Indexació Semàntica latent o seo semàntic

Indexació Semàntica latent o seo semàntic

Indexació Semàntica latent o SEO semàntic – Els sinònims són els que et tenen estancat en els últims resultats. Així és, tot i que hagis fet una estratègia SEO inigualable després que vas estudiar teva competència i vas realitzar publicitat a tot arreu que et va portar més de mil visites diàries; això no és suficient per arribar al cobejat lloc número u dels resultats.I és que per arribar a aquest, es necessita d’una eina fonamental del SEO, i un dels pilars del mateix: el SEO Semàntic.

A continuació, et contarem sobre aquesta estratègia que et garantirà tenir el teu nom a la primera pàgina.

Què és el SEO Semàntic?

El SEO semàntic és el mètode que Google té per respondre preguntes específiques com “¿Quin és el punt d’ebullició de l’aigua?” Sense que l’usuari hagi d’accedir a diverses pàgines per saber la resposta.Per aconseguir això, Google utilitza un sistema d’anàlisi semàntic que estudia el contingut de cada un dels portals que es troben en els seus resultats, i mitjançant l’ús de sinònims classifica la informació perquè aquesta sigui mostrada segons la cerca de l’usuari.

Això és amb l’objectiu de proveir una resposta ràpida, directa i senzilla a la persona que sol·licita informació perquè no perdi el seu temps revisant pàgines en recerca de la solució a un dubte que no requereix d’una investigació profunda.Ser part del SEO Semàntic vol dir que tens més oportunitats d’entrar en els primers resultats, tot just la persona busqui alguna cosa relacionada amb el teu contingut.

El que et permet tenir un considerable avantatge davant la competència, ja que sempre hi haurà una variació entre el que ofereixen ells, i les solucions que tu brindes.És el SEO Semàntic important per a la meva web?Entrar a la família dels primers resultats és l’objectiu de les persones que volen atreure a una audiència en específic. Per tant, si ets part d’aquest grup llavors el SEO semàntic és vital per al teu posicionament, i per a la teva pàgina web.

Ja que una vegada que tinguis un article entre les primeres indexacions, tindràs l’oportunitat d’atreure teu públic somiat qui navegarà per la teva pàgina i donarà més visita al teu contingut, i al teu pàgina de per si.

Això és atractiu per al Googlebot qui entendrà la importància de la teva pàgina web, i buscarà posicionar-la cada vegada millor perquè les persones no es perdin del teu contingut d’alta qualitat.Però quan ens referim a web, has d’entendre que no només l’autoritat que té el teu domini et posicionarà entre els primers resultats. És important que aplics el SEO Semàntic a tots els continguts que publiquis, perquè així aconsegueixis un posicionament complet.A més, amb l’ús del SEO Semàntic en el teu website tindràs varietats tant en l’escriptura del teu article com en les temàtiques.

La raó d’això recau en que les paraules claus que faràs servir han de tenir una variació, perquè siguin associades amb les diverses recerques dels usuaris, i les que es troben en una categoria específica designada pel propi motor de cerca.

Com incloc el SEO semàntic als meus continguts?

El mètode per fer els teus articles comuns uns optimitzats semànticament, requereix que escullis les teves paraules claus per a la teva contingut de la mateixa manera en què es faria en una estratègia comuna.Un cop tinguis aquestes keywords, hauràs de buscar un diccionari, ja que amb l’ajuda d’aquest podràs buscar sinònims de les paraules claus que faràs servir tant per a efectes de redacció fluida, com perquè Google no consideri que la teva pàgina està sobresaturada de keywords.

És una manera d’amagar la saturació de paraules clau, millorar la redacció ia més posicionar-te dins els primers resultats. Un exemple d’aquesta tècnica és el següent: diguem que la keyword que utilitzarem és “cotxes usats en venda”, podem buscar un sinònim i utilitzar “actuacions de segona mà en venda”. Tot i que es veuen diferents, Google els associa com iguals pel fet que són sinònims que, clarament, compten amb el mateix significat.Si vols posicionar tota la teva pàgina, llavors utilitza aquesta tècnica en tots els teus continguts, des de la pàgina de “Qui som”, “Serveis”, “Productes”, “Contacte”, i en tots els articles del teu bloc.

