SEO en Youtube

SEO és una tècnica de generació de continguts que combina estratègicament diferents accions per al posicionament de llocs web en funció de les principals cerques duna comunitat al voltant dun tema.

 

En altres paraules, crear continguts de manera estratègica a través del SEO farà que Google posicioni el teu lloc als primers llocs dels resultats de cerca de forma orgànica.
El creixement natural o orgànic es refereix a la capacitat innata de ser útil per a lusuari que fa una recerca. Si comparteixes informació rellevant, generaràs fidelitat a l’audiència i bones puntuacions als cercadors sense necessitat d’inversió publicitària.

 

YouTube és un gegant del vídeo a Internet, tant per a aficionats com per a professionals. Qualsevol persona pot crear un canal a la plataforma i sumar-se a la xarxa d’allotjament més gran per a produccions audiovisuals del món.
Amb el SEO per a YouTube pots fer els teus continguts visibles per sobre dels centenars de vídeos que es publiquen cada dia a la plataforma. Així, podràs obtenir més reproduccions, subscriptors i visites al canal.

 

Si vols impulsar un producte o la teva marca personal, fer-ho a través de YouTube pot donar resultats més ràpids i efectius.

 

La producció audiovisual de curta durada té molta més receptivitat que altres continguts de text com indica la agencia marketing digital madrid

YouTube és potser un dels llocs on és més important i útil aplicar SEO. Ben portada, l’estratègia permetrà posicionar el teu material audiovisual, però has de ser conscient que per això Youtube necessita que siguis precís i constant.

 

Si tens un canal ben estructurat que segueix els paràmetres de l’algoritme i compleix les normes de la comunitat, tindràs èxit. Aquest 2020 el SEO YouTube cobrarà força, per això és important que no ho perdis de vista.

 

La comunitat internauta li ha atorgat encara més valor per la velocitat i el poder de comunicació que ofereix el format d’audiovisual. Els continguts dàudio i text han quedat un pas enrere en comparació, així que el SEO per a YouTube serà més útil que mai.
La principal raó és que dia a dia es publiquen milions de vídeos a tot el món dins de la plataforma. Destacar entre tanta informació és un repte i per això també són aconsellables estratègies de posicionament.

 

En comparació, el SEO per a YouTube no és molt diferent del SEO aplicat a textos a blocs i pàgines web. Això és perquè el motor de cerca de YouTube no pot comprendre o discriminar el material audiovisual, sinó les paraules.

 

Per això, has de dominar les paraules clau o Keywords destacades per la comunitat per utilitzar-les a les diferents descripcions del canal. Per això és important que dediquis temps d’anàlisi i preparació a la teva estratègia de continguts a través de YouTube si busques un veritable posicionament.

 

Com millorar l’experiència d’usuari (UX) de la webFactors que cal tenir en compte abans de publicar el vídeoLa guia definitiva de SEO a YouTube el 2021 2El posicionament en aquesta pàgina per compartir/veure vídeos no s’aconsegueix en pocs dies, però permet una infinitat de possibilitats a favor teu. L’algoritme està dissenyat per analitzar cada pas que fas i si fas les coses bé des del principi, et tindrà en compte.

 

És per això que has d’optimitzar cada detall segons les condicions d’ús de la plataforma. Començant per les característiques i el disseny del canal, tots els recursos que implementis han d’apuntar al posicionament.

 

Optimització d’un canal de YouTubeEl primer que has d’optimitzar és el canal i per això tingues en compte aquests factors:

 

Nom del canal de YouTube: ha de ser coherent al teu contingut. Aquí les keywords comencen a ser visibles, així que si el nom del canal no serà el de la marca, almenys haurà de donar una idea del que s’hi parlarà.Imatge d’avatar: tenir una imatge d’avatar permet que els vostres subscriptors us reconeguin ràpidament i fàcilment d’una manera més personalitzada.Assegureu-vos que compleixi les exigències de YouTube sobre format, mida i pes i que a més el seu nom sigui el del canal. Recordeu que aquestes són les dades que pot analitzar el cercador.Imatge de portada de YouTube: per a aquesta imatge la recomanació anterior es manté.

 

Un punt addicional és que la pots dissenyar tu mateix a partir de plantilles descarregables a Internet.

 

Video tràiler de YouTube: la plataforma et dóna l’opció de penjar un material destacat a la galeria. És el primer que veuran els visitants al canal, així que val la pena produir una cosa atractiva que descrigui amb claredat qui ets, el que fas i què veuran els subscriptors aquí.Sincronitza altres llocs: a les configuracions generals del canal veuràs l’opció d’afegir els enllaços al teu lloc web i perfils a les xarxes socials. Omple els espais i assegura’t que tots els usuaris siguin iguals. La plataforma ho té en compte.Descripció del canal: la plataforma també us dóna l’opció de crear una descripció per al canal.

 

És com la bío en altres xarxes socials. Aprofiteu aquest espai per crear un text optimitzat amb SEO que Google i YouTube puguin analitzar.Crea llistes de reproducció: YouTube et permet arxivar en un mateix espai els vídeos que vulguis, com ara una carpeta. Per aprofitar les llistes de reproducció a favor teu, agrupa’ls segons una mateixa temàtica, propis o d’altres canals, usant les keywords corresponents.Abans de pujar el vídeoPublicar a YouTube no és una cosa insignificant si vols posicionar els teus continguts allà. Has de tenir en compte que els estàndards de qualitat són elevats i que cada segon del material audiovisual serà avaluat amb ull crític pels espectadors.

