Benefici del seo

 

El coneixement de la marca és el primer pas per convertir un client potencial en un de real. Una de les coses més poderoses del SEO és que podeu augmentar la presència de la vostra marca sense haver de gastar molts diners en publicitat!

 

El poder del trànsit de cerca orgànica i com s’amplia amb el temps per a les petites empreses són il·limitats, mentre que els anuncis PPC s’han de pagar cada mes només per mantenir els resultats. Això pot no semblar un gran problema ara, però tan bon punt tingueu competència, aquesta diferència es fa més pronunciada. Si el vostre ROI no millora amb la inversió contínua, el vostre negoci patirà, i també els seus beneficis!

 

 

2. Google publicarà una actualització d’algoritmes el maig de 2021 que se centra en els aspectes vitals bàsics del web. L’objectiu és impulsar els propietaris de llocs web a optimitzar l’experiència de l’usuari i oferir llocs de càrrega més ràpids per al seu públic.
Un efecte secundari d’un lloc web de càrrega més ràpida és que també us classificareu per a més paraules clau objectiu. Això es deu al fet que l’algoritme farà una ullada a la rapidesa amb què es carrega el vostre lloc.

 

Si el vostre lloc web es carrega més ràpidament que la vostra competència, aleshores el vostre lloc web ofereix una experiència d’usuari més alta, cosa que significa que Google us situarà per sobre de la competència (si la resta del vostre SEO és igual).

Recordeu, la velocitat de la pàgina i, més concretament, Core Web Vitals només representa el 30% dels factors d’experiència de l’usuari.

Només treballar-hi no us garantirà els resultats de la primera pàgina, de la mateixa manera, si algú altre té un contingut millor, encara us superarà encara que el vostre lloc web es carregui més ràpid però no tingui contingut de millor qualitat.

 

3. Els avantatges a llarg termini del SEO per a les petites empreses són que pot ajudar el vostre lloc a posicionar-se més en els motors de cerca i obrir noves vies d’adquisició de clients.

 

No us limiteu a les persones que escriuen les paraules clau adequades com ho feu amb PPC; també us classificareu per a més paraules clau objectiu.

 

Fins i tot la millor recerca de paraules clau del món no us ajudarà a trobar tots els termes de cerca potencials, però si creeu contingut centrat en proporcionar la informació més útil al vostre públic, començareu a guanyar-vos la confiança del vostre públic.

 

Tots sabem que quan ajudes algú, s’inclina més a fer negocis amb tu. Així és com les petites empreses poden guanyar nous clients mitjançant el SEO.
Responeu preguntes que siguin rellevants per al vostre públic, proporcioneu informació de qualitat superior a la que hi ha disponible i començareu a guanyar classificacions de paraules clau i trànsit orientat al vostre lloc segons amarok la agencia seo

 


4. Trànsit dirigitQuè és el trànsit orientat? En poques paraules, el trànsit orientat s’utilitza per descriure les persones que visiten el vostre lloc web a partir de paraules clau específiques que heu treballat per optimitzar el vostre lloc web per classificar-lo.
Com el SEO per a petites empreses us aconsegueix un trànsit més objectiu?
Hi ha un nombre limitat de resultats de cerca disponibles a la primera pàgina de Google. Això vol dir que en situar-vos més enllà que qualsevol altre lloc, esteu agafant totes aquestes persones que cerquen paraules clau orientades.

El SEO és gratuït (o almenys més barat), mentre que PPC té costos associats cada mes a mesura que s’esgota la campanya, però el SEO no requereix duplicació, de manera que això equival a un cost més baix amb el temps en termes d’esforços de màrqueting.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benefici del seo

Benefici del marketing digital

Per què el màrqueting digital com a carrera professional i les principals carreres de màrqueting digital. Estàs preparat per començar?Des que els humans van aprendre a comerciar, el màrqueting ha existit.

El màrqueting consisteix a connectar amb el vostre públic en el lloc i el moment adequats. Amb l’auge d’Internet, això significa que podeu connectar amb el vostre públic fàcilment a Internet mitjançant el màrqueting digital. Però, quins són exactament els avantatges del màrqueting digital? Parlem de tots ells en aquest article sobre els avantatges del màrqueting digital.

El màrqueting digital comprèn tots els esforços de màrqueting que utilitzen Internet. Aquests inclouen canals digitals com motors de cerca, correu electrònic, llocs web, xarxes socials, etc., que es poden utilitzar per connectar amb clients actuals i potencials.
A diferència dels mètodes tradicionals, el màrqueting digital us ajuda a arribar a un públic més ampli i a clients potencials que tenen més probabilitats de comprar els vostres productes i serveis. A més, és més rendible que el màrqueting tradicional. A més, us permet mesurar l’èxit i fer canvis de màrqueting com veieu tal i com indica la agencia marketing digital


La clau d’un màrqueting exitós sempre ha estat connectar amb el públic objectiu en el lloc adequat, en el moment adequat. Avui, quan el temps de pantalla dels consumidors és al màxim històric, el millor lloc per conèixer-los és: a Internet. Les empreses de tot el món estan aprofitant aquesta realitat. Estan utilitzant estratègies de màrqueting digital efectives per assegurar-se que els seus esforços de màrqueting tenen més probabilitats d’arribar als clients i, al seu torn, comportaran beneficis comercials importants.

 

El màrqueting tradicional està restringit per la geografia i la creació d’una campanya de màrqueting internacional pot ser difícil, costosa i requereix molta mà d’obra. Tanmateix, el màrqueting digital passa a Internet, la qual cosa significa que l’abast que podeu aconseguir amb ell és immens. Fins i tot un propietari d’una empresa local molt petita té la capacitat d’arribar a un públic internacional amb una botiga en línia. Això mai seria possible amb el màrqueting tradicional o costaria molts diners fer-ho. Aquesta accessibilitat en línia ha obert moltes oportunitats de creixement perquè les empreses puguin explorar. La combinació d’abast global i visibilitat és una gran oportunitat per a qualsevol negoci.

 

2. Abast local

Tot i que l’abast global és un avantatge important del màrqueting digital, també millora la visibilitat local, que és especialment important si la vostra empresa depèn de clients propers. El SEO local i els anuncis orientats localment poden ser beneficiosos per a les empreses que intenten atraure més clients a les seves portes. Penseu en l’abast que podeu arribar a tot un barri amb màrqueting digital en comparació amb l’abast que us portaria a imprimir fulletons i distribuir-los.