Amb això podràs acostumar a Google a revisar periòdicament la teva web, perquè indexi el teu contingut ràpidament i el posicioni entre les primeres pàgines, o si no, en el primer resultat.Per finalitzar, també pots utilitzar-lo en els teus títols en els quals, si vols afegir varietat de contingut i no repetir la mateixa paraula clau una i altra vegada, només has d’utilitzar sinònims que tindran el mateix pes que la keyword original.Amb això, tindràs la possibilitat de no fer òbvia la teva estratègia de màrqueting, o proporcionar una informació que es veu estranya quan la persona llegeix tots els títols que has participat a la teva pàgina.La raó de la popularitat del SEO es la visibilitat, segons una experta en seo local com judith sauch (seo barcelona) i profesora de marketing digital.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Quina és la millor estratègia en xarxes socials davant d’una crisi?

Quina és la millor estratègia en xarxes socials davant d’una crisi?

Molts negocis han crisi que s’inicien en les xarxes socials i si no es manegen correctament pot afectar la reputació de la marca. Per això és important comptar amb una estratègia en xarxes socials per gestionar les crisis.

I si no ha passat pregunteu-vos si seria capaç de manejar una crisi si demà aquesta es presenta de front. Per aquesta raó el millor és estar preparat i poder anticipar les crisis per manejar-correctament.

Perquè això succeeixi cal saber detectar els senyals que anuncien l’arribada de la crisi.Estar preparat és la millor estratègia en xarxes socials per fer front a les crisisPer poder estar al cas de les coses cal informar-se i després es podrà estar capacitat per interpretar les petites senyals que poden portar a perdre la seva reputació a Internet.El primer que s’ha de fer és una llista amb tots els factors que podrien desencadenar una crisi.

I per ajudar-te et donarem diversos exemples.Els líders de l’empresa podrien afectar-la amb les seves publicacions i comentaris dins de les xarxes ja que els periodistes i fins moltes vegades els subscriptors estan atents al que ells diuen.Els clients també poden perjudicar al moment de presentar un reclam o expressar una queixa o inconformitat.

I és que si no es gestiona de manera apropiada la queixa tot pot sortir de control. Pel que és molt important tenir una reacció ràpida i precisa al moment de tenir una queixa d’un consumidor.

La competència pot valer-se de les teves debilitats per atacar i aconseguir que entris en crisi. També hem de prendre els factors externs del mercat en compte i qualsevol esdeveniment que pugui afectar-se directament (noves lleis o desastres naturals) per preparar-nos i prevenir una crisi.Si d’altra banda es troba planificant un esdeveniment molt important i està associat amb un tercer no pot descuidar els comentaris sobre la seva soci o patrocinador.

No sabem si les seves accions individuals poden estar afectant la seva marca.Si després de seure a avaluar descobreix que algunes d’aquestes senyals són presents en les seves xarxes, però no té ni idea de com reaccionar ni què és el que ha de fer, és moment de buscar ajuda externa d’algun expert en la matèria.

I si no vol fer aquesta despesa el millor que pot fer és formar-se, com vam dir al principi, la preparació és fonamental per assolir l’èxit i sortir airós dels problemes

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Avalua quin és el teu millor estratègia en xarxes socials

Quan obrim un compte per a la nostra empresa a Instagram, Facebook, Twitter o qualsevol xarxa social, només trigarem uns pocs minuts omplint el formulari. Però cal una estratègia en xarxes socials si volem treure-li el màxim profit.L’èxit d’una comunitat i aconseguir que es comprometi amb la marca no és una tasca senzilla.

Cal invertir en el treball humà i òbviament a nivell financer a través de publicacions orgàniques o patrocinats.Escull el teu millor estratègia en xarxes socialsPer aconseguir que una comunitat estigui activa i compromesa amb la marca hem de generar una sola cosa: emocions.

