El farem amb calma perquè hi ha preguntes en que hauré de pensar i recordar… I no sé si en tinc ganes, ni si això sortirà publicat. L’he agafat del blog de Cesarius Revolutions.
- Jo 10 anys enrere: Per tant, amb 10 anys. Segons els meus càlculs estava fent 4t de primària, encara no hi havia ordinador a casa i els meus gustos musicals es limitaven a Sopa de Cabra i alguna cosa més (Lluís Llach,…).
- Jo 5 anys enrere: Encara no havia acabat la ESO (estava a 3r) i ja consumia alcohol buscant el coma etílic. Per sort d’alguns o desgràcia per a uns altres, no el vaig trobar, però poc hi devia faltar. Encara recordo una ocasió en que… Bé, és igual, no ho vaig aconseguir.
- 1 any enrere: En tenia 19, després d’un 2n de BAT amb final hiper-depressiu, d’un estiu nefast, i una Selectivitat de “campi qui pugui”; començava 1r d’Història.
- Ahir (16 de novembre): Doncs ahir estava acabant la 2a part de la meva estúpida reflexió, alhora per a alleugerir el meu estat anava fent un meme.
- Avui (17 de novembre): Doncs avui m’he aixecat tard, començaré a pensar tard i treballaré una mica més aviat. I sembla que a la nit em trauran a passejar per algun lloc.
- 5 cançons de les quals em sàpiga la lletra: Si vaig amb més d’un 0,5% d’alcohol etílic al cos, et puc cantar el que em posis i que em conegui. Això sí, no es promet fidelitat en el que és el tema de la lletra.
- 5 llocs ideals per visitar:
- M’agradaria molt tornar a Alemanya.
- Tampoc no em trec del cap el tornar a repetir una estada a Taizé.
- Hauria de visitar un altre cop Planoles.
- Estats Units
- Londres
- 5 coses que m’agrada menjar:
- No dic mai que no a un bon entrecot, no gaire fet.
- Seria pecat rebutjar un salmó fumat amb cobertura de caviar.
- Carpaccio de bou o vedella, amb parmesà.
- Espaguetis a la carbonara.
- Un cous-cous ben fet, potser també.
- 5 joguines preferides:
- La plastilina
- Pindball
- Baldufa
- Qualsevol aparell per a jugar al 3 en ratlla.
- Derivats dels que he anomenat.
- 5 distribucions de GNU/Linux preferides:
- Ubuntu (la que faig servir)
- Debian (pels mèrits amb tants anys)
- PCLinux OS (amb KDE, potser una de les que ha fet durar més instal·lada)
- Fluxbuntu (tot i tenir-hi quasi nul·la experiència, sempre em provoca una certa curiositat i vés a saber si algun dia la sabré fer servir del tot.)
- Slax (per ser petita i ràpida de fer servir)
- 5 persones a les que passes aquest meme (ja sé que la pregunta 10 no la fareu tots/es):
- Buscant a Wally
- el Carlos
- Un Cel Vermell
- Menxu (esperem que no se t’esborri)
- Eva
- I com que es veu que la Laura no deixa els memes, doncs també.
jajaja déu n’hi do amb el meme…. ara el faré!
però la 10…. ui que xunga!
ale, meme fet i publicat!
Meme llarg, necessitaré força temps per fer-ho. Em poso.
bueno,bueno,bueno,amiguito, es esta la fábrica de los memes? Un saludo .
eva: Ja sabia que la 10 us costaria bastant a la majoria.
camino incierto: Em distreu fer memes, puc anar fent-los per passar l’estona.
Ets una màquina de fer mems! Aquest l’he fet i l’he trobat força divertit. Esper que ens continuis entretenint, als blocaires, amb els teus mems! ;)
Retroenllaç: Blog de l’Aniol » Estadístiques del blog