3. Menor cost

 

Tant si voleu promocionar el vostre negoci a nivell local com internacional, el màrqueting digital us ofereix solucions rendibles. Permet fins i tot a les empreses més petites competir amb empreses més grans mitjançant estratègies molt orientades. La majoria d’aquestes estratègies ni tan sols costaran res per començar (com ara SEO, xarxes socials i màrqueting de continguts). Tanmateix, no totes les formes de màrqueting digital són adequades per a totes les empreses i algunes fins i tot poden tenir més costos que altres. Una empresa pot trobar solucions adequades en funció dels seus objectius de màrqueting.

4. Fàcil d’aprendre

Tot i que hi ha molts aspectes del màrqueting digital que cal aprendre, és bastant fàcil començar-hi. Es fa més complex per la naturalesa dels objectius i l’escala de les campanyes. Tanmateix, tot és qüestió de trobar l’estratègia adequada que funcioni per al vostre negoci.

Hi ha moltes opcions diferents d’orientació, com ara mitjançant paraules clau per a l’optimització de motors de cerca (SEO), pagament per clic (PPC) o mitjançant informació demogràfica a les xarxes socials. Aquesta enorme quantitat d’elements d’orientació a la vostra disposició garanteix que cada campanya arribi al públic adequat. També us ajuda a analitzar els comportaments canviants dels clients i modificar les campanyes per a aquests canvis. Aquesta capacitat d’entendre ràpidament les necessitats canviants dels clients és una manera segura d’èxit per a qualsevol empresa.
6. Estratègies múltiples

Hi ha diferents estratègies de màrqueting digital que poden ser utilitzades per diferents tipus d’empreses.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benefici del marketing digital

SEO Local

1. Google Maps ajuda la gent a trobar el negociCom s’ha esmentat, un dels avantatges més grans de Google Maps és que permet als usuaris trobar ràpidament el seu negoci. Les funcions de cerca local permeten a Google Maps assenyalar i enumerar els negocis relacionats amb la cerca de l’usuari.

 

L’usuari pot veure fàcilment les opcions abans de decidir-se a visitar o posar-se en contacte amb el negoci. Google Maps actua tant com un motor de cerca per trobar el negoci que els usuaris estan buscant, i després com un mapa per dirigir els usuaris a aquesta ubicació.

Això és especialment important ja que gairebé 1/3 de totes les cerques mòbils estan relacionades amb la ubicació, cosa que significa que Google Maps és un impulsor crític del trànsit mòbil.

 
2. Google Maps permet als usuaris posar-se en contacte ràpidament amb la vostra empresaQuan els usuaris veuen el vostre anunci a Google Maps, la plataforma proporciona un índex complet del vostre negoci que inclou el número de telèfon de la vostra empresa. I com que la majoria de les cerques a Google Maps es realitzen per telèfon, poden trucar a la seva empresa amb un sol toc. Atès que la gent utilitza Google Maps per prendre una decisió, per exemple, on trobar donuts o localitzar una botiga de roba propera, la plataforma ofereix als usuaris la possibilitat de posar-se en contacte amb el negoci de forma eficient, fer preguntes i, a continuació, decidir si ho visiten o no. Això facilita que els usuaris facin el següent pas i que els negocis connectin directament amb els clients potencials.
3. Google Maps anima la gent a visitar la vostra ubicació o lloc webA més de proporcionar el número de telèfon d’un negoci, Google Maps també destaca una altra informació de contacte o de visita. En el cas de les botigues físiques, com ara les botigues o els restaurants, els usuaris poden explorar ràpidament el perfil del seu negoci i trobar adreces, tot des d’una ubicació central. No cal alternar entre aplicacions o pàgines web. És un simple desplaçament i toc entre una pista i un client.
Per a les empreses que venen serveis o productes que requereixen més investigació o són una compra més gran, el llistat de Google Maps enllaça directament amb el lloc web. Això permet als usuaris investigar i obtenir més informació sobre lempresa duna manera fàcil daccedir.
Per als usuaris que intenten prendre una decisió o explorar opcions, la funció d’adreces i lloc web que forma part naturalment de Google Maps us permet visitar fàcilment la seva botiga o lloc. La plataforma de Google Maps és un gran impulsor del trànsit tant en persona com al lloc web.
Per descomptat, això significa que el vostre lloc web ha d’estar dissenyat per a pantalles mòbils per suportar aquest trànsit. Més informació sobre el que significa tenir un lloc web optimitzat per a mòbils.
4. Google Maps mostra el vostre negoci amb imatgesEls usuaris d’avui dia estan encapritxats amb les imatges, apel·len a la representació visual del seu negoci. Des de les imatges que ofereix el vostre negoci fins a les fotos compartides pels consumidors, Google Maps s’encarrega de crear un aparador visual del vostre negoci com una ullada als productes/serveis fins a l’aspecte de l’aparador/interior. De fet, les llistes que inclouen fotos reben un 42% més de sol·licituds d’adreça i un 35% més de clics al lloc web.
Aprèn com les fotografies i les imatges poden impactar i millorar el teu negoci com indica la agencia seo.
5. Google Maps ofereix credibilitat als clients a través de les ressenyes

 

No hi ha res que generi més confiança en la marca que la confirmació dels altres, i la manera més reeixida de fer-ho és a través de les ressenyes en línia, que Google Maps mostra a la llista del perfil. La credibilitat dels clients inclou valoracions amb estrelles, ressenyes escrites i imatges enviades. Consell: animar els consumidors a deixar ressenyes a Google Maps permet a altres clients potencials guanyar confiança en el vostre negoci i provocar conversions.
Google Maps és una eina poderosa. A mesura que s’amplien les seves funcions i capacitats, també ho fa la seva posició com a eina de màrqueting eficaç per a les empreses i com a motor de cerca per als consumidors. I el que és més important, hi ha maneres d’optimitzar el perfil de la vostra empresa per aprofitar els avantatges de Google Maps mencionats anteriorment. Obtingueu més del seu Google Maps amb una estratègia de màrqueting integral.