El que els mou a compartir, donar els seus “m’agrada”, opinar i participar és la reacció que genera en ells les publicacions.Encara que és senzill mostrar els productes i portar-los a través dels anuncis patrocinats no és tan senzill aconseguir les reaccions.

Les xarxes ens ofereixen l’oportunitat de posar anuncis originals en base a uns criteris específics, però hem de crear compromís i per fer-ho hem d’escollir la millor forma i el millor contingut del missatge de l’anunci.

Una primera opció poden ser les imatges, com diu la dita: “una imatge val més que mil paraules”.

Les imatges generen un compromís més gran que els textos dins de xarxes com Instagram, Facebook o Twitter causa que funcionen gràcies al fet que atreuen la mirada dels usuaris.Així que per parlar de la seva marca i el producte que aquesta ofereix el millor és utilitzar un visual que cridi l’atenció.Aprofita les dates, esdeveniments i estacions de l’any perquè les nostres publicacions creïn un compromís o una major interacció.

El dia de l’amor i amistat o el Nadal són dates ideals per a això.També és important trobar el moment perfecte ja que hi ha una diferència entre publicar a la matinada i publicar al migdia. I aquestes publicacions han de respectar un interval perquè generin major compromís. Tot això dependrà de l’audiència.Un altre detall que no podem oblidar és involucrar els nostres subscriptors.

Podem realitzar concursos, promocions i aconseguir que els nostres subscriptors augmentin el seu compromís. Recordem que estem parlant de les emocions i molts dels nostres subscriptors veuen les xarxes socials segons recomana el consultor seo i experta en marketing online judith sauch.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

¿Com tenir un millor posicionament web?

 

Quan es parla del Posicionament Web, es fa referència, com es coneix com SEO, en aquest sentit, es determina com el cos d’operacions destinat a obtenir una posició entre els primers resultats de buscadors com Google, Yahoo !, entre altres, respecte als temes abordats per les pàgines web o blogs del que es tracta.Els factors determinants, es donen quant a que, una vegada que es fa la recerca del tema tractat, a la nostra web, es troba fàcilment l’accés al mateix.

L’importància del posicionament o del SEO, es fa en funció de que això depèn del nombre de visites, si et trobes en els primers llocs del resultat del buscador, respecte al tema que t’addicis en el teu web, aquest es veurà augmentat, i si tu contingut és de qualitat, traerà com a conseqüència els beneficis com l’augment d’usuaris o clients i augment de vendes, depenent del que es refereixi a la seva pàgina.

Cal saber que, indistintament de la pàgina web, qualsevol que es pugui posicionar o trobar-se en els primers llocs dels resultats del cercador a què es refereix, en aquest sentit, tot, de fet, dependrà de certes condicions, relatives a claus.

Claus de un millor  Posicionament Web

Existeixen diferents factors, que poden ser resumits en cinc grans aspectes, que permetran un millor posicionament web, dels nostres llocs.En primera instància segons aconsella la experta seo barcelona judith sauch , efectivament tenim, pel que fa al contingut, aquest té que ser de major qualitat possible als fins de mantenir interessat al usuari a la web, així també el mateix es faria d’una referència confiable.

En segon aspecte, seria una o diverses paraules puntuals que siguin incloses al domini, però, això pot resultar alguna cosa contradictori, perquè si bé és cert, i li ajudaria a aconseguir un millor posicionament, la marca es veuria afectada.

En tercer lloc, l’actualització constant de la funcionalitat i utilitat del lloc web, és un factor determinant, doncs, quan com programador, corrigen tots els errors que sorgeixen, i allò que falla el teu lloc, des de qualsevol punt de vista, et permetrà obtenir una posició avantatjosa, ja que això serà pres en compte pels buscadors.