 
El primer que has de tenir al cap és la durada. Si excedeix els 15 minuts, corres el risc que la gent l’abandoni, així que un bon primer pas és fer un guió.
D’aquesta manera, tens una noció clara del que diràs i el temps que prendrà fer-ho. Recorda que lespectador desitja solucions ràpides, així que evita les voltes.
Un altre factor important és la qualitat d’àudio i d’imatge: si no són òptimes, les persones no es quedaran a mirar. Recorda que a ningú no li agraden les imatges distorsionades o els àudios que no es poden comprendre.

És important que tinguis cura de la il·luminació del lloc on graves. Si els objectius queden fosc

YouTube és potser un dels llocs on és més important i útil aplicar SEO. Ben portada, l’estratègia permetrà posicionar el teu material audiovisual, però

has de ser conscient que per això Youtube necessita que siguis precís i constant.
Si tens un canal ben estructurat que segueix els paràmetres de l’algoritme i compleix les normes de la comunitat, tindràs èxit. Aquest 2020 el SEO YouTube cobrarà força, per això és important que no ho perdis de vista.
La comunitat internauta li ha atorgat encara més valor per la velocitat i el poder de comunicació que ofereix el format d’audiovisual. Els continguts dàudio i text han quedat un pas enrere en comparació, així que el SEO per a YouTube serà més útil que mai.
La principal raó és que dia a dia es publiquen milions de vídeos a tot el món dins de la plataforma. Destacar entre tanta informació és un repte i per això també són aconsellables estratègies de posicionament.
En comparació, el SEO per a YouTube no és molt diferent del SEO aplicat a textos a blocs i pàgines web. Això és perquè el motor de cerca de YouTube no pot comprendre o discriminar el material audiovisual, sinó les paraules.
Per això, has de dominar les paraules clau o Keywords destacades per la comunitat per utilitzar-les a les diferents descripcions del canal. Per això és important que dediquis temps d’anàlisi i preparació a la teva estratègia de continguts a través de YouTube si busques un veritable posicionament.

Com millorar l’experiència d’usuari (UX) de la webFactors que cal tenir en compte abans de publicar el vídeoLa guia definitiva de SEO a YouTube el 2021 2El posicionament en aquesta pàgina per compartir/veure vídeos no s’aconsegueix en pocs dies, però permet una infinitat de possibilitats a favor teu. L’algoritme està dissenyat per analitzar cada pas que fas i si fas les coses bé des del principi, et tindrà en compte.
És per això que has d’optimitzar cada detall segons les condicions d’ús de la plataforma. Començant per les característiques i el disseny del canal, tots els recursos que implementis han d’apuntar al posicionament.
Optimització d’un canal de YouTubeEl primer que has d’optimitzar és el canal i per això tingues en compte aquests factors:
Nom del canal de YouTube: ha de ser coherent al teu contingut. Aquí les keywords comencen a ser visibles, així que si el nom del canal no serà el de la marca, almenys haurà de donar una idea del que s’hi parlarà.Imatge d’avatar: tenir una imatge d’avatar permet que els vostres subscriptors us reconeguin ràpidament i fàcilment d’una manera més personalitzada.Assegureu-vos que compleixi les exigències de YouTube sobre format, mida i pes i que a més el seu nom sigui el del canal.

Recordeu que aquestes són les dades que pot analitzar el cercador.Imatge de portada de YouTube: per a aquesta imatge la recomanació anterior es manté. Un punt addicional és que la pots dissenyar tu mateix a partir de plantilles descarregables a Internet.Video tràiler de YouTube: la plataforma et dóna l’opció de penjar un material destacat a la galeria. És el primer que veuran els visitants al canal, així que val la pena produir una cosa atractiva que descrigui amb claredat qui ets, el que fas i què veuran els subscriptors aquí.Sincronitza altres llocs: a les configuracions generals del canal veuràs l’opció d’afegir els enllaços al teu lloc web i perfils a les xarxes socials. Omple els espais i assegura’t que tots els usuaris siguin iguals.

La plataforma ho té en compte.

Descripció del canal: la plataforma també us dóna l’opció de crear una descripció per al canal. És com la bío en altres xarxes socials. Aprofiteu aquest espai per crear un text optimitzat amb SEO que Google i YouTube puguin analitzar.Crea llistes de reproducció: YouTube et permet arxivar en un mateix espai els vídeos que vulguis, com ara una carpeta. Per aprofitar les llistes de reproducció a favor teu, agrupa’ls segons una mateixa temàtica, propis o d’altres canals, usant les keywords corresponents.Abans de pujar el vídeoPublicar a YouTube no és una cosa insignificant si vols posicionar els teus continguts allà. Has de tenir en compte que els estàndards de qualitat són elevats i que cada segon del material audiovisual serà avaluat amb ull crític pels espectadors.
El primer que has de tenir al cap és la durada.

Si excedeix els 15 minuts, corres el risc que la gent l’abandoni, així que un bon primer pas és fer un guió.
D’aquesta manera, tens una noció clara del que diràs i el temps que prendrà fer-ho. Recorda que lespectador desitja solucions ràpides, així que evita les voltes.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.