 

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO Local

SEO en Youtube

SEO és una tècnica de generació de continguts que combina estratègicament diferents accions per al posicionament de llocs web en funció de les principals cerques duna comunitat al voltant dun tema.

 

En altres paraules, crear continguts de manera estratègica a través del SEO farà que Google posicioni el teu lloc als primers llocs dels resultats de cerca de forma orgànica.
El creixement natural o orgànic es refereix a la capacitat innata de ser útil per a lusuari que fa una recerca. Si comparteixes informació rellevant, generaràs fidelitat a l’audiència i bones puntuacions als cercadors sense necessitat d’inversió publicitària.

 

YouTube és un gegant del vídeo a Internet, tant per a aficionats com per a professionals. Qualsevol persona pot crear un canal a la plataforma i sumar-se a la xarxa d’allotjament més gran per a produccions audiovisuals del món.
Amb el SEO per a YouTube pots fer els teus continguts visibles per sobre dels centenars de vídeos que es publiquen cada dia a la plataforma. Així, podràs obtenir més reproduccions, subscriptors i visites al canal.

 

Si vols impulsar un producte o la teva marca personal, fer-ho a través de YouTube pot donar resultats més ràpids i efectius.

 

La producció audiovisual de curta durada té molta més receptivitat que altres continguts de text com indica la agencia marketing digital madrid

YouTube és potser un dels llocs on és més important i útil aplicar SEO. Ben portada, l’estratègia permetrà posicionar el teu material audiovisual, però has de ser conscient que per això Youtube necessita que siguis precís i constant.

 

Si tens un canal ben estructurat que segueix els paràmetres de l’algoritme i compleix les normes de la comunitat, tindràs èxit. Aquest 2020 el SEO YouTube cobrarà força, per això és important que no ho perdis de vista.

 

La comunitat internauta li ha atorgat encara més valor per la velocitat i el poder de comunicació que ofereix el format d’audiovisual. Els continguts dàudio i text han quedat un pas enrere en comparació, així que el SEO per a YouTube serà més útil que mai.
La principal raó és que dia a dia es publiquen milions de vídeos a tot el món dins de la plataforma. Destacar entre tanta informació és un repte i per això també són aconsellables estratègies de posicionament.

 

En comparació, el SEO per a YouTube no és molt diferent del SEO aplicat a textos a blocs i pàgines web. Això és perquè el motor de cerca de YouTube no pot comprendre o discriminar el material audiovisual, sinó les paraules.

 

Per això, has de dominar les paraules clau o Keywords destacades per la comunitat per utilitzar-les a les diferents descripcions del canal. Per això és important que dediquis temps d’anàlisi i preparació a la teva estratègia de continguts a través de YouTube si busques un veritable posicionament.

 

Com millorar l’experiència d’usuari (UX) de la webFactors que cal tenir en compte abans de publicar el vídeoLa guia definitiva de SEO a YouTube el 2021 2El posicionament en aquesta pàgina per compartir/veure vídeos no s’aconsegueix en pocs dies, però permet una infinitat de possibilitats a favor teu. L’algoritme està dissenyat per analitzar cada pas que fas i si fas les coses bé des del principi, et tindrà en compte.

 

És per això que has d’optimitzar cada detall segons les condicions d’ús de la plataforma. Començant per les característiques i el disseny del canal, tots els recursos que implementis han d’apuntar al posicionament.

 

Optimització d’un canal de YouTubeEl primer que has d’optimitzar és el canal i per això tingues en compte aquests factors:

 

Nom del canal de YouTube: ha de ser coherent al teu contingut. Aquí les keywords comencen a ser visibles, així que si el nom del canal no serà el de la marca, almenys haurà de donar una idea del que s’hi parlarà.Imatge d’avatar: tenir una imatge d’avatar permet que els vostres subscriptors us reconeguin ràpidament i fàcilment d’una manera més personalitzada.Assegureu-vos que compleixi les exigències de YouTube sobre format, mida i pes i que a més el seu nom sigui el del canal. Recordeu que aquestes són les dades que pot analitzar el cercador.Imatge de portada de YouTube: per a aquesta imatge la recomanació anterior es manté.

 

Un punt addicional és que la pots dissenyar tu mateix a partir de plantilles descarregables a Internet.

 

Video tràiler de YouTube: la plataforma et dóna l’opció de penjar un material destacat a la galeria. És el primer que veuran els visitants al canal, així que val la pena produir una cosa atractiva que descrigui amb claredat qui ets, el que fas i què veuran els subscriptors aquí.Sincronitza altres llocs: a les configuracions generals del canal veuràs l’opció d’afegir els enllaços al teu lloc web i perfils a les xarxes socials. Omple els espais i assegura’t que tots els usuaris siguin iguals. La plataforma ho té en compte.Descripció del canal: la plataforma també us dóna l’opció de crear una descripció per al canal.

 

És com la bío en altres xarxes socials. Aprofiteu aquest espai per crear un text optimitzat amb SEO que Google i YouTube puguin analitzar.Crea llistes de reproducció: YouTube et permet arxivar en un mateix espai els vídeos que vulguis, com ara una carpeta. Per aprofitar les llistes de reproducció a favor teu, agrupa’ls segons una mateixa temàtica, propis o d’altres canals, usant les keywords corresponents.Abans de pujar el vídeoPublicar a YouTube no és una cosa insignificant si vols posicionar els teus continguts allà. Has de tenir en compte que els estàndards de qualitat són elevats i que cada segon del material audiovisual serà avaluat amb ull crític pels espectadors.

 
El primer que has de tenir al cap és la durada. Si excedeix els 15 minuts, corres el risc que la gent l’abandoni, així que un bon primer pas és fer un guió.
D’aquesta manera, tens una noció clara del que diràs i el temps que prendrà fer-ho. Recorda que lespectador desitja solucions ràpides, així que evita les voltes.
Un altre factor important és la qualitat d’àudio i d’imatge: si no són òptimes, les persones no es quedaran a mirar. Recorda que a ningú no li agraden les imatges distorsionades o els àudios que no es poden comprendre.