Com a quart aspecte, pel que fa a la participació dels usuaris, sempre que es refereixi a la valorització del contingut per aquest, el complement és afegit a través dels diversos plugins de SEO, pot fer més atractiu el seu lloc si obté bones qualificacions.En última instància, la funcionalitat dels enllaços, la qualitat dels mateixos, que es connecten a altres llocs no fracassats, o a altres parts de la mateixa

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Les 10 eines SEO que et faran arribar a l’èxit

Ja que no totes les empreses manegen el mateix tema i com ho hem dit anteriorment hi ha algunes eines SEO que són bones per a un, però per altres no ho són tant.

 
El poder avaluar un lloc web pot convertir-se en alguna cosa complexe, per això és necessari tenir els experts corresponents, a més és important que sàpigues que no hi ha un regla d’or que et porti a enlairar el lloc dins dels cercadors, ni tampoc una eina específica, però en canvi sí que hi ha eines que et va ajudar a diagnosticar les necessitats del teu lloc web perquè puguis identificar els problemes i trobis una ràpida solució.

 
Les eines SEO que et faran arribar a l’èxit segons un consultor seo

1.- La inspiració és molt important, així que almenys un cop al dia tomàquet uns minuts per pensar com vols que sigui la teva web i el que vols aconseguir.
2.- No només has de publicar contingut propi, sinó que també pot prendre algunes idees dels altres, sempre que trobis l’equilibri entre totes dues.
3.- Una de les millors eines SEO és l’estratègia de contingut.
4.- Les campanyes de pagament per clic són molt bones, sobretot quan tractem d’atreure trànsit al web. Però aquesta ha d’estar sempre optimitzada.
5.- Col·loca botons interns perquè els usuaris puguin compartir el contingut de la teva web.
6.- No utilitzis tantes paraules tècniques i inclina’t més cap a l’idioma col·loquial el qual puguin entendre tots, sempre que aquest no sigui excessivament popular.
7.- Hem de preocupar-nos per l’ortografia i la gramàtica, ja que els errors només li resten qualitat a la pàgina web.
8.- El disseny del teu pàgina principal ha d’estar d’acord amb la teva pàgina, ja que de vegades passa que els usuaris al ingresses mai troben el contingut, pel fet que el disseny de la pàgina no està ben format.
9.- No siguis tan tradicional i atreveix-te a innovar en la teva pròpia pàgina, pot ser que al arriscar fracassis però això és part de la vida, el que importa és la manera en la qual et puguis recuperar.
10.- SI les eines SEO que fas servir són molt bones però els teus usuaris no les fan servir, llavors has de descartar-ho.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Trucs en xarxes socials que ajudaran que la teva marca sorgeixi

Les xarxes socials són un instrument de molta utilitat, avui dia tenen a veure gairebé amb tot l’existent.

En el que és la publicitat i el màrqueting han estat elements fonamentals perquè aquests evolucionin i pugin de nivell, per la qual pràctic i fàcil del seu ús moltes persones han decidit tornar-les fins i tot un negoci, o almenys catapultar els negocis que ja tenen amb el seu ajuda, perquè sabem el indispensables que són les xarxes per a la teva marca en aquest article et portem alguns trucs en xarxes socials que seran de molta ajuda per la teva marca i qui sap potser et canviïn la vida en el que a màrqueting digital es refereix.
Aprèn aquests trucs en xarxes socials i que la teva marca regni pel que fa a màrqueting digital es refereix.

• No et quedis a l’antiguitat, coneix el que està en voga: publicar continguts que estiguin de moda mentre ho relaciones amb el teu producte o serveis et garantirà a un públic atent enganxat amb cadascun dels teus post, assegura’t que el que publiques generi un impacte en les emocions del client, perquè simplement el que no emociona no ven i el teu objectiu principal, la meta més important de totes és vendre i és un dels trucs en xarxes socials que has de tenir sempre present perquè la teva marca es faci notar .

