Estratègia SEO

Estratègia SEO: base per a l’èxit

Quan elaborem, analitzem i vam planejar la nostra estratègia SEO, hem de tenir present múltiples aspectes influents, tants els que depenen de les nostres accions com els agents externs que determinaran el nostre SEO i, per tant, els resultats que obtindrem de la nostra pàgina o lloc web segons indica la experta en seo barcelona judith sauch.

Per això, en el precís instant en el comencem a definir els passos de l’estratègia SEO que desitgem implementar, busquem informació i consells.

Com a base l’estratègia SEO ha de comptar amb dos aspectes importants: comunicació d’equip i estratègies clàssiques de SEO (contingut i enllaços).

1- Comunicació interna (i de vegades externa) de l’equip: És important reunions contínues amb tots els equips involucrats, això és un factor determinant per a l’èxit de la venda.

És important tenir en clar;

• Categories de productes o productes en específic que vol impulsar l’empresa, s’han de col·locar a l’avantguarda buscant l’impuls del negoci. L’estratègia SEO ha d’anar orientada a donar suport a aquests impulsos determinants.

• Són necessàries les reunions amb els equips de màrqueting i relacions públiques, d’aquesta manera s’entén el missatge i com es planeja treure-li profit a la pàgina web per a les vendes.Després d’haver establert una planificació clara i detallada del producte i els equips es troben treballant en la seva àrea designada, és hora de presentar els objectius:

• Creació d’un cronograma de temps enfocat en les campanyes.• Decisions sobre maneig o creació de llocs web.

• Plantejar-se una estratègia que es enfocament en la vinculació externa.

2- Fes la investigació: S’ha de considerar al públic, les seves recerques i necessitats. Es pot utilitzar dades llançades amb anterioritat i basar-hi decisions, però també cal conèixer i tenir en compte les tendències actuals.

En revisar les anàlisis i les tendències de la seva pàgina web abans, durant i després dels diferents esdeveniments de vendes de l’any passat, s’ha de preguntar:

• Quin viatge va experimentar l’usuari a través del lloc?

• En quin moment el trànsit va començar a augmentar?

• Quines campanyes van ser efectives i quines no?

• Quin va ser el contingut que va ajudar a l’usuari a arribar a certes pàgines?

• Quin va ser el valor mitjà de comanda de cada canal de trànsit i el retorn d’inversió?Les respostes poden determinar les accions a prendre en compte.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.