És important que tinguis cura de la il·luminació del lloc on graves. Si els objectius queden fosc

YouTube és potser un dels llocs on és més important i útil aplicar SEO. Ben portada, l’estratègia permetrà posicionar el teu material audiovisual, però

has de ser conscient que per això Youtube necessita que siguis precís i constant.
Si tens un canal ben estructurat que segueix els paràmetres de l’algoritme i compleix les normes de la comunitat, tindràs èxit. Aquest 2020 el SEO YouTube cobrarà força, per això és important que no ho perdis de vista.
La comunitat internauta li ha atorgat encara més valor per la velocitat i el poder de comunicació que ofereix el format d’audiovisual. Els continguts dàudio i text han quedat un pas enrere en comparació, així que el SEO per a YouTube serà més útil que mai.
La principal raó és que dia a dia es publiquen milions de vídeos a tot el món dins de la plataforma. Destacar entre tanta informació és un repte i per això també són aconsellables estratègies de posicionament.
En comparació, el SEO per a YouTube no és molt diferent del SEO aplicat a textos a blocs i pàgines web. Això és perquè el motor de cerca de YouTube no pot comprendre o discriminar el material audiovisual, sinó les paraules.
Per això, has de dominar les paraules clau o Keywords destacades per la comunitat per utilitzar-les a les diferents descripcions del canal. Per això és important que dediquis temps d’anàlisi i preparació a la teva estratègia de continguts a través de YouTube si busques un veritable posicionament.

Com millorar l’experiència d’usuari (UX) de la webFactors que cal tenir en compte abans de publicar el vídeoLa guia definitiva de SEO a YouTube el 2021 2El posicionament en aquesta pàgina per compartir/veure vídeos no s’aconsegueix en pocs dies, però permet una infinitat de possibilitats a favor teu. L’algoritme està dissenyat per analitzar cada pas que fas i si fas les coses bé des del principi, et tindrà en compte.
És per això que has d’optimitzar cada detall segons les condicions d’ús de la plataforma. Començant per les característiques i el disseny del canal, tots els recursos que implementis han d’apuntar al posicionament.
Optimització d’un canal de YouTubeEl primer que has d’optimitzar és el canal i per això tingues en compte aquests factors:
Nom del canal de YouTube: ha de ser coherent al teu contingut. Aquí les keywords comencen a ser visibles, així que si el nom del canal no serà el de la marca, almenys haurà de donar una idea del que s’hi parlarà.Imatge d’avatar: tenir una imatge d’avatar permet que els vostres subscriptors us reconeguin ràpidament i fàcilment d’una manera més personalitzada.Assegureu-vos que compleixi les exigències de YouTube sobre format, mida i pes i que a més el seu nom sigui el del canal.

Recordeu que aquestes són les dades que pot analitzar el cercador.Imatge de portada de YouTube: per a aquesta imatge la recomanació anterior es manté. Un punt addicional és que la pots dissenyar tu mateix a partir de plantilles descarregables a Internet.Video tràiler de YouTube: la plataforma et dóna l’opció de penjar un material destacat a la galeria. És el primer que veuran els visitants al canal, així que val la pena produir una cosa atractiva que descrigui amb claredat qui ets, el que fas i què veuran els subscriptors aquí.Sincronitza altres llocs: a les configuracions generals del canal veuràs l’opció d’afegir els enllaços al teu lloc web i perfils a les xarxes socials. Omple els espais i assegura’t que tots els usuaris siguin iguals.

La plataforma ho té en compte.

Descripció del canal: la plataforma també us dóna l’opció de crear una descripció per al canal. És com la bío en altres xarxes socials. Aprofiteu aquest espai per crear un text optimitzat amb SEO que Google i YouTube puguin analitzar.Crea llistes de reproducció: YouTube et permet arxivar en un mateix espai els vídeos que vulguis, com ara una carpeta. Per aprofitar les llistes de reproducció a favor teu, agrupa’ls segons una mateixa temàtica, propis o d’altres canals, usant les keywords corresponents.Abans de pujar el vídeoPublicar a YouTube no és una cosa insignificant si vols posicionar els teus continguts allà. Has de tenir en compte que els estàndards de qualitat són elevats i que cada segon del material audiovisual serà avaluat amb ull crític pels espectadors.
El primer que has de tenir al cap és la durada.

Si excedeix els 15 minuts, corres el risc que la gent l’abandoni, així que un bon primer pas és fer un guió.
D’aquesta manera, tens una noció clara del que diràs i el temps que prendrà fer-ho. Recorda que lespectador desitja solucions ràpides, així que evita les voltes.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO en Youtube

SEO per reds socials

Afecten alguna cosa les xarxes socials al posicionament SEO? La resposta és un rotund sí, encara que no directament. Avui dia, qui més qui menys compta amb un perfil en alguna xarxa social, això, si ho sabem aprofitar bé, pot ser molt beneficiós per a la nostra empresa, ja que és una finestra a través de la qual mostrar tot el que fem .

Hem de pensar que aquestes eines estan a disposició de qualsevol i que s’envia gran quantitat d’informació diàriament, per tant, si volem diferenciar-nos i ressaltar, hem d’oferir contingut de qualitat, visualment atractiu, interessant i comprensible per als nostres seguidors.

 

Aquesta és una de les millors maneres de guanyar enllaços naturals, altament premiat per Google a lhora de guanyar posicions a la pàgina de resultats.
El SEO social consisteix precisament en això: emprar correctament les Xarxes Socials per millorar el nostre SEO a Internet. Això ho fem mitjançant la inclusió d’enllaços que portin a la nostra pàgina web, per així augmentar el trànsit i, per tant, millorar el nostre posicionament a Google i les nostres possibles vendes. Per això, ajuda també disposar dun bloc.
La presència a les xarxes socials assenyala els motors de cerca que tant la marca com la pàgina a què enllacen aquestes xarxes té interacció i, per tant, és sinònim d’un producte interessant per al públic. Són les anomenades “social signs”. Tant el nombre de likes com les ressenyes de clients en xarxes socials s’extreuen sovint a la pàgina de resultats de Google, o, en el cas de les apps, les valoracions condicionen l’ordre d’aparició d’una empresa al Google o Apple Store.

