Importància del màrqueting de contingut

Segurament has escoltat la frase “el contingut és el rei”. El màrqueting de contingut també conegut com content màrqueting, utilitza com a base per a l’èxit web la creació de contingut útil, nou, amb qualitat i valor per als usuaris webs i els clients potencials d’una empresa.

D’aquesta manera, el màrqueting de contingut és una tècnica emprada dins del màrqueting digital per captar i fidelitzar clients. No fent ús de campanyes publicitàries tradicionals, sinó emprant contingut original i de qualitat.L’internet ha revolucionat el mercat i la manera de realitzar màrqueting.

La implementació d’una estratègia que ens faci visible a la web impulsarà els objectius empresarials, aconseguint les metes proposades.La comprensió del pensament dels clients actuals és necessària per accedir-hi i fidelitzar a la marca. El màrqueting de contingut pretén generar la sensació d’informar, més no vendre.Els clients potencials que arriben a la o les plataformes webs de l’empresa, han de percebre una preocupació real de la companyia per resoldre els seus problemes. Oferint un contingut de qualitat i interès.Quan el contingut publicat és veritablement valerós es comparteix per si sol.

Els millors promotors de la companyia són els mateixos clients. Quan les publicacions són de qualitat la persona que el llegeixi voldrà difondre-ho, a més de que tornarà a la pàgina web i la fiabilitat de la companyia es veurà en augment.Màrqueting de contingut: SEO, Social Media Marketing.Aquest màrqueting s’involucra, de manera directa, en diverses estratègies. Per exemple, l’estratègia SEO utilitza el content màrqueting per millorar en el posicionament dins dels resultats dels motors de cerca, l’estratègia de Social Media Marketing el fa servir per crear llaços amb els clients i aconseguir la difusió dels missatges.És important que els continguts reflecteixin l’autenticitat de la marca i la qualitat que s’implementen en els productes i / o serveis que s’ofereixen.

El màrqueting de contingut  com indica la experta seo barcelona, millora la imatge i augmenta la fiabilitat, aconseguint atreure clients nous i fidelitzar els existents.Per crear bon contingut, cal conèixer al públic que volem captar, saber quins són els seus temes d’interès i elaborar textos, infografies, vídeos … sobre els mateixos. Una part fonamental és l’elecció de paraules clau, les quals van descriure el contingut i faran possible que l’usuari ho trobi dins de la web. L’elecció de paraules clau, o keywords, es porta a terme per mitjà d’eines.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Què és el lazy loading

Què és el lazy loading

Es basa en una tècnica innovadora que s’utilitza en el disseny de la web, i aquesta consisteix a carregar primer les parts diatribes d’una pàgina, és a dir, els elements textuals o gràfics més importants, és per això que deixa la resta del contingut que es carregui si l’usuari decideix veure-ho. Les optimitzacions web, avui són molt importants dins del màrqueting, perquè les utilitza com a estratègia en línia.

És per això que implementar el lazy loading (càrrega diferida) per millorar la càrrega ràpida de les pàgines i així el client pot arribar a visualitzar més de 10 en lloc de 2 o 3.

¿Com s’utilitza el lazy loading segons un consultor seo?

Quan ingressem a una pàgina web tot el contingut es descarrega lent i fins i tot molt més lent, però això sol succeir depenent el pes que el disseny de la mateixa posseeix com: textos, imatges i fins vídeos; I per descomptat, sabem que aquesta no és la forma correcta de funcionar, exemple: si un client ingressa a la galeria dels productes de màrqueting i aquesta es triga per obrir les imatges o vídeos, ocasiona que li client es foti d’esperar o es desesperi, i desitgi no continuar, de manera que es perd la venda.

Per evitar que això passi, només s’ha de millorar l’optimització web, és a dir, millora la càrrega d’aquelles imatges que voleu observar i no totes, sí al final no les veurà totes, sinó les que consideri interessant.

És una aplicació molt lògica, perquè es basa en la utilitat del lazy loading, pel fet que permet estalviar les dades de navegació quan no es disposa d’un WIFI i la memòria de l’equip, perquè el seu contingut es carrega només quan l’usuari arriba fins a ell .Gràcies a aquesta aplicació es pot gaudir de les següents avantatges:

1-. Es millora el balanç entre el contingut lliurat com l’experiència del client.

2-. Els elements més rellevants es mostren molt més ràpid.

3-. La mida de la pàgina va disminuint a mesura que es va afavorint la rapidesa de la càrrega, sobretot les de connexions lentes.

4-. S’estalvia la utilitat de dades i bateria de cada usuari.

5-. I sí millora la velocitat de la càrrega, també es millora el posicionament a Google, perquè el temps de càrrega beneficia enormement el posicionament SEO. Però causés molesta sinó tal qual, i això només pot ocórrer si no s’usa apropiadament.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Marketing musical

La indústria musical i les estratègies de màrquetingLes indústries musicals sempre s’han trobat submergides en el món de les vendes, i per descomptat apliquen estratègies de màrqueting aquestes empreses sempre han sabut com arribar als seus clients, generen les seves necessitats i aconsegueixen així la seva fidelitat total a les seves estrelles favorites.

Però els estudis de mercat i les tècniques de màrqueting sempre han estat ben dissenyats i utilitzats per a controlar tots els gustos del públic en general. Però la pregunta en qüestió és:Quines estratègies de màrqueting apliquen aquestes indústriesI dins de les estratègies de màrqueting més aplicades dins de les indústries musicals que s’han tornat un èxit estan a continuació:

1-. La rutina intensa dels estudis de mercat: Conèixer el mercat al qual es projecta és el primer pas a realitzar, s’ha de conèixer què esperen i què estan disposat a comprar, Però les industrian han creat molts grups musicals o cantants per omplir les demandes, seleccionant artistes i obtenir segons el paràmetre que el públic desitja, així satisfer el seu desig que els permeti connectar-los amb els seus sentiments.

2-. Aconseguir un bon posicionament en el mercat: les indústries musicals no només se centren en saber que desitgen el públic i satisfer-aplicant les tècniques de màrqueting, estan idees aquestes estratègies amb la intenció d’aconseguir posicionar-se i mantenir-se.

3-. La importància de mantenir-se posicionat: El més difícil no és aconseguir posicionar-se, sinó mantenir-se en el cim i perdurar en l’èxit, i per això aconsegueixen un grup de seguidors lleials a l’empresa. Això és una cosa que han comprès amb el pas dels anys, i per això inverteixen molt per mantenir les seves estrelles en primer lloc.

4-. L’ús de la tecnologia i l’habilitat del SEO: Els vídeos a les xarxes socials, els ha brindat la disposició als artistes d’arribar de manera directa als seus seguidors, el que els garanteix més fidelitat. I la tècnica de SEO és una eina de recerca molt útil perquè millora el posicionament dels grups o cantant.

5-. Les emocions: si l’artista aconsegueix connectar amb els sentiments o les emocions dels seus fans aquests aconseguiran major fidelitat que amb altres estratègies de màrqueting, perquè aquestes causen major impacte en els seguidors. Garantint-los un posicionament en els primers lloc.Les bones estratègies de màrqueting no només es basen en disseny per aconseguir un objectiu i en fer-ho deixar-la en l’oblit; han de ser una tècnica utilitzada per aconseguir promoure un artista amb potencial com indica un seo barcelona.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Marketing digital

Què és el màrqueting digital?

Actualment, l’internet s’ha convertit en el millor mitjà per arribar al públic objectiu, per la qual cosa, el màrqueting digital ha passat a ser una disciplina fonamental dins de qualsevol negoci, sigui gran o petit. Les grans empreses compten amb professionals de màrqueting en línia o digital, un departament complet dedicat, de forma exclusiva, a la promoció de la marca dins del web.

La principal diferència entre el màrqueting digital i el màrqueting tradicional, és l’ús d’eines, mètodes o canals que possibiliten l’anàlisi de dades en temps real.

El màrqueting digital neix a vista de la incorporació de l’internet a la vida i activitats diàries de, pràcticament, totes les persones. L’ús de telèfons intel·ligents ha possibilitat que els ciutadans, i consumidors de productes o serveis, es trobin navegant per la web en qualsevol moment del dia, per la qual cosa la publicitat en aquest mitjà es considera d’abast massiu.Així com l’internet ha aconseguit ser una influència en la nostra vida personal o social, modificant-la de manera activa, també ha aconseguit canviar el procés de compra o adquisició de productes o serveis.Actualment, resulta comú el navegar per la web per recol·lectar informació i aconseguir serveis o productes, comparant preus, veient les característiques, reconeixent els beneficis, entre altres raons.

D’aquesta manera, podem englobar totes les accions de les empreses per arribar al públic per un mitjà en línia, com màrqueting digital. Promovent tant la imatge de l’empresa, com el producte o servei que ofereix.Origen i ús del màrqueting digitalAquesta disciplina es va originar en els anys 90, i va modificar, completament, el món empresarial, ja que s’incloïa la promoció per mitjans tecnològics, la qual cosa va augmentar les vendes i guanys. Popularitzant la marca, aconseguint arribar a un nivell més ampli i global.

Aquesta disciplina ha augmentat la seva popularitat gràcies a l’ús, cada dia més consolidat, d’aparells tecnològics, per la qual cosa dins del màrqueting en línia no s’entreveu, únicament, les campanyes publicitàries i informatives, sinó que el procés de compra en si mateix es modifica per que els usuaris puguin adquirir el producte via internet.Gràcies al màrqueting en línia o digital, els consumidors i clients de les empreses presenten un paper més actiu durant el procés, tant publicitari com de compra. Podent oferir comentaris, compartint el contingut, i beneficiant la imatge de la mastega.Dins d’aquest tipus de màrqueting es veuen englobades diverses estratègies o camps de treball, tenim el Màrqueting de contingut, Social Media Marketing  com indica un consultor seo.

 

 

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Que es un consultor de marketing digital

Com és realment el dia a dia d’un consultor de màrqueting digital? ¿Què fa a la feina? ¿Quines són les seves funcions?

Un professional de la consultoria en l’àmbit online, a més de reunir una sèrie d’aptituds i actituds per exercir correctament la seva feina, no ha d’oblidar mai les seves funcions i ètica per dur-les a terme. A continuació, veurem una a una les funcions d’un consultor de màrqueting digital expert en seo barcelona.

Les 7 funcions d’un consultor de màrqueting digital:Generació de continguts per a l’atracció de potencials clientsEl contingut és el rei, i per això, resulta fonamental tant la planificació com la generació de contingut d’acord amb els objectius de màrqueting. Si bé, la generació de contingut pot ser una de les tasques més tedioses pel que fa al temps invertit, tot bon consultor de màrqueting digital ha d’estar disposat a això, per poder formar posteriorment un equip que segueixi els seus passos i instruccions.

 

Automatització de processos interns i externs per a captació i gestió de clientsOptimitzar al temps és una altra de les funcions d’un consultor de màrqueting, i per aquest motiu donem tantíssima importància a l’automatització de tot tipus de processos, tant interns per a un correcte flux de treball i comunicació, com externs de cara al públic. I és que, saber utilitzar correctament els recursos en pro a la rendibilitat és una de les grans assignatures pendents avui dia en l’àmbit del màrqueting online.

 

Realització i presentació de propostes de màrqueting per a potencials clientsCaptar nous clients és una de les principals funcions d’un consultor, i per això, no pot abaixar la guàrdia en la investigació de sectors i problemes en el panorama digital. Una de les millors formes d’entrar a un client és indicant-li, juntament amb la nostra experiència, trajectòria i serveis, un element problemàtic en la seva empresa que sàpigues com millorar.

En el món del màrqueting digital ha hagut molts «ven fums», per això és tan difícil de vegades posar en valor el nostre treball. No obstant això, resulta fonamental no caure en la temptació de fer propostes comercials massa completes, amb el treball estratègic pràcticament fet. És important que no regalem la nostra feina com a consultors i experts, ja que li llevarem valor.

Formació de clients i equipsUn consultor entra en una empresa com a assessor i no com a executor d’accions. Per poder optimitzar al màxim el seu temps i aconseguir que l’empresa comenci a rodar el més aviat possible en funció de les seves estratègies, resulta fonamental abordar una etapa de formació dels diferents equips de treball que puguin entrar en joc: directiva, màrqueting, producció, distribuïdors , etc.

 

Auditories i informes de màrqueting en mitjans digitals

Realitzar anàlisis completes de l’estat actual de l’empresa en l’àmbit dels mitjans digitals, i completar-lo amb informes periòdics que puguin demostrar la milloria, és una altra de les funcions d’un consultor que haurà de realitzar amb l’objectiu no només de mostrar els fruits de la seva actuació sinó també per optimitzar les estratègies posades en marxa.
Disseny de plans estratègics, manuals, processos i recursos de treball per a clients

Estratègies de captació de leads, Inbound Màrqueting, màrqueting de continguts, SEO, xarxes socials … Tots aquests elements hauran de ser integrats en un pla estratègic en què consten els processos, recursos, equips i funcions, amb els seus corresponents manuals de treball de cara a la seva posterior implementació.

Implementacions i supervisió d’implementació en clients

Un cop tenim les estratègies integrades en un pla d’acció amb tots els recursos necessaris és important realitzar una correcta implementació i supervisió de la mateixa. En aquesta última fase es poden detectar nous problemes que solucionar i incorporar en una millora dels nostres plans estratègics.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Consultor seo

Què és un Consultor SEO?El consultor SEO és el responsable per coordinar i implementar totes les estratègies de SEO i SMO per les pàgines web dels seus clients.

 

El treball del consultor SEO és analitzar a fons aquestes webs i els seus enllaços entrants, perquè les pàgines estiguin ben posicionades en els motors de cerca.
Aquest assessorament complet del SEO d’una web té com a principal objectiu generar trànsit orgànic de qualitat, oferir una millor experiència d’usuari i augmentar les conversions.

 

El dia a dia d’un expert en SEO ha canviat molt amb el temps i actualment es pot dir que requereix d’una bona capacitat analítica web i ser capaç de dur a terme una auditoria SEO per posteriorment treballar el SEO On Page i Off Page.

Quines són les funcions d’un consultor SEO?Les responsabilitats d’un consultor SEO s’han ampliat al llarg del temps i avui cobreixen diverses disciplines del màrqueting i canals de comercialització.

 

La principal responsabilitat del SEO és:

17 Tasques imprescindibles d’un Consultor SEOAquí tens un llistat amb les 25 tasques imprescindibles per a qualsevol professional de l’àrea:

1. Comprendre els objectius de màrqueting del client: abans de plantejar qualsevol estratègia SEO cal conèixer quins són els objectius del client i en quina situació es troba actualment la seva empresa.

2. Optimització SEO de la pàgina web: Ha de fer anàlisis de SEO Onpage, definint etiquetes H, l’estructura web, comprovar la velocitat de càrrega, etc.

És a dir, cal assegurar-se que el contingut és indexable. Aquí us deixo un enllaç per saber si Google està indexant bé la meva web.

3. Investigació i Anàlisi de Paraules Clau: ha de fer un estudi de paraules clau minuciós i detallat i buscar keywords long tail per tractar d’atacar aquests termes.

Una de les claus passa per trobar paraules clau amb menor grau de competència però amb un alt volum de recerca i un alt valor comercial.

4. Experiència de l’usuari (UX): optimitzar la teva web perquè sigui el més intuïtiva possible per a l’usuari navegar, que sigui atractiva i tingui una velocitat de càrrega ràpida

Això ajudarà amb que eviti l’abandonament de la pàgina, augmentarà el temps de permanència i el CTR.

Això afavorirà a un bon posicionament en els resultats dels motors de recerques (serps).

5. Trobar problemes tècnics SEO del web i resolgui tots: El consultor SEO ha de fer bon anàlisi per trobar errors 404, redireccionaments 301/302, errors de rastreig, enllaços trencats, errors del servidor, contingut duplicat, etc.

Us recomano llegir l’article de SEMRush sobre els principals errors tècnics SEO.

6. SEO Local: si un client té un negoci local és condició indispensable treballar el SEO local del projecte i veure si està donat d’alta a Google My Business.

 

És a dir, si el seu lloc web a més presta un servei a una àrea geogràfica específica o compte amb un negoci local, pots fer que sigui trobat per clients potencials que facin recerques relacionades amb el teu negoci en una àrea específica.

 

7. Auditoria Integral del lloc web: diagnostiqui tots els problemes de la web, verifiqui tots els estats d’indexació, els codis HTML, els continguts duplicats d’una web, autoritats de domini utilitzant l’eina Moz, i l’autoritat de paraules clau.

 

8. Conegui les tendències del sector SEO: Un bon consultor SEO ha d’estar sempre informat sobre les actualitzacions dels algoritmes de Google i les noves tendències i pràctiques SEO.

 

9. Copywriting SEO. També ha de tenir certa habilitat per escriure en un to de conversa en llenguatge natural.

 

Ha de ser capaç d’escriure un títol efectiu i atractiu per al clic, utilitzant les paraules clau en el principi dels paràgrafs i escrivint meta descripcions cridaneres.

 

10. Estratègia de continguts SEO. També és interessant que el consultor SEO sigui capaç de fer un calendari editorial per intentar augmentar el trànsit orgànic de la pàgina.

 

11. Millorar el contingut existent del lloc web: realitza una anàlisi de la teva web i millorés els continguts ja existents i sobretot detectant els continguts que no generen res de trànsit i prenent una decisió sobre què fer amb ells.

 

12. Millorar a les “Trucades d’acció” o “Call to Action” (CTA): procura afegir aquestes trucades, incitant l’usuari a clicar i interactuar amb la web.
Si veus que no funciona realitza algunes proves situant millor aquests botons, millorant així l’experiència de l’usuari.
És a dir, un bon consultor SEO ha d’estar enfocat també a l’optimització de la conversió (CRO) i realitzar diferents proves A / B per veure què funciona millor.

 

13. Conèixer els sistemes de Gestió de contingut (CMS): entendre els avantatges i desavantatges de cada un dels diferents CMS i saber optimitzar-los per SEO.

Els CMS més populars són: WordPress, Drupal, o Joomla.

14. Disseny i desenvolupament web: coneix sobre els processos de desenvolupament web, codificació HTML, fulls d’estils (CSS), usabilitat i elements gràfics.

 

L’assessor SEO no ha de ser un dissenyador web, però sí que ha de donar-li al dissenyador web les pautes perquè pugui dissenyar una web optimitzada per SEO.

 

15. Ecommerce. Comprendre els aspectes clau d’un comerç electrònic, els serveis de processament de pagament en línia, i les característiques de les diferents plataformes per crear botigues online.

 

16. Usar les eines SEO de manera efectiva: conèixer les diverses eines SEO i sobretot, anar més enllà de les dades, saber interpretar-los i prendre decisions basant-se ells.

 

17. Optimització d’Enllaços Interns: també deu saber dur a terme una estratègia de enllaçat intern.

 

Això servirà principalment per augmentar el temps de permanència de l’usuari a la pàgina web, reduir la taxa de rebot i sobretot, repartir el link juice entre les diferents pàgines.
Aconseguir un millor posicionament en els motors de cerca

Millorar les taxes de conversió.Realitzar una constant monitorització del web.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Marketing 2019

Tendències en el SEO per a aquest any 2019 segons una experta en seo barcelona

L’any 2018 va ser de molts canvis en el món del SEO, entre les innovacions més importants que van ser evolucionant en aquest any i s’estan afermant en el present 2019 estan:

Recerques per veu

Les recerques per veu no van aparèixer l’any passat, però es van fer més populars i la seva utilització està sent major cada vegada. El futur passa per l’eliminació progressiva de les tecles a l’hora de realitzar les cerques.

Els usuaris que accedeixen a Internet des dels seus dispositius mòbils i a través dels sistemes operatius més utilitzats (Android i iOS), prefereixen realitzar les seves tasques a través de la veu. Les cerques es fan d’una forma diferent, les keywords són més específiques, i el to de les mateixes més col·loquial.

Les eines més utilitzades de keyword research estan afegint, a poc a poc, mòduls de keywords en forma de preguntes.

Experiència d’usuari, mètrica CTR Google concedeix cada vegada més importància a l’experiència de l’usuari (UX) a través de sistemes d’avaluació CTR, bàsicament es tracta del percentatge de clics que pot rebre una pàgina web en els resultats de Google.

Si el percentatge és superior al que estima Google, la pàgina web estarà ben posicionada.
SEO on pageAl llarg del passat any 2016 va quedar bastant clar l’oscil·lació del SEO on page. De la mateixa manera que pot oferir uns bons resultats, també es pot donar el cas de generar resultats pèssims.

Enrere van quedar els temps en què es primava la repetició de keywords en els textos, sense més. La densitat de nombre de paraules clau per quantitat de paraules en el text era alta. Avui en dia, Google fins i tot penalitza aquestes pràctiques, i la importància està en la naturalitat en el contingut, l’ús de sinònims, la riquesa semàntica, etc.

Rank Brain es un algoritme que s’utilitza a Google i que evoluciona amb el temps, en base als seus experiències. Rank Brain anirà “aprenent” d’aquells factors que aconsegueixen que les pàgines web aconsegueixin millors resultats i serà això el que considera com a més important.

La implementació de Penguin 4.0Un algoritme que es basa en l’anomenat link building, és a dir, una de les claus del SEO que té per finalitat posicionar una pàgina web mitjançant la generació de links cap a ella.

HTTPS

La seguretat a la xarxa és un dels aspectes que més preocupen Google i el protocol de seguretat HTTPS és el mitjà perquè les pàgines que treballin amb formularis, dades i informació d’usuaris, etc., ho facin a través d’aquest protocol segur . Es tracta d’aconseguir que cada vegada més webs migren a HTTPS.

SEO mobile

Les Webs han de ser adaptables i aportar la mateixa estètica i funcionalitat en el PC i en els dispositius mòbils. L’ús Internet en el mòbil està en alça, i cada vegada Google dóna més importància a les serps mòbils.

Optimització d’una web per a mòbil. Disseny pàgina web responsive i SEO mobileEl primer és fer una valoració del cost en temps i en recursos que representa crear una versió mòbil per a una web, a més de fer l’anàlisi del percentatge d’usuaris que entren en aquesta web a través de dispositius mòbils. Si aquest percentatge és alt o va creixent, és interessant desenvolupar una versió mòbil de la web.

Des de Google recomanen realitzar l’adaptació d’una web per a dispositius mòbils ja que és una tendència de futur que aconsegueix millores en el posicionament gràcies a un disseny web responsive. Amb això, el contingut es visualitzarà de forma correcta i sense problemes, amb independència del tipus de pantalla que s’utilitza.

 

Són molts els aspectes a considerar, des del contingut duplicat, etiquetes alternate mitjana, les redireccions, els botons que porten a la pàgina anterior o a la home, un disseny coherent en tot el site, etc.

 

La velocitat de càrrega és una qüestió fonamental. A l’octubre de l’any 2015, Google va posar en marxa el projecte AMP que consisteix a usar un codi HTML molt reduït i aconseguir que les pàgines webs tinguin més velocitat de càrrega i navegació, a l’accedir-hi a través d’un dispositiu mòbil.

També influeixen alguns factors, com la mida de les imatges. A més petits, més s’accelera el procés de càrrega, i evitar les redireccions que no són imprescindibles.

Alguns consells al voltant del SEO per a mòbilsEl posicionament de les pàgines Web és encara més important en el SEO mòbil que en el de PC. La possibilitat que els usuaris es desplacin cap avall en els resultats de recerca és menor, entre altres coses, per la menor grandària de les pantalles. Baixar de la primera posició a la quarta en els resultats de cerca, pot disminuir el percentatge de clics en un 90%.

Així que t’interessa ser el primer de la llista!La ubicació i el SEO local són determinants per a Google.El disseny responsive és la clau perquè els continguts arribin al públic.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Aumentar la velocitat web

Necessites consells per millorar la velocitat de càrrega de la teva pàgina web? O, per contra, ja has pres les mesures adequades perquè el teu lloc web funcioni perfectament.

Tot i que no és la part més important quan es tracta d’optimitzar una web, la velocitat de càrrega és un aspecte a tenir en compte si vols que l’usuari es quedi i no abandoni la pàgina.

Vols treure el màxim partit al teu web i obtenir la major rendibilitat? Per a això necessites que el teu lloc web estigui correctament generat. I facilitar l’experiència d’usuari dels visitants. Una cosa per al que et vindrà genial incorporar aquests consells per millorar la velocitat de càrrega en el teu procés de desenvolupament web. Només així posaràs les bases per augmentar les conversions com aconsella un consultor seo.

Escollir una plataforma professional a l’hora de decidir la plataforma amb la qual treballar és millor que seleccions una eina professional. Aposta per desenvolupaments propis només si disposes d’un equip experimentat que conegui les claus per millorar el rendiment dels llocs web.

No obstant això, per evitar problemes, un dels principals consells per millorar la velocitat de càrrega que pots rebre és utilitzar plataformes professionals. Entre elles es troben WordPress, Joomla, o Prestashop, si es tracta de crear un ecommerce.

Els plugins i aplicacions que no et serveixin, aturarlos es bàsic. Eliminar tots els plugins que no aportin res i no hagin de ser usats farà que la teva pàgina web vagi més ràpida. Es recomana no utilitzar més de 10 connectors per cada instal·lació de wordpress. I tractar que siguin connectors amb codis simples i clars. Per tant, analitza quants tens instal·lats en el teu lloc web, encara que no estiguin en ús. I quines són. I investiga si hi ha altres que ajuden a millorar la performance de la teva pàgina web.

Com veus, les principals plataformes professionals compten amb aplicacions i plugins que t’ajudaran a saber si el lloc web està optimitzat o no. Alguns dels plugins que és recomanable que instal-leu són:

WP Optimize

Instal·la connectors com WP Optimize
Els documents que es creen en plataformes com WordPress, ja siguin esborranys, publicacions, etc. van llastant la base de dades. Per evitar que passi això, és aconsellable instal·lar aquest plugin que té com a comesa netejar precisament aquesta base de dades.

W3 Total Cache

Instal·la connectors com W3 Total Cache

En aquest punt té cabuda el tema de la memòria cau. Per aconseguir que hi hagi una bona experiència de l’usuari si torna una segona vegada W3 Total Cache permet tenir emmagatzemada una còpia de la web per als visitants que repeteixen no hagin de carregar-la sempre de zero. A més, amb aquest plugin tindràs llista i optimitzada una còpia de la teva web.

Imatge de previsualització de YouTube

Tal com es pot veure en el vídeo superior, Autoptomize serveix per reduir fitxers i arxius de tipus CSS, Javascript i HTML.
Optimitza les imatges

Imatge de previsualització de YouTube

Aquest és un altre dels consells per millorar la velocitat de càrrega que no se solen tenir en compte però és fonamental. Per a això, en primer lloc és recomanable exportar les imatges fent ús d’unes eines d’optimització web. Has de triar un bon format de fitxer, el més aconsellable és JPEG i optimitzar el teu codi HTML.

D’altra banda, el pes que tinguin les imatges és un factor molt important perquè la càrrega sigui ràpida. Hi connectors de compressió i optimització d’imatges com Smush que t’ajudaran en aquesta tasca.

No obstant això, el més lògic és que pugis les imatges amb dimensions normals, que és una cosa que canvia segons els avenços tècnics. El normal avui en dia és que no sobrepassen els 1000 píxels i que permetin conservar la pàgina per sota dels 400KB. Les connexions lentes i la navegació des de dispositius mòbils t’ho agrairan.

Més codis HTML i CSS i menys plataformes CMS

És millor utilitzar codis HTML i CSS per a una major velocitat de càrrega de la pàgina. Per a això, escriu només les línies de codi absolutament necessàries. És una cosa que no només millorarà aquest aspecte sinó que també ho agrairà Google. I incidirà en una millora del posicionament.

No obstant això, un percentatge enorme de pàgines web es generen en l’actualitat amb gestors de continguts, CMS, com wordpress. Si és el teu cas, de nou, has de prestar atenció per eliminar, en la mesura possible, el codi superflu que es generi amb aquestes plataformes. El CMS que utilitzis et ha de garantir que la teva web sigui òptima.

Contracta un bon servidor xarxa VPN

Triar un bon allotjament web és un altre factor significatiu si vols accedir de forma ràpida a un web. Un servidor no ofereix un bon servei quan el hosting que s’ha contractat no és de qualitat. Ha d’estar ben configurat i el servidor s’ha de trobar on vols posicionar el teu web.

Col·loca el CSS i JavaScript de forma correcta

Imatge de previsualització de YouTube

Quan un usuari accedeix a una pàgina web, el primer que es pot trobar és que estigui en blanc. Aquí entren en joc els fulls d’estil CSS, que són les que s’encarreguen de dibuixar el document i li donen un disseny.

Si es col·loca el CSS a la part de dalt de la pàgina i el JavaScript a la part inferior, el que aconseguiràs és que el navegador prohibeixi el processament progressiu. El que farà que els navegadors bloquegin el renderitzat per evitar haver de tornar a dibuixar els elements de la pàgina.

De la mateixa manera, si no tens cura les forma d’organització dels codis web segons les normes W3 el lloc web no funcionarà correctament.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Polèmica web: SEO vs SEM

Polèmica web: SEO vs SEM

Són milions les consultes que reben els cercadors per usuaris a diaris, per la qual cosa, no és d’estranyar que els motors de cerca, especialment els populars com Google, rebin el paper protagonista en el màrqueting digital. Si tenim una pàgina o lloc web, hem de prioritzar la visualització del mateix, perquè d’una altra manera quedarem enterrats entre la competència i el nostre projecte online fracassarà.

Arran d’això, hi ha el SEO, que es refereix al posicionament orgànic en els resultats dels cercadors, les accions SEO estan destinades a optimitzar la web d’acord amb les valoracions de Google, perquè rebi una bona classificació i aparegui en els primers resultats. D’altra banda, tenim el SEM, que també s’enfoca en millorar la visualització en cercadors, però mitjançant d’anuncis patrocinats.

En base a aquests conceptes, s’ha creat una mena de polèmica web, debatent el SEO vs SEM.

Quan parlem de SEO vs SEM hem de saber que la principal diferència, entre tots dos, és que amb el SEO la pàgina o el lloc web no ha d’efectuar cap pagament per les visites o cada vegada que un usuari faci clic. No obstant això, una estratègia SEO no és, necessàriament, més econòmic que el SEM.Principals diferències: SEO vs SEMPer poder establir un judici propi sobre la polèmica de SEO vs SEM has gestionar les principals diferències entre ells:

1. En el SEO el nombre de paraules clau està limitat, mentre que el SEM no

.2. Per a una estratègia SEO s’ha de pagar a l’encarregat, professional o agència SEO. Mentre que per al SEM es paga per cada usuari que ingressa a la nostra pàgina, i al professional o encarregat de la gestió i monitoratge de campanya.

3. El SEO presenta resultats més lents, és a dir, a mig o llarg termini. Mentre que SEM els resultats són, pràcticament, immediatament.

4. El SEO no té molta flexibilitat als canvis pel que fa a la seva estratègia, mentre que el SEM si el té.

5. El SEO d’enfocar el seu contingut en la qualitat, extensió, originalitat i rellevància. D’altra banda, el contingut en SEM està pensat més des de la perspectiva comercial, prioritzant la rellevància.Existeixen altres diferències, però les anteriors són suficients com per inferir que la majoria prefereix invertir en el SEM, en lloc de SEO tal i com indica el consultor seo judit sauch. La veritat és que has d’analitzar la pàgina, i el més recomanat és fusionar les dues pràctiques, assegurant visibilitat, reputació i rellevància.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

SEO

Posicionament d’un lloc web

Actualment, la creació d’un lloc web s’observa com una oportunitat per generar ingressos, no hem d’oblidar que l’internet és el mitjà que ens permet el major abast al públic, sense limitacions d’espai o horari, de manera que no és sorpresa que els projectes online siguin populars avui en dia. No obstant això, per aconseguir cert èxit dins el món cibernètic, cal conèixer el funcionament del mateix, les normatives i, especialment, les estratègies que s’han d’implementar perquè el lloc web destaqui i no es vegi sepultat per la competència.Per a l’èxit d’un lloc web és necessari comptar amb un equip multidisciplinari, que s’encarregui de Social Media Marketing, creació de contingut, disseny de pàgines ,molts aspectes de Màrqueting Digital, entre els quals ens anem a enfocar en el posicionament SEO .

El posicionament web segons un consultor seo és el lloc que ocupa una pàgina en els resultats dels motors de cerca, generalment es parla de Google per ser el de major popularitat. L’estratègia SEO d’un lloc web contempla diverses optimitzacions perquè les pàgines que es vulguin posicionar, en ser indexades, aconsegueixin una qualificació positiva i apareguin entre els primers resultats orgànics.Importància del SEO per a un lloc webÉs important que el nostre lloc compti amb una bona estratègia SEO, els motors de cerca representen el millor impulsor per arribar al públic objectiu.

Les optimitzacions engloben tots els aspectes de la pàgina web, aquestes accions no només van a millorar el trànsit orgànic, sinó que influiran positivament en l’experiència de l’usuari, oferint el lloc com un espai al qual poder tornar per buscar respostes a consultes futures.L’estratègia de posicionament SEO és base per a l’èxit de tot projecte online, treure-li el major profit a Internet vol dir emprar tots els mecanismes que el mateix ofereix per comptar amb el major abast possible. Per dur a terme el treball de posicionament, el més recomanable és recórrer a professionals de l’àrea.

Els llocs webs que pertanyen a grans empreses, compten amb un departament de Màrqueting Digital qualificat i variat, entre els professionals que trobem allà, destaca el consultor i tècnic en SEO.S’aconsella el treball d’un professional, amb coneixements i experiència en posicionament de pàgines webs, perquè la feina SEO requereix de l’ús i maneig de diverses eines, que permeten l’anàlisi de mètriques, facilitin la presa de decisions a més, s’ha de conèixer el funcionament de Google i les seves actualitzacions.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris