SEO Local

1. Google Maps ajuda la gent a trobar el negociCom s’ha esmentat, un dels avantatges més grans de Google Maps és que permet als usuaris trobar ràpidament el seu negoci. Les funcions de cerca local permeten a Google Maps assenyalar i enumerar els negocis relacionats amb la cerca de l’usuari.

 

L’usuari pot veure fàcilment les opcions abans de decidir-se a visitar o posar-se en contacte amb el negoci. Google Maps actua tant com un motor de cerca per trobar el negoci que els usuaris estan buscant, i després com un mapa per dirigir els usuaris a aquesta ubicació.

Això és especialment important ja que gairebé 1/3 de totes les cerques mòbils estan relacionades amb la ubicació, cosa que significa que Google Maps és un impulsor crític del trànsit mòbil.

 
2. Google Maps permet als usuaris posar-se en contacte ràpidament amb la vostra empresaQuan els usuaris veuen el vostre anunci a Google Maps, la plataforma proporciona un índex complet del vostre negoci que inclou el número de telèfon de la vostra empresa. I com que la majoria de les cerques a Google Maps es realitzen per telèfon, poden trucar a la seva empresa amb un sol toc. Atès que la gent utilitza Google Maps per prendre una decisió, per exemple, on trobar donuts o localitzar una botiga de roba propera, la plataforma ofereix als usuaris la possibilitat de posar-se en contacte amb el negoci de forma eficient, fer preguntes i, a continuació, decidir si ho visiten o no. Això facilita que els usuaris facin el següent pas i que els negocis connectin directament amb els clients potencials.
3. Google Maps anima la gent a visitar la vostra ubicació o lloc webA més de proporcionar el número de telèfon d’un negoci, Google Maps també destaca una altra informació de contacte o de visita. En el cas de les botigues físiques, com ara les botigues o els restaurants, els usuaris poden explorar ràpidament el perfil del seu negoci i trobar adreces, tot des d’una ubicació central. No cal alternar entre aplicacions o pàgines web. És un simple desplaçament i toc entre una pista i un client.
Per a les empreses que venen serveis o productes que requereixen més investigació o són una compra més gran, el llistat de Google Maps enllaça directament amb el lloc web. Això permet als usuaris investigar i obtenir més informació sobre lempresa duna manera fàcil daccedir.
Per als usuaris que intenten prendre una decisió o explorar opcions, la funció d’adreces i lloc web que forma part naturalment de Google Maps us permet visitar fàcilment la seva botiga o lloc. La plataforma de Google Maps és un gran impulsor del trànsit tant en persona com al lloc web.
Per descomptat, això significa que el vostre lloc web ha d’estar dissenyat per a pantalles mòbils per suportar aquest trànsit. Més informació sobre el que significa tenir un lloc web optimitzat per a mòbils.
4. Google Maps mostra el vostre negoci amb imatgesEls usuaris d’avui dia estan encapritxats amb les imatges, apel·len a la representació visual del seu negoci. Des de les imatges que ofereix el vostre negoci fins a les fotos compartides pels consumidors, Google Maps s’encarrega de crear un aparador visual del vostre negoci com una ullada als productes/serveis fins a l’aspecte de l’aparador/interior. De fet, les llistes que inclouen fotos reben un 42% més de sol·licituds d’adreça i un 35% més de clics al lloc web.
Aprèn com les fotografies i les imatges poden impactar i millorar el teu negoci com indica la agencia seo.
5. Google Maps ofereix credibilitat als clients a través de les ressenyes

 

No hi ha res que generi més confiança en la marca que la confirmació dels altres, i la manera més reeixida de fer-ho és a través de les ressenyes en línia, que Google Maps mostra a la llista del perfil. La credibilitat dels clients inclou valoracions amb estrelles, ressenyes escrites i imatges enviades. Consell: animar els consumidors a deixar ressenyes a Google Maps permet a altres clients potencials guanyar confiança en el vostre negoci i provocar conversions.
Google Maps és una eina poderosa. A mesura que s’amplien les seves funcions i capacitats, també ho fa la seva posició com a eina de màrqueting eficaç per a les empreses i com a motor de cerca per als consumidors. I el que és més important, hi ha maneres d’optimitzar el perfil de la vostra empresa per aprofitar els avantatges de Google Maps mencionats anteriorment. Obtingueu més del seu Google Maps amb una estratègia de màrqueting integral.

 

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.