Quina és la millor estratègia en xarxes socials davant d’una crisi?

Quina és la millor estratègia en xarxes socials davant d’una crisi?

Molts negocis han crisi que s’inicien en les xarxes socials i si no es manegen correctament pot afectar la reputació de la marca. Per això és important comptar amb una estratègia en xarxes socials per gestionar les crisis.

I si no ha passat pregunteu-vos si seria capaç de manejar una crisi si demà aquesta es presenta de front. Per aquesta raó el millor és estar preparat i poder anticipar les crisis per manejar-correctament.

Perquè això succeeixi cal saber detectar els senyals que anuncien l’arribada de la crisi.Estar preparat és la millor estratègia en xarxes socials per fer front a les crisisPer poder estar al cas de les coses cal informar-se i després es podrà estar capacitat per interpretar les petites senyals que poden portar a perdre la seva reputació a Internet.El primer que s’ha de fer és una llista amb tots els factors que podrien desencadenar una crisi.

I per ajudar-te et donarem diversos exemples.Els líders de l’empresa podrien afectar-la amb les seves publicacions i comentaris dins de les xarxes ja que els periodistes i fins moltes vegades els subscriptors estan atents al que ells diuen.Els clients també poden perjudicar al moment de presentar un reclam o expressar una queixa o inconformitat.

I és que si no es gestiona de manera apropiada la queixa tot pot sortir de control. Pel que és molt important tenir una reacció ràpida i precisa al moment de tenir una queixa d’un consumidor.

La competència pot valer-se de les teves debilitats per atacar i aconseguir que entris en crisi. També hem de prendre els factors externs del mercat en compte i qualsevol esdeveniment que pugui afectar-se directament (noves lleis o desastres naturals) per preparar-nos i prevenir una crisi.Si d’altra banda es troba planificant un esdeveniment molt important i està associat amb un tercer no pot descuidar els comentaris sobre la seva soci o patrocinador.

No sabem si les seves accions individuals poden estar afectant la seva marca.Si després de seure a avaluar descobreix que algunes d’aquestes senyals són presents en les seves xarxes, però no té ni idea de com reaccionar ni què és el que ha de fer, és moment de buscar ajuda externa d’algun expert en la matèria.

I si no vol fer aquesta despesa el millor que pot fer és formar-se, com vam dir al principi, la preparació és fonamental per assolir l’èxit i sortir airós dels problemes

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.