Solucions a aquesta crisi

24 Juny, 2008 23:15
Publicat per reflexio, General

Crec que la crisi en la que estem seria més fàcil de solucionar si els nostres dirigents deixessin de ser tan complicats!! Només caldria que pensessis una mica més com els nens!! Els nens no compliquen les coses. Per ells tot és més senzill, i cal simplificar la situació crec.

Ficaré un exemple senzill per eplicar-vos a què em refereixo. Avui he sentit per la tele una noticia relacionada amb el tema del preu del petroli (i de la benzina, etc). Han dit que s'ha intentat parlar amb els paisos subministradors per frenar la pujada dels preus. La resposta per part d'aquests ha estat la negativa. Què fem ara? què faria un nen? si el preu no baixa, intentem baixar el consum, no? lògic!!! opcions: millora dels transports públics perquè la gent deixi, en la mesura de lo possible, el cotxe a casa. Conseqüencies: reduim despesa de les families. Reduim impacte de la pujada del preu del petroli. Reduim contaminació. Llavors, pareix una bona mesura. Afecta un munt d'àrees de forma positiv, amb la qual cosa estalvia molts diners, als ens públics, i a les families privades. i no pareix tant dificil, no?

Per què es compliquen tant els politics? per que no veuen les coses de forma mes senzilla?

Quines solucions donarieu vosaltres a alguns dels problemes del nostre dia a dia? Crec que tenim una gran eina, que és la llibertat a opinar, i que podem aportar moltes coses als nostres dirigents. Pareix que s'han quedat sense idees, i sabeu qui té lessolucions? NOSALTRES. Perque coneixem els problemes de veritat, i veiem les solucions. El que passa es que pensem que no podem fer res per canviar les coses. Jo crec que podem fer molt!

Us animo a aportar les vostres idees! ja ens farem escoltar i tindre ressó!! i tot això de forma divertida i sincera, com és parlant des d'un bloc!! No us pareix senzill????

Salutacions, 

Comentaris | 0 RetroenllaçOs
 

Què en penseu de la vaga?

11 Juny, 2008 10:03
Publicat per reflexio, General

Estic totalment d'acord amb una declaració que vaig sentir ahir a la Cadena Ser: on acaba el dret a vaga i comença el dret de la població a tenir el suministrament d'aliments bàsics, a poder anar a treballar,... i el dret que tenen els transportistes a no fer vaga?

Crec que s'estan sobrepassant els drets, i que aquesta vaga s'està portant massa enllà. No teniu la sensació que si continuem així, arribarem a algun punt on la gent es barallarà pel gasoil, pel mejar,.... Totes aquestes imatges que veiem de països en crisi, la gent intentant acoseguir menjar,... si no es fa res aquí podem acabar igual. Perquè hi ha molta gent que està malament, però no es dedica a paralitzar el país, cada un de nosaltres aguantem la nostra creu en època de vaques flaques. Si tots comencem a distorsionar, a demanar, a exigir al Govern ajdues,... aquest país se'ns ensorra!

Crec realment que s'hauria de posar ordre, desde dalt. Si ningú para això, si ningú diu que es pendran decisions, si ningú dona una resposta o una solució, la bola es fa cada cop més gran.

No sé que en penseu, però... on anirem a parar?!?!?!

Salutacions.

1 Comentaris | 0 RetroenllaçOs