entre 1.000 – 10.000 followersMicro-Influencers – perfils d’entre 10.000-50.000 followers (més car que Nano-Influencers, però no són tan efectius)

 

Influencers de Nivell – perfils d’entre 50.000 – 100.000 followersMacro-Influencers – entre 500.000 – 1.000.000 followers

 

Mega-influencers – grans empreses de social mitjana 1.000.000-5.000.000 followersCelebrities – més de 5.000.000 followers

Valoració i Generació de continguts per part dels consumidors

Últimament està guanyant més força aquesta tendència en la qual forma part les opinions sobre productes o serveis per part dels consumidors.
Els clients s’han convertit en els veritables ‘ambaixadors de marca’ tenint una major credibilitat que els influencers.

Aporten imatges o vídeos mitjançant plataformes diverses com snapchat o TikTok.
La preocupació més creixent de les marques és arribar a l’audiència més jove.

Activa entre ells accions de CGC és una bona forma de impactarles, per això el contingut creat per aquests usuaris es presenta com una de les tendències de màrqueting per al 2020 i posteriors anys.

Avui en dia les marques hem de proposar als nostres clients consumir de forma més conscient, fent-los veure l’impacte en medi ambient, en la societat i en el nostre món en general.

Posar-te en el lloc dels teus possibles clients o consumidors.Pensar en totes les possibles preguntes que podrien sorgir.

 

Màrqueting de continguts

De cara a l’any 2020 – 2020 anirà en augment la creació de continguts en vídeo.

El 90% dels clients afirmen que els vídeos dels productes o serveis els ajuda a prendre una decisió de compra.El 64% dels clients té més probabilitats de comprar un producte en línia després d’haver vist un vídeo relacionat amb el mateix.El 79% dels usuaris reconeix que ha decidit adquirir un programari o aplicació després d’haver vist un vídeo.Experiència de el client (CX)L’objectiu d’aquesta tècnica és atraure clients mitjançant experiències convincents i rellevants dins el context de cada relació. Ja no es ven, sinó que s’influeix, s’assessora.

Aquesta tendència en el 2020 comportarà a les empreses a:
Tenir una millor comprensió sobre l’experiència dels seus clients.Dissenyar un millor viatge a client.Establir sistemes que mantingui els empleats en diferents punts de contacte a l’tant del que els clients experimenten diàriament.
Experiència de el client Immersiva
Els punts més rellevants per a aquesta tendència en el 2021 seran:
El creixement anual de el sector és de més de l’230% i s’espera que el retail sigui el sector que més implementi aquestes experiències immersives.S’espera que les marques ofereixin una experiència de producte més profunda al llarg de el viatge de comprador.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing digital Influencer