Quines xarxes socials ajuden el SEO?
Facebook

 

És la xarxa social per excel·lència. Qualsevol empresa ha de comptar amb una pàgina de Facebook actualitzada, que transmeti contingut dinterès i de confiança. Principalment, els usuaris fan clic en contingut que els suscita interès, solucionen un problema, entretenen; per això cada publicació ha de ser cuidada i amb un objectiu. L’estratègia és fonamental pel pla de continguts de les xarxes socials.
com afecta facebook al posicionament seo
És molt important la inclusió denllaços que portin a la nostra web. Aquests recomanem obrir-los en una pàgina diferent, així evitarem els usuaris perdin el rastre de la seva navegació des de la nostra fan page a la nostra web. De la mateixa manera, és recomanable que els enllaços redireccionin al contingut que mostrem a les xarxes. Si obliguem a lusuari a fer un esforç per trobar el contingut que està buscant, el més probable és que abandoni la nostra pàgina i augmentarà la taxa de rebot, el que afectarà negativament al nostre SEO.

Twitter

 

La informació a Twitter ha de ser més concisa, ja que està limitada per un nombre exacte de caràcters. L’ús correcte de hashtags relacionats amb el nostre negoci (pel qual podem fer Keyword research), igual que la inclusió d’enllaços, ajuda Google a posicionar la nostra marca. Proporcionar informació poc interessant pot suposar que la taxa de rebot augmenti.
Aquesta xarxa és la reina del hashtag, hem de fer-ne ús fins i tot a la nostra biografia, on són clickeables.

Instagram

 

Aquesta plataforma està també orientada a SEO, encara que més limitada ja que l’únic enllaç possible és a la biografia, però, hi ha molts altres elements que poden ajudar a la nostra marca a posicionar-nos.
Tot i estar força limitat en l’ús de links, actualment, Instagram compta amb algunes funcions realment útils.
D’una banda compta amb Instagram Shopping, que ens permet mostrar la informació sobre productes concrets a les nostres publicacions, redireccionant a altres publicacions ia la nostra pròpia web, on l’usuari podrà finalment adquirir-los. D’altra banda compta amb les Stories, que poden portar enllaçat un enllaç sempre que el compte tingui més de 10.000 seguidors.
L’ús d’aquestes eines augmenta clarament el trànsit a la web, així com el nombre de vendes del nostre negoci.

Google MyBusinessAquesta eina permet mostrar la localització física i imatges duna botiga o fins i tot publicar articles de blocs, que també són mostrats en els resultats de cerca.

LinkedIn

 

Completa el teu perfil i optimitza’l, opta per no incloure gaire text, empra paraules clau relacionades amb el teu negoci.
Es tracta d’una xarxa social dirigida a empreses, de manera que la informació ha de ser seriosa, però així i tot atractiva i cridanera. Interactua, igual que a les altres xarxes, és molt important crear connexions, ja que això et farà més visible a Internet com indica la  agencia de marketing digital

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO per reds socials

SEO per app

SEO és la base de l’aplicació mòbil ASOPer treure el màxim profit de la promoció d’aplicacions, no abordeu el SEO i l’ASO com a estratègies conflictives.

L’optimització de la cerca orgànica segueix sent la base de la vostra presència en línia i ha de ser una part integral de la vostra aplicació mòbil ASO. Nombroses tècniques de SEO poden beneficiar directament l’optimització de la vostra botiga d’aplicacions. Alguns d’ells són:

Recerca i segmentació de paraules clau. L’orientació per paraula clau és un dels aspectes més complexos i delicats del vostre SEO. Trieu les paraules clau amb cura perquè són els pilars de la vostra presència online como indica la agencia seo amarok.

Assegureu-vos de fer una còpia de seguretat d’aquest procés amb les eines de recerca de paraules clau adequades o fins i tot invertiu en serveis de consultoria de SEO.

 

 

L’optimització del nom, el títol i l’URL de la vostra aplicació per a les vostres paraules clau principalsGenerar valoració i ressenyes d’aplicacionsUtilitzant enllaços profunds a la teva aplicació mòbilIndexació de la vostra aplicació a Google

Optimització del percentatge de clics

Tècniques de construcció d’enllaços
Un dels errors importants que cometen els desenvolupadors d’aplicacions és subestimar el poder d’un lloc web de qualitat i responsiu. En el panorama digital competitiu actual, el vostre lloc web serveix com a cartera en línia. El vostre públic objectiu utilitza el vostre lloc web per obtenir més informació sobre la vostra aplicació abans de baixar-la; hauria de ser el més informatiu possible. A més, cal guiar-los en el procés de recerca d’informació, oferint-los una experiència d’usuari personalitzada i convertint-los en clients potencials compromesos.

El vostre lloc web també us ajuda a posicionar-vos com una autoritat i una font d’informació fiable. Iniciar un bloc i crear contingut altament interactiu i atractiu augmenta la consciència i la visibilitat de l’aplicació.

 

El més important és que la creació d’autoritats de domini genera més trànsit web i augmenta les descàrregues.
Millora de les teves tècniques a l’App StoreEl 63% dels usuaris descobreixen aplicacions a través de les botigues d’aplicacions, i no augmentar el vostre rànquing en aquests canals significa que esteu renunciant a una oportunitat de promoció important per a la vostra aplicació. Tot i que les característiques de les botigues d’aplicacions varien, encara hi ha alguns aspectes fonamentals de l’optimització en els quals cal centrar-se:

Un metatítol. Tingueu en compte que els títols més llargs solen quedar truncats a les SERP. Heu de mantenir el vostre metatítol curt, dolç i memorable. No us oblideu d’afegir-hi també les vostres paraules clau principals. És a dir, l’informe recent mostra que les aplicacions amb una paraula clau de valor superior al seu títol es classifiquen un 10,3% més que les que no tenen cap paraula clau.Una metadescripció és una mena de crida a l’acció per al vostre públic objectiu.

Escriu la teva metadescripció en un llenguatge senzill, enumera els teus avantatges únics i inspira la gent a baixar la teva aplicació. Assegureu-vos d’afegir-hi les paraules clau principals i de renovar-lo cada vegada que actualitzeu la pàgina del producte.Les puntuacions i ressenyes d’aplicacions són la validació de la qualitat de la vostra aplicació. Com a tal, augmenten la credibilitat de la vostra marca.

 

 

Camps de paraules clau de l’aplicació. Quan optimitzeu la pàgina de l’aplicació per a paraules clau, assegureu-vos d’escriure primer els títols i les descripcions per al vostre públic objectiu.

 

El vostre contingut és com atraureu els usuaris perquè baixin la vostra aplicació. Tingueu en compte que els algorismes de classificació tenen en compte tant les paraules clau com la conversió del vostre client.Les captures de pantalla i els vídeos de previsualització són importants, ja que donen vida al vostre text i ajuden els vostres clients a veure l’aplicació abans de descarregar-la.Optimització de la icona de l’aplicació.

 

Tingueu en compte que Google Play i l’App Store tenen estàndards diferents per a la mida, el color i la geometria ideals d’una icona. Les icones d’iOS han de tenir almenys 1024 × 1024 píxels, mentre que les d’Android han de tenir 512 × 512 píxels.Recomanat: una guia pas a pas per comercialitzar la vostra aplicació mòbil [Llista de verificació]Actualitzeu les dades de l’aplicació regularmentLes aplicacions de millor rànquing a les botigues d’aplicacions són les que milloren contínuament, com ara els canvis en la tecnologia, les millores de funcions o l’addició de nous comentaris dels usuaris. Fer actualitzacions periòdiques us ajuda a crear una imatge de marca positiva i una confiança entre el vostre públic objectiu. El fet que treballeu contínuament en les millores de les vostres aplicacions i que mantingueu els usuaris al dia sobre elles us diferencia dels vostres competidors i fins i tot augmenta el vostre rànquing a les botigues d’aplicacions.

 

És a dir, tant l’App Store d’Apple com la Play Store de Google avaluen la coherència de les actualitzacions d’aplicacions quan les classifiquen.
Cap a tu

Podeu veure als exemples anteriors que l’aplicació mòbil ASO i el SEO web són estratègies superposades. Per descomptat, aquestes estratègies poden funcionar per separat, però si no les feu servir juntes, no esteu aprofitant la visibilitat correctament. No oblideu que el SEO us permet orientar-vos a aquelles persones que no naveguen a les botigues d’aplicacions. En centrar-vos en els elements esmentats anteriorment, podreu augmentar el vostre rànquing tant als motors de cerca com a les botigues d’aplicacions i generar més trànsit de qualitat a la vostra aplicació.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO per app

Marketing digital per a projectes

A continuació es mostren els principals avantatges de SEO que podeu gaudir si feu servir les tàctiques adequades.
1. SEO augmentar la qualitat del trànsit

 

El SEO segueix una estratègia de màrqueting entrant, és a dir, els consumidors poden trobar-te quan et necessiten o quan volen informació sobre tu. No molesta els clients distreint-los mitjançant correus electrònics de correu brossa o anuncis interruptius; els ajuda a accedir a informació útil o útil més ràpidament i quan sigui necessari. Això augmenta les possibilitats de transformar missatges de màrqueting en vendes i clients potencials. Així, augmenta el nombre de clients que realment estan disposats a fer una compra, augmentant per tant la qualitat del trànsit.
2. Anuncis no pagats en SEO

 

Un cop creat el vostre lloc web o una pàgina, no hi ha cap cost continu per atraure trànsit a la vostra pàgina. És possible que hàgiu d’actualitzar la vostra pàgina segons el contingut de la vostra pàgina en un mes o pocs mesos, però un cop hàgiu creat la vostra pàgina, el vostre lloc als resultats de la cerca està segur i gratuït.
3. Concurs de bypass

 

Ara el SEO d’un dia ha guanyat popularitat i es considera una part important de qualsevol estratègia de màrqueting. Els llocs web optimitzats segurament atrauen més clients que els no optimitzats. Per tant, si feu servir SEO, ja esteu un pas per davant dels vostres competidors.

 

4 Llocs web fàcils d’utilitzar

El SEO ajuda a crear un lloc web fàcil d’utilitzar amb facilitat, sense problemes i a un ritme més ràpid. El SEO no només està optimitzant per a Google o qualsevol altre motor de cerca, sinó que també millora l’experiència de l’usuari. Bé, els llocs web estructurats atrauen més visitants i els obliguen a romandre més temps, augmentant les visites de pàgines segons la agencia de seo
5. Millors taxes de conversióSEO optimitza els llocs web; per tant, poden navegar i llegir fàcilment i funcionar correctament en tots els dispositius. Els llocs web fàcils de navegar, llegir o entendre atrauen més clients i augmenten les seves possibilitats de convertir-se en clients fidels i visitants freqüents.
6. Crear notorietat de marca

 

Aconseguir classificacions més altes als resultats de la cerca augmenta el coneixement de la marca. Quan el nom del vostre lloc web apareix a la primera pàgina de qualsevol motor de cerca important, genera la confiança de la vostra marca i augmenta els clients potencials i millora la consciència de la marca.
7. Millor gestió de costos

 

El SEO ajuda a reduir els costos de publicitat. Quan el rànquing del vostre lloc web és alt, no cal que pagueu per clic ni anuncieu el vostre lloc web o pàgina. L’enllaç del vostre lloc web es mantindrà en una posició alta sempre que els clients facin clic als vostres enllaços de cerca.
8. El SEO augmenta la visita dels usuaris a la botiga física

 

Després de cercar el vostre producte en línia, és probable que els clients visitin la botiga local o la botiga física. Per tant també augmenta les vendes de les botigues físiques.
9. El SEO augmenta la credibilitat de la marca

 

Com més alta sigui la classificació, més gran serà la confiança dels clients. Els clients creuen que, com que la vostra pàgina es troba al primer rànquing, demostra que la vostra empresa està ben establerta i té un bon nom al vostre sector respectiu, per tant, augmenta la confiança dels vostres clients en la vostra marca i, per tant, augmenta la credibilitat.
10. El SEO crea una sinergia de totes les activitats de màrqueting online

 

Totes les estratègies de màrqueting fetes en línia augmentaran l’èxit del lloc web o pàgina. Les activitats de màrqueting com el correu electrònic, el màrqueting de continguts, els blocs, el màrqueting a les xarxes socials, el comerç electrònic, la gestió web, etc., us ajudaran a millorar la vostra classificació als resultats de cerca dels vostres motors de cerca.
11. El SEO augmenta els seguidors de les xarxes socials

 

