Inseminació Artificial Vs Fertilització In Vitro

En considerar el tractament per a la infertilitat, dos tractaments que sovint són considerats o recomanats per un especialista en fertilitat són la inseminació artificial (inseminació intrauterina) i la fecundació in vitro (FIV). Tots dos procediments han tingut èxit i tots dos són bastant comuns per a parelles o individus que estan experimentant infertilitat.
És important que els pacients consultin un especialista, i sàpiguen anar a una bona clínica de fertilitat a Barcelona, ​​o la ciutat en la qual estiguin, abans de sotmetre a qualsevol dels tractaments, però aprendre una mica sobre cada un per endavant pot ser una tasca que valgui la pena.

Què és la inseminació artificial?


La inseminació artificial, que també es coneix com inseminació intrauterina o IUI, implica la injecció d’esperma especialment preparat a l’úter de la dona. Això es realitza el dia després que un òvul és alliberat per l’ovari amb l’objectiu que l’esperma nedi cap a les trompes de Fal·lopi per fertilitzar l’òvul.
Les dones poden prendre medicaments de fertilitat en alguns casos per estimular l’ovulació abans del procediment. Algunes dones simplement poden controlar el seu cicle perquè el procediment es realitzi en el moment apropiat.

Què és la fecundació in vitro?

La fertilització in vitro implica la combinació d’esperma i ous en un plat en un laboratori. Això crea embrions que després es transfereixen a l’úter on poden implantar-se en el revestiment uterí i desenvolupar-se. No tots els embrions es transfereixen, però, per reduir el risc de parts múltiples.
Per descomptat, la transferència de més d’un embrió augmenta les possibilitats que un s’implanti, de manera que el risc de naixements múltiples encara pot estar present. Les dones poden prendre medicaments de fertilitat en alguns casos per estimular l’ovulació.

Quina és la millor opció?

 

IUI és l’opció més barata i, sovint, es recomana com a primera línia de tractament per part de l’especialista. Molts plans d’assegurança cobriran el cost del tractament fins i tot.
Algunes parelles poden optar per sotmetre a IUI una o dues vegades abans de passar a la FIV, que és l’opció més costosa, però pot oferir una major possibilitat d’èxit.
És important tenir en compte que les taxes d’èxit de tots dos tractaments són bastant variables depenent d’una sèrie de factors que inclouen la causa de la infertilitat i l’edat de la dona que se sotmet al procediment.
Les dones menors de 35 anys sovint tenen més possibilitats d’èxit que les dones majors de 35 anys, i a mesura que les dones envelleixen, les seves possibilitats d’èxit sovint disminueixen. Una vegada més, és important sospesar els pros i els contres de cada tractament i parlar amb un professional abans d’escollir quin és l’adequat per a vostè.

Feu un comentari

Filed under Actualitat

5 habilitats per portar-te de perfil tècnic a emprenedor

Molts propietaris de petites empreses són molt bons en el que fan, des de HVAC i reparacions automotrices fins a disseny gràfic, y serveis de comptabilitat.

Van perfeccionar aquestes habilitats mentre treballaven per a uns altres, i en algun moment van decidir “puc fer-ho pel meu compte, guanyar més diners i tenir més temps”. I sí, poden fer-ho. Però es necessita més que coneixements tècnics per construir i mantenir un negoci reeixit, tal i com saben a gestoriaraipe.com

Com a propietari d’un negoci, ha d’usar molts barrets. Si realment desitja construir un negoci millor, un que funcioni per a vostè, aquí hi ha algunes habilitats que necessita desenvolupar.

Domini del temps

No és de sorprendre que la major queixa dels amos de negocis sigui la falta de temps. Si bé l’organització certament pot ajudar, la millor forma de recuperar el temps prové de les millores a la planificació.

La planificació i la fixació d’objectius ho ajuden a prioritzar i mantenir el rumb, una clau per a l’administració del temps. Sense ella, tot sembla important i s’aconsegueix poc. La planificació comença amb una visió clara per al seu negoci. Després, incorpori els seus objectius: què vol aconseguir?

Després, identifiqui el que necessita fer per aconseguir aquests objectius. Ja sigui que els cridis estratègies, tàctiques o tasques, aquestes són les accions que has de prendre per aconseguir els teus objectius. Finalment, programi temps per treballar en les tasques que va identificar.
Recordi, la planificació és un cicle i un procés continu. Controli els seus resultats i faci els ajustos necessaris. Faci que la planificació i la fixació de metes siguin una prioritat. Sigui el visionari i l’estrateg que la seva empresa necessita.

Domini de persones

No pots fer-ho tot tu mateix. Ja sigui que contracti empleats, treballi per subcontractació o externalitzi projectes i tasques rutinàries, la seva petita empresa necessita que uns altres creixin i prosperin. La majoria dels propietaris reconeixen la importància d’aconseguir gent de qualitat que els recolzi a ells i als seus negocis. Però amb massa freqüència, ignoren la necessitat de desenvolupar-los i gestionar-los, especialment quan se subcontracta o subcontracta el treball. Les expectatives clares, les metes compartides, els comentaris continus i la comunicació oberta condueixen a equips d’alt rendiment, i una disposició a delegar a uns altres! Sigui el gerent i líder que la seva companyia necessita.

