SEO per app

SEO és la base de l’aplicació mòbil ASOPer treure el màxim profit de la promoció d’aplicacions, no abordeu el SEO i l’ASO com a estratègies conflictives.

L’optimització de la cerca orgànica segueix sent la base de la vostra presència en línia i ha de ser una part integral de la vostra aplicació mòbil ASO. Nombroses tècniques de SEO poden beneficiar directament l’optimització de la vostra botiga d’aplicacions. Alguns d’ells són:

Recerca i segmentació de paraules clau. L’orientació per paraula clau és un dels aspectes més complexos i delicats del vostre SEO. Trieu les paraules clau amb cura perquè són els pilars de la vostra presència online como indica la agencia seo amarok.

Assegureu-vos de fer una còpia de seguretat d’aquest procés amb les eines de recerca de paraules clau adequades o fins i tot invertiu en serveis de consultoria de SEO.

 

 

L’optimització del nom, el títol i l’URL de la vostra aplicació per a les vostres paraules clau principalsGenerar valoració i ressenyes d’aplicacionsUtilitzant enllaços profunds a la teva aplicació mòbilIndexació de la vostra aplicació a Google

Optimització del percentatge de clics

Tècniques de construcció d’enllaços
Un dels errors importants que cometen els desenvolupadors d’aplicacions és subestimar el poder d’un lloc web de qualitat i responsiu. En el panorama digital competitiu actual, el vostre lloc web serveix com a cartera en línia. El vostre públic objectiu utilitza el vostre lloc web per obtenir més informació sobre la vostra aplicació abans de baixar-la; hauria de ser el més informatiu possible. A més, cal guiar-los en el procés de recerca d’informació, oferint-los una experiència d’usuari personalitzada i convertint-los en clients potencials compromesos.

El vostre lloc web també us ajuda a posicionar-vos com una autoritat i una font d’informació fiable. Iniciar un bloc i crear contingut altament interactiu i atractiu augmenta la consciència i la visibilitat de l’aplicació.

 

El més important és que la creació d’autoritats de domini genera més trànsit web i augmenta les descàrregues.
Millora de les teves tècniques a l’App StoreEl 63% dels usuaris descobreixen aplicacions a través de les botigues d’aplicacions, i no augmentar el vostre rànquing en aquests canals significa que esteu renunciant a una oportunitat de promoció important per a la vostra aplicació. Tot i que les característiques de les botigues d’aplicacions varien, encara hi ha alguns aspectes fonamentals de l’optimització en els quals cal centrar-se:

Un metatítol. Tingueu en compte que els títols més llargs solen quedar truncats a les SERP. Heu de mantenir el vostre metatítol curt, dolç i memorable. No us oblideu d’afegir-hi també les vostres paraules clau principals. És a dir, l’informe recent mostra que les aplicacions amb una paraula clau de valor superior al seu títol es classifiquen un 10,3% més que les que no tenen cap paraula clau.Una metadescripció és una mena de crida a l’acció per al vostre públic objectiu.

Escriu la teva metadescripció en un llenguatge senzill, enumera els teus avantatges únics i inspira la gent a baixar la teva aplicació. Assegureu-vos d’afegir-hi les paraules clau principals i de renovar-lo cada vegada que actualitzeu la pàgina del producte.Les puntuacions i ressenyes d’aplicacions són la validació de la qualitat de la vostra aplicació. Com a tal, augmenten la credibilitat de la vostra marca.

 

 

Camps de paraules clau de l’aplicació. Quan optimitzeu la pàgina de l’aplicació per a paraules clau, assegureu-vos d’escriure primer els títols i les descripcions per al vostre públic objectiu.

 

El vostre contingut és com atraureu els usuaris perquè baixin la vostra aplicació. Tingueu en compte que els algorismes de classificació tenen en compte tant les paraules clau com la conversió del vostre client.Les captures de pantalla i els vídeos de previsualització són importants, ja que donen vida al vostre text i ajuden els vostres clients a veure l’aplicació abans de descarregar-la.Optimització de la icona de l’aplicació.

 

Tingueu en compte que Google Play i l’App Store tenen estàndards diferents per a la mida, el color i la geometria ideals d’una icona. Les icones d’iOS han de tenir almenys 1024 × 1024 píxels, mentre que les d’Android han de tenir 512 × 512 píxels.Recomanat: una guia pas a pas per comercialitzar la vostra aplicació mòbil [Llista de verificació]Actualitzeu les dades de l’aplicació regularmentLes aplicacions de millor rànquing a les botigues d’aplicacions són les que milloren contínuament, com ara els canvis en la tecnologia, les millores de funcions o l’addició de nous comentaris dels usuaris. Fer actualitzacions periòdiques us ajuda a crear una imatge de marca positiva i una confiança entre el vostre públic objectiu. El fet que treballeu contínuament en les millores de les vostres aplicacions i que mantingueu els usuaris al dia sobre elles us diferencia dels vostres competidors i fins i tot augmenta el vostre rànquing a les botigues d’aplicacions.

 

És a dir, tant l’App Store d’Apple com la Play Store de Google avaluen la coherència de les actualitzacions d’aplicacions quan les classifiquen.
Cap a tu

Podeu veure als exemples anteriors que l’aplicació mòbil ASO i el SEO web són estratègies superposades. Per descomptat, aquestes estratègies poden funcionar per separat, però si no les feu servir juntes, no esteu aprofitant la visibilitat correctament. No oblideu que el SEO us permet orientar-vos a aquelles persones que no naveguen a les botigues d’aplicacions. En centrar-vos en els elements esmentats anteriorment, podreu augmentar el vostre rànquing tant als motors de cerca com a les botigues d’aplicacions i generar més trànsit de qualitat a la vostra aplicació.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.