Indexació Semàntica latent o seo semàntic

Indexació Semàntica latent o seo semàntic

Indexació Semàntica latent o SEO semàntic – Els sinònims són els que et tenen estancat en els últims resultats. Així és, tot i que hagis fet una estratègia SEO inigualable després que vas estudiar teva competència i vas realitzar publicitat a tot arreu que et va portar més de mil visites diàries; això no és suficient per arribar al cobejat lloc número u dels resultats.I és que per arribar a aquest, es necessita d’una eina fonamental del SEO, i un dels pilars del mateix: el SEO Semàntic.

A continuació, et contarem sobre aquesta estratègia que et garantirà tenir el teu nom a la primera pàgina.

Què és el SEO Semàntic?

El SEO semàntic és el mètode que Google té per respondre preguntes específiques com “¿Quin és el punt d’ebullició de l’aigua?” Sense que l’usuari hagi d’accedir a diverses pàgines per saber la resposta.Per aconseguir això, Google utilitza un sistema d’anàlisi semàntic que estudia el contingut de cada un dels portals que es troben en els seus resultats, i mitjançant l’ús de sinònims classifica la informació perquè aquesta sigui mostrada segons la cerca de l’usuari.

Això és amb l’objectiu de proveir una resposta ràpida, directa i senzilla a la persona que sol·licita informació perquè no perdi el seu temps revisant pàgines en recerca de la solució a un dubte que no requereix d’una investigació profunda.Ser part del SEO Semàntic vol dir que tens més oportunitats d’entrar en els primers resultats, tot just la persona busqui alguna cosa relacionada amb el teu contingut.

El que et permet tenir un considerable avantatge davant la competència, ja que sempre hi haurà una variació entre el que ofereixen ells, i les solucions que tu brindes.És el SEO Semàntic important per a la meva web?Entrar a la família dels primers resultats és l’objectiu de les persones que volen atreure a una audiència en específic. Per tant, si ets part d’aquest grup llavors el SEO semàntic és vital per al teu posicionament, i per a la teva pàgina web.

Ja que una vegada que tinguis un article entre les primeres indexacions, tindràs l’oportunitat d’atreure teu públic somiat qui navegarà per la teva pàgina i donarà més visita al teu contingut, i al teu pàgina de per si.

Això és atractiu per al Googlebot qui entendrà la importància de la teva pàgina web, i buscarà posicionar-la cada vegada millor perquè les persones no es perdin del teu contingut d’alta qualitat.Però quan ens referim a web, has d’entendre que no només l’autoritat que té el teu domini et posicionarà entre els primers resultats. És important que aplics el SEO Semàntic a tots els continguts que publiquis, perquè així aconsegueixis un posicionament complet.A més, amb l’ús del SEO Semàntic en el teu website tindràs varietats tant en l’escriptura del teu article com en les temàtiques.

La raó d’això recau en que les paraules claus que faràs servir han de tenir una variació, perquè siguin associades amb les diverses recerques dels usuaris, i les que es troben en una categoria específica designada pel propi motor de cerca.

Com incloc el SEO semàntic als meus continguts?

El mètode per fer els teus articles comuns uns optimitzats semànticament, requereix que escullis les teves paraules claus per a la teva contingut de la mateixa manera en què es faria en una estratègia comuna.Un cop tinguis aquestes keywords, hauràs de buscar un diccionari, ja que amb l’ajuda d’aquest podràs buscar sinònims de les paraules claus que faràs servir tant per a efectes de redacció fluida, com perquè Google no consideri que la teva pàgina està sobresaturada de keywords.

És una manera d’amagar la saturació de paraules clau, millorar la redacció ia més posicionar-te dins els primers resultats. Un exemple d’aquesta tècnica és el següent: diguem que la keyword que utilitzarem és “cotxes usats en venda”, podem buscar un sinònim i utilitzar “actuacions de segona mà en venda”. Tot i que es veuen diferents, Google els associa com iguals pel fet que són sinònims que, clarament, compten amb el mateix significat.Si vols posicionar tota la teva pàgina, llavors utilitza aquesta tècnica en tots els teus continguts, des de la pàgina de “Qui som”, “Serveis”, “Productes”, “Contacte”, i en tots els articles del teu bloc.

Amb això podràs acostumar a Google a revisar periòdicament la teva web, perquè indexi el teu contingut ràpidament i el posicioni entre les primeres pàgines, o si no, en el primer resultat.Per finalitzar, també pots utilitzar-lo en els teus títols en els quals, si vols afegir varietat de contingut i no repetir la mateixa paraula clau una i altra vegada, només has d’utilitzar sinònims que tindran el mateix pes que la keyword original.Amb això, tindràs la possibilitat de no fer òbvia la teva estratègia de màrqueting, o proporcionar una informació que es veu estranya quan la persona llegeix tots els títols que has participat a la teva pàgina.La raó de la popularitat del SEO es la visibilitat, segons una experta en seo local com judith sauch (seo barcelona) i profesora de marketing digital.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.