Domini Financer

No és necessari ser un gurú dels nombres per tenir èxit. Ja sigui que els estimis o els odiïs, els nombres són els teus amics, i una gran eina per prendre decisions comercials encertades i prioritzar on col·loques els teus recursos. Si ben el seu comptador i forquilla de llibres poden ajudar amb la planificació i el manteniment diari dels registres, VOSTÈ és amo del seu acompliment financer.

Prengui’s el temps per aprendre i comprendre els impulsors financers clau que afecten la rendibilitat, el flux d’efectiu i els seus ingressos personals. Si ben els factors clau poden variar segons el negoci, alguns dels més comuns inclouen vendes, marges, guanys, comptes per cobrar / per pagar, mà d’obra, administració d’inventari i eficiència operativa.

Miri els seus informes financers mensualment. No tinguis por de fer preguntes. Un bon comptador explicarà amb gust: així és com aprenem. Si alguna cosa no es veu o no se sent bé, probablement no ho sigui. No ignori les banderes vermelles. Faci preguntes o demani ajuda. Treballi amb el seu comptador i sigui el director financer que la seva companyia necessita.

Domini d’ingressos

Quan treballava per a una altra persona, mantenir les vendes fluint era sovint el treball d’una altra persona. Però com a propietari, obtenir clients i repetir negocis ara depèn de vostè. Independentment de si ho fa vostè mateix o fa que uns altres ho facin per vostè, generar vendes és l’ànima del seu negoci. Tingui mètodes establerts per generar constantment noves vendes (no sol clients potencials) i obtingui clients actuals per gastar més i comprar una vegada i una altra. Hi ha moltes maneres de créixer i mantenir els ingressos. No necessites centenars, però necessites tres coses:

Primer, alguns mètodes provats per generar nous clients potencials. En segon lloc, un sistema de vendes confiable per convertir aquests clients potencials a clients que paguen. Finalment, un mètode confiable per mantenir-se connectat amb els clients actuals per generar negocis repetits. La clau de l’èxit en màrqueting i vendes és la consistència. Eviti detenir-se i començar o quan el temps ho permeti. Sigui el director de màrqueting i vendes que la seva companyia necessita.

Domini de sistemes

Un negoci és una combinació de persones i sistemes que evolucionen amb el temps a mesura que creix el negoci. Quan està fent tot el treball, la qualitat i el servei són probablement d’acord amb els seus estàndards, fins i tot si són ineficients. Però a mesura que porti a uns altres per estalviar temps i diners, aquests mateixos estàndards poden disminuir, tret que hagi escrit sistemes i procediments per guiar-los.

Desactiva els comentaris

Filed under PYME

8 fomres per protegir al teu fill amb seguretat viària

Una vegada i una altra, el noi rebota la seva pilota vermella de la vorera. A continuació, la joguina surt de la superfície desquiciadament i comença a saltar a l’altre costat del carrer. Screeeeeech!

El conductor d’un cotxe saltant per la carretera es deté bruscament, ja que veia la bola saltant pel carrer. Afortunadament, el noi es va determinar a partir del senyal de trànsit per la carretera que hi havia un pas de vianants. I tal com la seva mare li havia ensenyat, sabia que només havia de creuar el carrer on va veure aquest signe.
Amb l’augment de vehicles a les carreteres actuals, els nens haurien de practicar la seguretat viària, fins i tot quan es troba a prop d’Amish Country Ohio Lodging. L’ensenyament dels senyals de trànsit a la vostra filla de 2 a 5 anys amb els senyals de trànsit de Guidecraft pot mantenir la seguretat i el so a prop de les carreteres. De fet, les directrius particulars poden ajudar al seu fill a romandre segur en diverses àrees relacionades amb la seguretat viària:
1. Ensenyeu als vostres fills els passos: Pareu, mireu, escolteu i penseu.

El nen ha de deixar un pas enrere de l’espatlla de la carretera o frenar abans d’usar un passeig per les vorals. En segon lloc, el jove hauria de mirar cap a l’esquerra i la dreta per al trànsit que anava per la carretera. A continuació, el nen ha de pensar si tot el trànsit s’ha aturat o el camí està clar. Finalment, el seu fill ha de mirar i escoltar constantment els cotxes i els camions mentre creua la carretera i que s’adapti al que en castellà coneixem: equipamiento urbano.

2. El nen només ha d’obrir i tancar la porta de seguretat. És important que el vostre fill sempre utilitzi la “Porta de seguretat” d’un vehicle, com quan la vostra família arribi a l’allotjament Amish Country Ohio. Aquesta és la porta del darrere al costat del passatger.

