Consultor seo freelance

Què és el SEO?SEO són ​​les sigles en anglès per motor de cerca Optimization, el que es tradueix com «optimització per a motors de cerca» o optimització per a cercadors. Això vol dir que el SEO serveix perquè el teu lloc tingui contingut òptim i resolgui les consultes que els usuaris fan a través del web. Es tracta d’una sèrie de pràctiques i accions que són part de màrqueting online i de les estratègies de inbound màrqueting que pots utilitzar el teu negoci.

 
La clau per a això és l’ús de paraules clau o keywords, així com la creació de contingut de qualitat i optimització del teu lloc perquè carregui ràpid i no tingui errors.
Què són les paraules claus?Si busquessis a Google un terme genèric com “oasi”, potser entre els primers resultats et apareguin temes relacionats amb la banda britànica Oasis. Però si el que busques és alguna cosa més específic com un dispensador d’aigua o les formacions desèrtiques conegudes amb aquest nom, hauràs d’introduir altres termes, com “oasi d’aigua” o “oasi desert”.

 
Aquests són termes de cerca que les persones utilitzen més freqüentment per trobar de manera més precisa el que busquen són les paraules claus.

 
Llavors, l’èxit de l’posicionament SEO rau en la inclusió d’aquestes paraules claus en el teu contingut web. A més, és important que l’usuari tingui facilitat per navegar en el teu lloc. També ho és aspectes com la velocitat de càrrega i que el contingut està ben redactat i presentat de forma interessant.

 
Aquest és el concepte més bàsic de l’posicionament web. I aquí és on el paper de l’consultor SEO és fonamental.

 
Què és un consultor SEO freelance ?Ja hem vist la noció general del que tracta l’assumpte de l’optimització de pàgines web … Ara bé, un consultor SEO és un expert en optimització web, tant en les recomanacions com en la implementació d’eines i estratègies orientades a posicionar la teva pàgina web en cercadors.

 
Quines són les funcions d’un consultor SEO?

 

Les funcions de l’consultor estan enfocades a l’assoliment d’un sol objectiu: Que la teva pàgina aparegui en els primers resultats a internet. És a dir que el SEO és clau dins de les teves estratègies de màrqueting digital. És tan important com la teva estratègia de xarxes socials i cal prestar-li la deguda atenció. Aquestes són les funcions que compleix un expert en SEO:

 
Anàlisi estadística del teu lloc web:Això s’aconsegueix gràcies a l’ús d’eines com Google Analytics o altres programes que permetin veure el trànsit actual del teu lloc web. Pot revisar-se els visitants per país, regió, sexe, rang d’edat, interessos, etc. Tot això, visible a través de línies o rangs de temps.

 
Suggeriments per optimitzar el lloc:Això es refereix als canvis necessaris perquè el teu lloc web carregui ràpid, es vegi en qualsevol dispositiu i sigui fàcil de navegar, així com agradable a la vista.

 
Aquí juga un paper important la qualitat d’imatges utilitzades i la llegibilitat de el lloc.
És a dir, que les imatges han de ser de bona qualitat, però no ser massa pesades. Han de poder veure bé des d’un telèfon mòbil o des d’una PC o ordinador d’escriptori.

 
A més, els paràgrafs i oracions del teu contingut han de ser curts i fàcils de llegir.
Aquí, el consultor SEO podria recomanar fins i tot la subcontractació d’un redactor de continguts per al teu bloc. De manera que un expert en redacció s’encarregui de la forma, així com de la inclusió de keywords que el consultor recomani després de les seves anàlisis.
Keyword Reseach o investigació de paraules clau:Com ja es va dir, el consultor SEO s’encarrega d’auditar les dades del teu lloc per trobar quines són aquestes paraules claus que faran que el teu lloc web pugui posicionar-se sobre les de la competència del teu negoci.
SEO on page:Això es refereix al fet que el contingut de la teva web o blog estigui ben organitzat i indexat, així com al fet que les URL, títols i continguts incloguin paraules claus. També, que hi hagi enllaços interns entre diversos continguts del teu lloc, etc.
Un altre punt important és que ha de saber analitzar el contingut de la competència i ser capaç d’oferir propostes perquè el teu sigui millor.
Link building:Un consultor SEO també tindrà coneixements sobre tècniques per obtenir i portar una anàlisi de llocs que tenen continguts enllaçats cap al teu lloc web. Això es coneix com link building, que ve a significar alguna cosa com a construcció d’enllaços.
Això ajuda a que el teu lloc tingui un millor posicionament en els cercadors a l’servir com a referència en altres llocs, donant-li a la teva pàgina web o bloc major Domain Authority (DA).

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.