A mesura que augmenta la notorietat de la vostra marca, la popularitat de la vostra marca o pàgina a les xarxes socials també augmenta, per tant, els seguidors a la plataforma social augmenten, provocant un augment de les vendes i la fama.
12. El SEO millora la velocitat del lloc webEl SEO optimitza el vostre lloc web i augmenta la velocitat del vostre lloc web, cosa que fa que la interacció dels usuaris sigui més fàcil i menys cansada. El retard en el temps de càrrega irrita el client, per la qual cosa l’obliga a abandonar el vostre lloc web abans d’hora. Així, el SEO reduirà això i ajudarà a augmentar la satisfacció del client.
13. El primer rànquing ofereix una promoció 24/7

 

El SEO funciona les 24 hores del dia. No requereix descans. La teva classificació no desapareix de la nit al dia. La teva classificació augmenta diàriament dia i nit. No s’atura ni un segon.
14. El SEO és una estratègia de màrqueting a llarg termini

 

El SEO és un procés o estratègia a llarg termini. Es requereix un mínim de 6 mesos per veure la classificació òptima. Es necessita temps per augmentar el rang; de la mateixa manera, baixar de la classificació també requereix temps. No passa res d’un dia per l’altre. Hi ha menys possibilitats de baixar de la classificació un cop arribeu a una posició alta.
15. El SEO guanya més clics que el PPCEl SEO orgànic rep més clics que el PPC. Obté un 90% més de clics que els anuncis de pagament perquè la confiança dels clients en els anuncis de pagament és comparativament.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing digital per a projectes

Chat boot en marketing

El màrqueting de la dècada de 2000 estava dominat pel màrqueting i loptimització dels motors de cerca (SEM i SEO). A principis de la dècada del 2010 es va produir l’auge de Facebook i del màrqueting en xarxes socials (SMM). Més recentment, hem vist l’auge del màrqueting mòbil. I avui dia tot gira al voltant de la missatgeria i l’automatització.
Com que el món del màrqueting es desenvolupa a una velocitat tremenda, és imprescindible seguir les tendències i aprofitar al màxim les noves oportunitats que ofereix el mercat.

 

Què és un chatbot?Els chatbots sónles veritables manifestacions modernes de la intel·ligència artificial (IA).

En poques paraules, un bot no és res més que un programa informàtic que automatitza tasques específiques, normalment xatejant amb un usuari a través d’una interfície conversacional. Els bots més avançats estan dotats d’intel·ligència artificial, cosa que els ajuda a comprendre sol·licituds complexes, personalitzar les respostes i millorar les interaccions al llarg del temps.

 

Són útils els chatbots?Descobrim els principals avantatges que ofereixen els chatbots.

 

1. Disponibilitat 24 hores

Els chatbots ofereixen un sistema de resposta 24 hores al dia, 7 dies a la setmana, proporcionant així també una comunicació continuada entre la seva empresa i els seus clients. És un fet conegut que als clients no els agrada esperar per trobar les respostes més bàsiques a les vostres preguntes. La situació encara és pitjor amb els clients frustrats.

2. Respostes instantàniesMentre que els operadors poden centrar-se en un client alhora, els chatbots poden respondre milers de preguntes alhora. Els chatbots permeten donar respostes instantànies a múltiples clients gràcies a Internet, els mecanismes de programari i la velocitat del núvol.

3. Abast personalitzatEls chatbots també són capaços de recopilar i processar un volum enorme de dades dels clients i utilitzar-los per personalitzar l’abast.

Els algoritmes de nivell bàsic recullen informació estàndard, com l’adreça de correu electrònic, la ubicació o els dispositius que utilitza el client, mentre que les versions avançades són capaces fins i tot d’esbrinar què pensen els clients sobre determinats productes i serveis, què busquen o què reptes s?enfronten.

Tot això es pot utilitzar posteriorment per predir el comportament dels clients, oferir recomanacions personalitzades o fins i tot millorar els productes i serveis per fer-los més atractius segons les preferències del públic objectiu.

 

4. Paciència infinita i eliminació derrors humansMentre que els representants dels clients poden sentir-se molt frustrats de tant en tant i sovint perden la paciència en funció dun problema, els chatbots no senfronten a aquest problema.

 

Un altre avantatge no menys important dels chatbots és que eliminen els errors humans. Mentre que els seus agents datenció al client poden oblidar i confondre les coses, els chatbots són màquines que poques vegades cometen errors.

 
5. Impacte positiu al rànquing SEO

Els chatbots també tenen un impacte positiu en els resultats de SEO. Lús dun chatbot pot millorar el seu rànquing SEO, però només si millora lexperiència del client al seu lloc, i només si sutilitza correctament.Aquests són alguns dels beneficis que el chatbot pot oferir:

Augmentar el temps de permanència a una pàgina d’aterratge
Disminució dels rebots
Millors valoracions
Algunes xifres a tenir en compteEs preveu que la mida del mercat de chatbot creixi de 2.600 milions de dòlars el 2019 a 9.400 milions de dòlars el 2024 amb una taxa de creixement anual composta (CAGR) del 29,7%.
Segons un informe de recerca de HubSpot, el 71% de les persones estan disposades a fer servir aplicacions de missatgeria per obtenir assistència al client, molts ho fan perquè volen que el seu problema es resolgui, ràpidament.
Un estudi recent va mostrar que el 58% de les empreses B2B utilitzen un chatbot al seu lloc web segons agencia marketing digital


El 65,1% de les empreses que han implementat chatbots són a l’espai SaaS. (Relay)
Els estudis suggereixen que els chatbots poden disminuir els costos empresarials globals actuals d’uns 1,3 bilions de dòlars que estan relacionats amb aproximadament 265 mil milions de consultes de servei al client fins a un 30% anual. A més, els chatbots poden resoldre fins al 80% de les preguntes rutinàries actuals.
El futur és realment prometedor per al fenomen Chatbot. No obstant això, no oblidem que els clients no sempre aprecien del tot els canals dautoservei i sovint prefereixen una atenció personalitzada que els chatbots no són capaços de proporcionar.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Chat boot en marketing

Marketing Digital

El terme va començar a popularitzar-se a la dècada dels noranta amb la massificació d’internet, però no va ser fins a principis del 2000 quan va començar l’auge i, des de llavors, s’ha anat expandint amb l’arribada de noves tendències i eines.
En termes generals, el màrqueting digital es refereix a totes les accions de màrqueting empreses per una empresa o marca a l’àmbit digital.

 

El màrqueting digital és tota estratègia de marca realitzada online com indica la agencia marketing digital mentedigital.
El màrqueting digital va traslladar conceptes i estratègies que eren utilitzades a la publicitat convencional per adaptar-los a les noves formes de consum que internet permetia.

 

Val la pena insistir que el màrqueting digital no substitueix les formes tradicionals de promoció, aquest vindria a ser un complement del màrqueting tradicional.

 
Amb l’evolució tecnològica i l’entrada en joc d’importants plataformes digitals, el màrqueting 2.0, com va ser anomenat al principi, s’ha anat diversificant i expandint el seu rang d’acció i efectivitat. Sense importar l’entorn digital on es desenvolupi l’estratègia, el màrqueting digital ha d’estar orientat a:
Augmentar la visibilitat i l’abast de la marcaGenerar interacció i atraure nous clientsGenerar un avantatge competitiuDeterminar i identificar el públic objectiuAugmentar la productivitat i garantir el retorn de la inversió

El social media marketing forma part del màrqueting digital, però no representa la totalitat daccions que sexecuten.

El màrqueting de continguts, per la seva banda, és un dels aspectes més importants que engloba el màrqueting digital, sent la forma més efectiva per atraure usuaris els diferents nínxols que es poden explotar a la web.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing Digital

La importancia del SEO

La importància del SEOCom sabem els especialistes dedicats al màrqueting digital, les maneres de cercar informació evolucionen constantment i tenen un propòsit: mostrar el contingut més rellevant i actualitzat.
No és un secret que la transformació comporta canvis i sabem que això pot ser preocupant. Fins no veure, no creure; no obstant això, el SEO ha demostrat que, com més s’implementi i més s’experimenti amb ell, millors resultats s’obtenen. Les impressions augmenten i el teu lloc web pot arribar a ser elegit amb més freqüència a partir de fragments ben elaborats, dissenyats per destacar.
Tres accions per a la teva estratègia SEO

 

Consolidar una pàgina web és una part important de lestratègia SEO segons la agencia seo amarok. Diguem que tens un gran nombre de llocs gairebé idèntics i creus que això et posicionarà molt. Això està molt allunyat de la realitat. De fet, això només produeix contingut duplicat que, a més de confondre els usuaris, també confon els motors de cerca.
La millor manera d’impulsar el creixement orgànic a llarg termini és crear una bona pàgina en comptes de diversos microllocs, i d’això es tracta consolidar un lloc web.
Recomanem tres accions a prendre per aconseguir el que hem esmentat:
Netejar els llocs antics.Consolidar-ne el contingut.Concentrar energia en desenvolupar només una bona pàgina web.El SEO és part vital de l’e-commerceUna estratègia de SEO reeixida ha de tenir en compte tot el seu ecosistema web, el que és molt important per a un e-commerce. El SEO serà vital el 2022 per al comerç electrònic.
El implementar SEO per a un e-commerce té com a objectiu millorar el seu posicionament per a cerques orgàniques relacionades amb el producte que es ven. D’aquesta manera, el comerç electrònic respectiu es podrà situar en les primeres posicions dels cercadors, amb les paraules clau seleccionades d’un estudi previ.
Gràcies a la millora en SEO s’atorgarà una gran visibilitat a la teva botiga en línia, la qual cosa provocarà que es millori el trànsit augmentant així el nombre de vendes. Una botiga online optimitzada i treballada amb un bon SEO aconseguirà els objectius de posicionament web per a e-commerce, tot a més escala que aquelles botigues que no han implementat una òptima estratègia.
És fonamental que una botiga en línia segueixi una estratègia SEO efectiva perquè això serà la base de les accions a desenvolupar progressivament. El que també aporta un gran valor diferenciador amb les botigues en línia competència.
Tendències per al 2022 en comerç electrònicEls darrers temps viscuts han estat incerts. Estar un pas endavant s’ha tornat un requeriment, especialment en el màrqueting digital. Sense dubtar que el 2022 el SEO serà més fort i més necessari, estar al corrent de les noves tecnologies i tendències és part principal del nostre treball, per la qual cosa volem que coneguis les que potenciaran el comerç electrònic el 2022 per considerar en la teva propera estratègia .
Live Shopping

 

El Live Shopping és una transmissió online, en viu, que té com a intenció mostrar els productes de la botiga que estigui fent el live.
El que és atractiu és que als usuaris se’ls permet realitzar compres simultànies al moment de la transmissió, tornant-la interactiva i entretinguda, a més de comptar amb la típica interacció de les reaccions i missatges.

 
Voice CommerceComprar se segueix fent més fàcil, pràctic i ràpid. El Voice Commerce permetrà que el comerç es realitzi per veu amb el tipus de tecnologia a base de comandes, com les conegudes que ja es realitzen en indicar “apagar llum” o “posa música”. Amb tan sols demanar “comprar pizza” el procés de compra estarà complet.

 
Shoppable TVAquesta tendència intenta mostrar productes, en escenes de sèries o pel·lícules, i que per mitjà d’un QR en pantalla es puguin adquirir a través dels nostres dispositius mòbils.

Pagaments amb criptomonedaSe sap que la criptomoneda és la nova moneda virtual i global i que jugadors d’esport professional ja reben el seu salari per mitjà d’aquesta.
El que molts no saben és que el comerç electrònic i les criptomonedes es complementen en gran mesura, perquè els usuaris segueixen buscant mètodes senzills, eficients i segurs per fer les compres.
Per al 2022, si es busca tenir un e-commerce de nivell global, adaptar la criptomoneda com a mètode de pagament ha de ser prioritat.

Ara, tenint en compte les necessitats de llocs web i comerços electrònics, una estratègia i bon contingut SEO, té molt a aportar per al creixement i transformació de la teva empresa. Desenvolupar una estratègia flexible que s’adeqüi a canvis nous. i que sigui sòlida i generi resultats eficaços, és el que hi ha d’haver a tots els llocs web el 2022.
A Futurité, 12 anys d’experiència ens donen suport com a agència de màrqueting digital, agència SEO a Mèxic i com a agència especialitzada en e-commerce, preparats per ajudar-te a desenvolupar la teva idea al món digital i portant a la teva marca a un altre nivell

Publicat dins de General | Comentaris tancats a La importancia del SEO