3. Els nens només han de jugar en zones segures. Aquests inclouen àrees com ara calçades, que estan tancades i també una gran distància del trànsit.

4. Sigues un bon exemple per al teu fill. Sovint els nens copien el comportament dels adults, per la qual cosa és important que el vostre fill vegi que practica seguretat viària. Els senyals de trànsit Guidecraft es poden utilitzar per ensenyar als nens sobre el significat de diversos senyals de trànsit.

5. Utilitzeu sempre la seguretat del seient del cotxe. Per evitar lesions, els seients del cotxe haurien de ser:

6. Feu que el vostre fill usi un engranatge de seguretat quan es reprodueixi. Els nens haurien de portar roba protectora quan es juga amb joguines amb rodes: bicicletes, scooters, patins, patins, etc. Els cascs són els més importants per evitar lesions al cap, encara que els coets i el genoll també són útils.

7. Ensenyeu a les vostres filles regles irrompibles. Mai haurien de creuar una carretera, excepte en semàfors, creuers i ponts; mai vagi enlloc d’estranys; mai entris al carrer; mai juguem per la carretera; i mai parli amb desconeguts.

8. Mantingueu constantment la mà del vostre fill. Sempre haureu de fer-ho quan us trobeu a prop de la carretera, el trànsit o fins i tot un grup de vehicles estacionats. El seu fill encara està creixent, però ell o ella no és prou madurant mentalment per tenir el coneixement i la saviesa per prendre decisions determinades. Per tant, s’haurien de supervisar el 100% del temps en què el trànsit proper.

Desactiva els comentaris

Filed under Actualitat

Per què és imprescindible la comercialització digital per als restaurants?

Un restaurant és un negoci en auge i pot donar-li més negocis quan es comercialitza implementant estratègies de màrqueting innovadores: màrqueting digital. Restaurant i màrqueting digital? Sona sorprenent? Vostè ha de preguntar-se com l’aplicació del màrqueting digital pot ajudar a créixer el negoci del vostre restaurant. Enrere van quedar els dies en què les empreses van utilitzar tècniques tradicionals de màrqueting per promoure la seva marca.
En aquesta era digital; les empreses han començat a adoptar diversos serveis de màrqueting en línia per promocionar i augmentar les seves vendes. Ha estat tan exitós i una de les maneres més rendibles en comparació amb el màrqueting tradicional.
Avui en dia, els clients també accedeixen a la informació de restaurants a Internet i tenen interès a controlar l’ambient, els menús i les puntuacions de servei al client. Per competir, sou rivals, per créixer la vostra base de clients i tenir una presència més àmplia, és essencial implementar diverses estratègies i tècniques de màrqueting a Internet per al vostre restaurant, segons pot aconsellar una agencia SEO a Barcelona. Us ajudarà amb:
Ajuda a desenvolupar la identitat de la marca


El vostre restaurant parla sobre la vostra marca. La implementació de diverses tècniques de màrqueting digital, com ara la difusió de les publicacions socials a tots els dies, l’aprofitament d’anuncis de Facebook, la creació de blocs al lloc web poden induir els clients a crear una base de clients lleial. I, així, ajuda a mantenir la identitat i la credibilitat de la marca.

Us ajuda a arribar a més clients

La majoria dels clients estan a Facebook, Instagram i Twitter, etc. Implementant tècniques de màrqueting en línia, com ara les xarxes socials publicades a Facebook, Tweeting a Twitter o posant fotos al vostre restaurant a Instagram amb petites històries, us poden ajudar a arribar a una base de clients més àmplia. A més; et permetrà estar constantment a través de diverses plataformes de xarxes socials. Involucrar els vostres clients a través de les xarxes socials, que és una forma de publicitat, pot ajudar el nom del vostre restaurant a arribar a més clients.
Ajuda a millorar el servei al client
Els clients que van citar comentaris incorrectes; necessitava més informació o simplement curiositat per saber més sobre el menú, es pot gestionar fàcilment proporcionant resposta en temps real. Això permet que els seus clients i les seves opinions siguin útils i que tingui un impacte positiu en el negoci del vostre restaurant.
Us permet guanyar al teu rival
Amb la disponibilitat de plataformes de xarxes socials, s’ha fet més fàcil conèixer els vostres competidors i les seves ofertes. Les campanyes de màrqueting digital us ajudaran a aprofitar la vostra marca de restaurant ajudant-vos a augmentar la vostra presència en línia. Això us manté al tant dels vostres rivals.

 

Augmenta el trànsit web
Per aconseguir més trànsit, el més important per a qualsevol negoci i restaurant no és cap sorpresa. Hi ha maneres d’augmentar el trànsit del vostre lloc web de restaurant, com ara contractar clients en línia, xats en directe, publicar vídeos / fotos, oferir descomptes especials i ofertes, etc. No només augmenta el trànsit web, sinó que deixa que el vostre client mostri el vostre apassionat interès pel vostre restaurant.

Desactiva els comentaris

Filed under Actualitat