Marketing Digital

El terme va començar a popularitzar-se a la dècada dels noranta amb la massificació d’internet, però no va ser fins a principis del 2000 quan va començar l’auge i, des de llavors, s’ha anat expandint amb l’arribada de noves tendències i eines.
En termes generals, el màrqueting digital es refereix a totes les accions de màrqueting empreses per una empresa o marca a l’àmbit digital.

 

El màrqueting digital és tota estratègia de marca realitzada online com indica la agencia marketing digital mentedigital.
El màrqueting digital va traslladar conceptes i estratègies que eren utilitzades a la publicitat convencional per adaptar-los a les noves formes de consum que internet permetia.

 

Val la pena insistir que el màrqueting digital no substitueix les formes tradicionals de promoció, aquest vindria a ser un complement del màrqueting tradicional.

 
Amb l’evolució tecnològica i l’entrada en joc d’importants plataformes digitals, el màrqueting 2.0, com va ser anomenat al principi, s’ha anat diversificant i expandint el seu rang d’acció i efectivitat. Sense importar l’entorn digital on es desenvolupi l’estratègia, el màrqueting digital ha d’estar orientat a:
Augmentar la visibilitat i l’abast de la marcaGenerar interacció i atraure nous clientsGenerar un avantatge competitiuDeterminar i identificar el públic objectiuAugmentar la productivitat i garantir el retorn de la inversió

El social media marketing forma part del màrqueting digital, però no representa la totalitat daccions que sexecuten.

El màrqueting de continguts, per la seva banda, és un dels aspectes més importants que engloba el màrqueting digital, sent la forma més efectiva per atraure usuaris els diferents nínxols que es poden explotar a la web.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.