• Les imatges atreuen l’atenció del públic: si bé un post escrit enginyosament atraurà interaccions importants, les imatges i els vídeos són les que captaran la veritable atenció del públic, necessites explotar aquest fet el més possible, creu-ho, entre més enginyoses siguin el teu material audiovisual, més seran els teus seguidors, per tant la teva marca tindrà més força

• Pensa en seguidors, seguidors i més seguidors: diràs que entre els trucs en xarxes socials aquest és el més obvi, però hi ha persones encara que no entenen el imprescindibles que són per al creixement de la teva empresa. Una forma de guanyar seguidors és pagar perquè el teu compte sigui publicitada en les diferents xarxes que manegis, així creixerà la teva llista de seguidors com la llista dels teus potencials clients.

• Automatitza tot el que pugui ser automatitzat: estalviar temps és primordial en el món modern, així siguin més d’una persona en l’empresa, cal que automatices els processos com actualitzar els post en diverses xarxes alhora, enviar mails, enviar missatges de textos, entre d’altres processos.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Aprèn com aconseguir excel·lents paraules claus per millorar la teva SEO

 

En el camp de la recerca les paraules claus, o keywords és una de les activitats de retorn més important. I tot comença amb les paraules que siguin escrites en les recerques d’investigació. I és que una cosa tan simple com una bona o mala keyword pot ser la diferència entre l’èxit i el fracàs del teu lloc web.

Aquí et anem a ajudar amb consells perquè puguis obtenir aquestes keywords que en comptes de tancar t’obrin més portes a l’èxit.Segueix aquestes recomanacions i obtindràs les millors paraules clausA vegades pot prendre una mica més de temps i sacrifici però recordem que és millor alguna cosa segur a llarg termini que senzillament jugar a la loteria amb les paraules claus.

Pel que et recomanem:

Fes una investigació de keywords

A través d’aquesta investigació de keyords, podràs aprendre nous termes i frases que es dirigeixen amb SEO i que van amb la demanda de la teva mercat. L’objectiu no és aconseguir sempre visitants sinó d’aconseguir aquells visitants que podran ser futurs clients.

Aprèn el valor de les keywords

Perquè puguem entendre el valor que aquestes paraules puguin tenir hem d’entendre a plenitud el nostre lloc web, fer una que una altra hipòtesi, fer proves. I el primer que has de preguntar és si aquesta paraula està relacionada realment amb el teu contingut. Ja que hem de pensar que podem desviar tot el trànsit cap al nostre lloc web però si en arribar els usuaris no troben el que busquen ens veurem molt perjudicats.

Cerca la frase o terme en els motors de cercaAmb això podrem veure el que és rellevant, és a dir, la competència i què tan difícil pot ser la classificació amb el terme que vas buscar. Si arribes a veure diversos anuncis per tota la part superior i per la part dreta de la cerca orgànica llavors estem davant d’una paraula que té un alt valor, però que també és molt lucrativa. Però no oblidis que ha de fer referència real al que ofereixes en el teu lloc web.

Comprar una campanya de demostració a Google AdWords o Adcenter Bing

Aquesta opció de comprar el trànsit de prova pot ser suficient per animar-te a veure el bé que es converteix. A Google Adwords has de triar l’opció que digui coincidència exacta i després assenyales el trànsit cap a la pàgina corresponent en el teu lloc web. I ja estàs preparat per veure créixer el teu lloc web.

font:experta en posicionamiento web barcelona judith sauch

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Factors de gran importància en el SEO ON PAGE

Factors importants en el SEO On Page

El SEO és com lligar amb una dona o un home:L’objectiu principal és cridar l’atenció de tots els usuaris i fins i tot la de Google per demostrar que tan bo som i així que ingressin al nostre portal i tinguin una nova experiència.Com fer perquè ells es fixin en nosaltres específicament?

Quan estem intentant conquistar a una persona no només ens valem de la nostra aparença i personalitat, que en aquest cas, vindria sent el SEO On Page, també solem recórrer als nostres amics que perquè ens donin un consell o ens donin la mà, que ve sent el SEO Off Page.

