¿Que es un consultor seo?

Es diu que un Consultor Seo és el que estudia tots els moviments de Google; bo, tots o gairebé tots. És la persona que s’encarrega de que la teva web estigui en les posicions més altes en les cerques de Google.Es coneix el terme seu, però no tant el seu significat real: motor de cerca Optimization: Recerca, motor i optimització. El significat de cadascuna d’elles conforma el concepte de SEO.La seva funció es pot resumir de manera senzilla: el consultor SEO posicionarà la teva empresa o servei de manera que dins de l’enorme quantitat de resultats d’una vasta recerca, el client potencial valori el teu lloc web com el resultat d’aquest procés de recerca, i tot això es transformi en beneficis.

Técniques de un consultor seo:

– Anàlisi de paraules clau del web
– Anàlisi de la competència i les seves paraules clau.
– Anàlisi de nínxols de mercat.
– Mesurar i definir l’estratègia de continguts del web.
– Optimització, edició i programació del lloc web.
– Accions off-page com link building.
– Monitorització del web.
– Auditoria de qualitat del lloc.
¿Como ser un expert seo?

Per exercir totes les funcions, el consultor SEO ha d’estar en constant formació i evolució. Google actualitza el seu algoritme de cerca i cal estar pendent de com afecta la web i fer les correccions oportunes per aconseguir els millors resultats.

A més, és recomanable que aquest format en programació i disseny web, així com en optimització i servidors web.Cada projecte és diferent. Per això, el primer que fem és analitzar tots els factors per determinar el treball necessari i el possible posicionament de cada lloc web. Per desgràcia, no tenim una vareta màgica, ni totes les web són iguals en l’obtenció del millor posicionament.

Analitzem els serveis o productes del web, què és exactament el que es busca a Internet. Igualment, vam estudiar si compleixes amb les directrius de Google i quina és la teva situació davant de la competència, per saber d’on partir i com orientar el treball.

En el cas de les botigues online l’anàlisi és més exhaustiva: Cal conèixer què passa dins la teva botiga online durant els processos de compra de la mateixa.Més del 95% de les persones fan servir Google com a cercador a Internet i menys del 4% passen a la segona pàgina de recerques de Google, per això estar a la primera pàgina de cerca de Google és molt important, les primeres posicions es porten més del 50% de trànsit de la recerca que fan els usuaris.

Trobar-se en el primer cop de vista de l’usuari es converteix en un factor determinant a l’hora de generar aquest tràfic, i és aquí on un consultor SEO utilitza totes les eines possibles.

Les ànsies de renovació i coneixement d’un consultor SEO han de ser insaciables. La renovació i saber anticipar-se als esdeveniments dins de la xarxa, predir el comportament dels usuaris des de dades de navegació ha de ser la llei que imperi en la seva forma de treballar.

Un consultor SEO és capaç de controlar certes pautes com la possibilitat d’augmentar les opcions de ser visible a la xarxa.

Des d’aquest punt, la concatenació de fets se succeiran més fàcilment: Amb una major visibilitat es podran reconduir millor les recerques cap a processos que ens beneficiïn.

Serà imprescindible recolzar-se en disciplines i tècniques com l’analítica web i la optimització de pàgines, instruments que permeten capitalitzar la visibilitat, l’objectiu bàsic i fonamental del posicionament SEO.
En definitiva, el consultor SEO és una de les professions més demandes a causa de l’evolució de les tecnologies. Les exigències del públic van a l’una que les de la xarxa, de manera que comptar amb la mà experta d’un coneixedor del seu funcionament serà una de les claus per a l’èxit.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.