Marketing digital Influencer

Dades rellevants sobre Influencers

Quatre entre cinc influencers d’Instagram són dones.El 93% de les campanyes de influencer màrqueting es realitzen a Instagram (ofereix el doble de repercussió que Facebook o Youtube) segons la agencia marketing digital barcelona.

Les tendències sobre Màrqueting de Influencers per al 2020Aquest tipus de comunicació personalitzada sembla més veritable i fiable que les campanyes publicitàries tradicionals. El missatge entre parells és més fidel i autèntic que el suport dels famosos.

Tipus de influencers:

 

Nano-influencers – perfils social mitjana amb entre 1.000 – 10.000 followersMicro-Influencers – perfils d’entre 10.000-50.000 followers (més car que Nano-Influencers, però no són tan efectius)

 

Influencers de Nivell – perfils d’entre 50.000 – 100.000 followersMacro-Influencers – entre 500.000 – 1.000.000 followers

 

Mega-influencers – grans empreses de social mitjana 1.000.000-5.000.000 followersCelebrities – més de 5.000.000 followers

Valoració i Generació de continguts per part dels consumidors

Últimament està guanyant més força aquesta tendència en la qual forma part les opinions sobre productes o serveis per part dels consumidors.
Els clients s’han convertit en els veritables ‘ambaixadors de marca’ tenint una major credibilitat que els influencers.

Aporten imatges o vídeos mitjançant plataformes diverses com snapchat o TikTok.
La preocupació més creixent de les marques és arribar a l’audiència més jove.

Activa entre ells accions de CGC és una bona forma de impactarles, per això el contingut creat per aquests usuaris es presenta com una de les tendències de màrqueting per al 2020 i posteriors anys.

Avui en dia les marques hem de proposar als nostres clients consumir de forma més conscient, fent-los veure l’impacte en medi ambient, en la societat i en el nostre món en general.

Posar-te en el lloc dels teus possibles clients o consumidors.Pensar en totes les possibles preguntes que podrien sorgir.

 

Màrqueting de continguts

De cara a l’any 2020 – 2020 anirà en augment la creació de continguts en vídeo.

El 90% dels clients afirmen que els vídeos dels productes o serveis els ajuda a prendre una decisió de compra.El 64% dels clients té més probabilitats de comprar un producte en línia després d’haver vist un vídeo relacionat amb el mateix.El 79% dels usuaris reconeix que ha decidit adquirir un programari o aplicació després d’haver vist un vídeo.Experiència de el client (CX)L’objectiu d’aquesta tècnica és atraure clients mitjançant experiències convincents i rellevants dins el context de cada relació. Ja no es ven, sinó que s’influeix, s’assessora.

Aquesta tendència en el 2020 comportarà a les empreses a:
Tenir una millor comprensió sobre l’experiència dels seus clients.Dissenyar un millor viatge a client.Establir sistemes que mantingui els empleats en diferents punts de contacte a l’tant del que els clients experimenten diàriament.
Experiència de el client Immersiva
Els punts més rellevants per a aquesta tendència en el 2021 seran:
El creixement anual de el sector és de més de l’230% i s’espera que el retail sigui el sector que més implementi aquestes experiències immersives.S’espera que les marques ofereixin una experiència de producte més profunda al llarg de el viatge de comprador.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.