Seo barcelona

Què és el SEO motor de cerca Optimization?SEO són ​​les sigles en anglès de Search Engine Optimization (optimització per a motors de cerca). La Viquipèdia el defineix com “el procés de millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents cercadors”.

 
És molt important tenir clar que el SEO es refereix als resultats orgànics, és a dir, no pagats. A l’opció complementària (pagar un cost per clic per ocupar els primers llocs per a una recerca determinada) se li coneix com SEM o Search Engine Marketing. Per posar una metàfora, el SEO s’assembla a buscar un bon aparcament gratuït a la banda de el lloc on has d’anar, mentre que el SEM seria l’equivalent a pagar per un pàrquing.

 
Com passa amb gairebé totes les disciplines de l’màrqueting en línia, el SEO ha evolucionat molt al llarg dels anys.

 

En els seus orígens, les tècniques de posicionament web eren molt primitives i es basaven molt en repetir algunes paraules clau concretes, mentre que ara es prima moltíssim més l’experiència d’usuari.
Els conceptes i tècniques que hauràs de tenir en compte dins el món de l’SEO són:
Consultor en SEO. Els professionals responsables d’assessorar-, ajudar-te i desenvolupar la teva estratègia de posicionament en motors de cerca.
Posicionament orgànic o natural. És l’estratègia de continguts basada a buscar les primeres posicions orgàniques en els cercadors.
Anàlisi SEO. La part centrada en l’anàlisi de dades de l’posicionament SEO, per a millorar i optimitzar els continguts en temps real.
Posicionament SEO o posiconamiento web. Són altres sinònims de el posicionament orgànic o natural. Hi ha moltes tipus de tècniques per poder aconseguir aquest objectiu.
Posicionament en cercadors. El posicionament natural en motors de cerca. Cada recerca es diu SERP.
Mobile First Indexing. Google utilitza la informació que es troba en la versió mòbil d’un lloc web per compilar els resultats de cerca.
SEO Màrqueting. Totes les tècniques de màrqueting centrades en millorar el posicionament orgànic en cercadors.
Estratègia de SEO. La planificació de les tècniques que es desenvoluparan per millorar el posicionament web.
Guest blogging. Autors convidats en un bloc. Dóna valor i rellevància si els redactors són persones importants de el sector.
Link building. Estratègia basada en la recerca d’enllaços entrants cap al nostre lloc web.
Blackhat SEO. Tècniques de SEO penalitzades pels cercadors.
Whitehat SEO. Tècniques de SEO avalades pels cercadors, ètiques i que ajuden a desenvolupar un SEO saludable i perdurable en el temps.
Agència de SEO. Empreses especialitzades en posicionament en motors de cerca.
SEO i SEM. Diferències entre dos conceptes relacionats amb aparèixer en motors de cerca.

Tot i que el SEO és posicionament orgànic i el SEM és l’estratègia de pagament per aparèixer amb anuncis.( seo barcelona)
SEO a Google. Estratègia SEO centrada en “agradar” a el cercador més utilitzat a nivell mundial.
SEO local. Estratègia de posicionament centrada en aparèixer a les consultes realitzades pels usuaris a nivell local (proper a la nostra ubicació).
Expert en SEO. Professional que ha centrat la seva carrera i experiència en desenvolupar per a clients estratègies SEO.
Pillar pages i topic clúster. Com crear un contingut pilar per posicionar millor per una paraula clau determinada i després crear un clúster de continguts al voltant per millorar el posicionament de la pàgina pilar.
Optimització SEO. Tècniques que busquen aconseguir millorar el posicionament d’una keyword o contingut.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.