Com moltes coses a la vida, s’ha de buscar una forma per curar-lo. És a dir, pot ser que siguis molt maco però si en obrir la boca no saps expressar ni un pare nostre, la noia més mai et va a trucar. Si ho portem al món digital és, tenir una pàgina atractiva però que tarda a carregar i on l’usuari ni tan sols troba el que està buscant.En conclusió, si no s’optimitzen tots els factors que intervenen en el SEO On Page i Off Page mai ens podrem posicionar entre els cercadors i els clients mai ens trobaran.

Què és el SEO On Page?

El SEO On Page és conegut per ser el SEO intern i és l’optimització que ocorre a la pàgina web per així posicionar-la en els motors de cerca. És a dir, tots aquells factors dels quals tenim accés al seu codi i al contingut de la pàgina web.Quins són els factors claus en el SEO On Page?Per a qualsevol dels cercadors indexi la teva pàgina al lloc web, necessites ajudar els robots que són els encarregats de rastrejar la web per saber de què tracta i quines són les pàgines de major importància.S’ha de tenir en compte una sèrie de factors que poden arribar a afectar el SEO On Page.

Avui destacarem els més importants:L’estructura mai deixarà de ser importantL’estructura de la pàgina web és un dels factors claus per al posicionament a través del SEO On Page. S’han de crear diferents nivells de navegació per a tants usuaris com les aranyes del cercador interpretin de la mateixa manera quina és la informació de major rellevància.Aquests nivells es creen amb la finalitat d’oferir millors experiències i estructurar correctament el contingut, ja sigui des del més important fins al home, categories, en fi, el més específic.Has d’anar “A la velocitat de la llum”Un altre factor que influeix en el SEO és la velocitat de càrrega de cada pàgina. Quan les web triguen a carregar el que fan és generar rebuig per part dels usuaris i es retornarà per entrar en una altra pàgina.

Google és capaç de detectar aquesta acció i és senyal que la pàgina no és tan bona com fa semblar. Pel que es deu tenir cura l’optimització de cada un dels codis i la qualitat de cadascuna de les imatges per a generar menys retard i crear una connexió ràpida amb l’usuari.Cerca de paraules clauAbans de començar un projecte web, hem de decidir-nos per les paraules claus amb les que vulguem posicionar-nos. Pel que és important fer un keyword research per saber el volum de cerques i la competència de cada paraula clau.Quan es busca la paraula clau hem de tenir sempre present la intenció de recerca de cada un dels usuaris. Són a ells els que busquem satisfer i això ho té en compte Google i poc a poc ens anirà pujant de posicions.

Es coneixen tres tipus d’interacció de cerca

Informativa: l’usuari es troba a la recerca d’informació.

Navegacionals: l’usuari busca en concret3. Transaccionals: l’usuari es troba en la recerca de comprar un producte o servei.Tot dependrà del tipus de negocis que es tingui i el contingut que s’emfatitze en una paraula clau.Creació del contingut a optimitzar.

Molt es diu que el contingut és important i en realitat ho és. Cal ressaltar que el contingut no és només els articles que es troben al nostre bloc, també són els textos que es troben en el home, etc. Sovint, se sol pensar que el text és només el contingut però també s’ha de tenir en compte el material gràfic per a una millor experiència de l’usuari i el seu temps a la pàgina.Per poder redactar un bon contingut es deuen fer servir etiquetes H1, H2 i H3 … cadascun d’aquests deu contenir la paraula clau o sinònims de la mateixa.

Enllaços interns

Per poder guiar els bots i ajudar-los a la navegació per la nostra pàgina web, es deu usar enllaços interns.Aquests enllaços són els que solen dirigir-nos a altres pàgines dins de la nostra. Són realment necessaris a causa de que li indiquen a l’usuari quines són les pàgines més importants dins del negoci. Una bona estratègia no només et va a ajudar que les aranyes es indexin al lloc web, sinó que també ho faran els usuaris.Extra:

Què és el SEO Off Page?

El SEO Off Page o també anomenat SEO extern, són tots aquells factors que es troben fora del nostre abast, específicament, fora del web i als quals nosaltres no tenim cap tipus de control.El SEO On Page és un aspecte que es connecta tant fora com dins de la pàgina ja que si no es compta amb un bon contingut i una pàgina presentable fa realment difícil que altres webs ens enllacin i que puguem treballar amb el SEO Off Page.Tot això t’ajudarà a començar. Aquests són només alguns dels principals factors que té el SEO On Page  segons el consultor seo judith, per ajudar a que el teu contingut es trobi entre els primers dins dels cercadors. Esperem que aquest apartat t’hagi estat de molta ajuda el dia d’avui, i que optimitzis la teva pàgina perquè passem a l’estudi Off Page.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Com funciona el Planificador de Paraules Clau de Google Adwords?

 

Com convertir-te en el primer resultat de Google? No busquis més, aquesta pregunta és extremadament popular, i molts creuen saber la resposta.

Però qui és el millor per aconsellar si no és el mateix Google.Així és, el motor de cerca més famós del món t’ofereix l’oportunitat de donar-te a conèixer a la seva comunitat que comprèn més del 90% de l’internet, amb l’ajuda de Google Adwords i del seu derivat, el Planificador de Paraules Claus.

Només cal entrar a la pàgina i tafanejar una mica, però abans que ho facis et convidem a que segueixis llegint l’article a continuació on et portem tot el que has de saber d’aquesta eina, i com pots treure-li el major profit per posicionar el teu website en els primers resultats ràpidament.

Què porta de nou aquesta el planificador de paraules clau?

El Planificador de Paraules Claus de Google Adwords és la fusió del que solia ser l’eina anterior, algunes de les seves característiques són pagues, però la més important, és que el Planificador de Paraules Claus, segueix sent gratuït.Aquest planificador t’ajuda a conèixer el trànsit que pots tenir si selecciones un conjunt de paraules clau, el qual augmentarà segons sigui la popularitat de la keyword.

No obstant això, aquells amb una categoria mitjana o baixa són la teva millor oportunitat per obtenir una audiència considerable sense haver de competir contra les grans marques.

El Planificador de Paraules Claus de Google Adwords també t’ofereix idees per les teves paraules claus segons el seu estudi en la semàntica, i en el que necessites. Per tant, si escrius un article d’accessoris per a la carriola d’un nadó, el planificador et mostrarà paraules similars que t’ajudaran a tenir varietat en el contingut de la teva publicitat, sense perdre l’atractiu que atreu al teu públic objectiu.

Tipus de dades que obtindràs a través Google Adwords

El Planificador de Paraules Clau de Google Adwords et proporciona dades com la quantitat de trànsit que rebràs per una paraula, o frase, clau.

I a més de la competència que tens amb aquesta,també obtindràs idees per paraules claus com a estratègia general, i les que pots utilitzar per a campanyes d’AdWords. Però no et preocupis, que aquestes es troben organitzades en dues pestanyes diferents perquè no et confonguis.Al seu torn, Google Adwords amb el seu planificador et permet seleccionar les paraules claus que vols i fer un planificador, similar a una pàgina d’Excel.

A través d’ell pots contractar el servei de Google Adwords per elaborar el teu campanya en funció als teus keywords escollides.Passos a seguir per obtenir paraules claus amb Google AdwordsPer accedir al planificador de paraules claus no cal buscar en tot internet, però si cal tenir un ull acurat ja que aquesta està amagada en uns dels sub-menú d’aquesta útil eina.

A continuació, et diem com accedir-hi:

Entrar a Google Adwords

Cercar a la barra de navegació l’opció de “Eines i Anàlisi”

Seleccionar al sub-menú “Planificador de Paraules Claus”

Un cop al planificador de paraules clau et trobaràs un menú que diu “Buscar idees per paraules clau o grups d’anuncis”. Allà cal que omplis tots els camps que et demanen, perquè puguis obtenir un grup de keywords que vagin d’acord amb el que desitges posicionar, o promocionar.En enviar les dades tindràs la pantalla amb dues pestanyes, una diu “Idees per al grup d’anuncis”, i l’altra, “Idees per paraules claus”. A partir d’aquest punt és el teu torn decidir en qual vols entrar; la relacionada per a un grup d’anuncis és per establir la teva estratègia de Google Adwords. Mentre que les paraules claus independents, són d’utilitat per a optimitzar els teus continguts en el teu web.

Com utilitzar les keywords que t’ofereix Google AdWords?

En el cas que tinguis diverses opcions l’rang va des alt fins baix, o molt baix, és important que aclarim que mentre més alt sigui la classificació de la paraula, aquesta tindrà més competència.Per tant, si ets una nova marca no et recomanem que escullis aquestes paraules, sinó que en canvi busquis aquelles que siguin d’un rang mitjà o baix. I si és possible, també que siguin paraules claus compostes, és a dir, frases claus com “maquillatge de noces en oferta”.

Clarament, no cal obviar que aquestes han d’anar d’acord amb el contingut que oferiràs al teu públic. Perquè mai oblidis que el primer és la qualitat de la informació, i després és que hauràs de fer la teva estratègia d’optimització per arribar als primers llocs.En el cas que vulguis fer una campanya amb Google Adwords pots escollir una sèrie de paraules claus amb les quals treballaràs, el sistema automàticament et donarà la cotització de la teva publicitat en el seu motor de cerca, i et brindarà accés exclusiu a totes les estadístiques que necessites per conèixer l’efectivitat de la publicitat tal i com afirma la experta seo barcelona judith sauch.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Descobreix què és el SEO local

Millora el teu lloc web a través del SEO local

El SEO local és un tipus de cerca per Internet, bé sigui a través d’equips mòbils o de PC, que treballa en funció de la ubicació actual que tingui l’usuari, és a dir, si per exemple vols cercar “botigues d’esports” apareixeran les botigues que estan a prop de la teva ciutat.
Actualment, prop del 40% de les recerques són locals i de cada 5 persones 4 busquen informació local a través dels seus dispositius mòbils.

 

Ara bé, ¿Com sap Google on em trobo per poder facilitar-me aquesta informació? Doncs, com tot sistema, Google compta amb diferents eines per detectar on es troba ubicat l’usuari que està realitzant la recerca (compte de Gmail, la memòria cau, ip, entre d’altres).
Per als que fan d’això la seva professió, i desitgen portar el seu web o la seva empresa al màxim nivell en el sector d’Internet han d’estar en constant actualització, pel que serà necessària l’optimització de lloc web amb SEO local i així obtenir l’èxit amb els motors de búsqueda.

 

En primer lloc s’ha de crear un compte de Google+, ja que actualment tot gira al voltant d’aquesta xarxa social. Si es tracta d’una empresa física se li dóna aquesta informació a Google i llest, ja formes part de Google Local, a partir d’aquí es pot començar amb l’optimització.

 

La pàgina anomenada Informació a Google Plus, és la que es va a optimitzar, aquesta és la que més força o poder tindrà per sortir als primers llocs de resultats de cerca. Pel que has d’assegurar de realitzar els següents passos:

1. Afegir a la pàgina de Google Local la paraula clau.

2. Definir l’empresa en la categoria correcta

3. Contingut multimèdia.4. Format de la direcció.

4. Anima els clients perquè deixin comentaris

5. Crea esdeveniments.Seguint aquests passos, és més que segur que el teu posicionament tindrà una millora significativa, cosa que notaràs a llarg termini.

El millor de tot això és que no et caldrà invertir molt temps en això, amb només dedicar mitja hora a Google Local obtindràs un perfil òptim.

Lamentablement no totes les empreses ho coneixen o el fan servir i amb això desconeixen una quantitat important de trànsit local que estan perdent.Però tu, que estàs llegint això i ja ho saps, no pots deixar de passar per alt l’ús d’aquesta valuosa eina per a l’èxit del teu posicionament tal i com indica el consultor seo judith sauch.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris