¿Que es el linkbuilding en Marketing?

Estratègies de construcció d’enllaços: què és la construcció d’enllaços?

Link Building :

La construcció d’enllaços és simplement el procés d’obtenir enllaços als vostres llocs web (o el que anomenem enllaços d’entrada o enllaços d’entrada) d’altres llocs web.Els enllaços han estat sempre una part essencial d’Internet i la web. És com ens movem d’una informació a una altra si és trivial, factual, científica, opinada, etc. Els enllaços també són un gran factor de com Google es classifica segons un consultor seo expert.

Mireu-ho d’aquesta manera: m’encanta llegir articles de Brian Clark de Copyblogger. M’agrada molt el seu treball que, quan algú em demana consells de publicació de blocs o de redacció, sempre els assenyalo al seu lloc web. Em refereixo.
Els enllaços són el mitjà de referència a Internet. És com es reparteixen la reputació i l’autoritat. La construcció de vincles només està rebent més d’aquestes “referències” al vostre lloc web, de manera que Google us veurà com un lloc autoritari i de bona reputació.

Els enllaços ajuden a l’empresa a assolir els seus objectius a curt i llarg termini. Com més enllaços obtingueu d’altres llocs web, més usuaris poden veure el vostre contingut / pàgina (especialment si els llocs web que us han vinculat tenen un seguit social i / o subscriptors molt grans).
Si el vostre objectiu és augmentar els seguidors socials a través d’oferir continguts útils i d’alta qualitat al vostre bloc, podeu aconseguir-ho a través dels vostres enllaços ubicats als blocs / llocs web d’autoritats principals on els vostres seguidors socials siguin interessants.
Els enllaços milloren els esforços de marca. Com he esmentat abans, sempre vinc amb el lloc web de Brian Clark quan sé que els seus articles són rellevants per a les publicacions del meu blog. En fer-ho de manera contínua, he pogut obtenir el seu lloc web davant del meu públic i, per tant, permet que altres grups puguin veure CopyBlogger perquè no s’orienti. El punt principal és que com més enllaços es col·loquin a altres llocs web / blocs, més possibilitats tindran la vostra marca en diferents grups on s’inclouen els vostres clients.
És possible que vulgueu consultar aquesta entrevista de grup sobre la construcció d’enllaços per saber què diuen els experts sobre aquest tema.

Així que la propera vegada que vulgueu enllaçar amb nosaltres, no dubteu. I per descomptat, si hi ha alguna cosa que pugui fer per vosaltres, pregunteu.

font:consultor seo freelance judith

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

La recerca de Google serà més ràpida

La recerca de Google serà més eficient:

El món actual exigeix ​​velocitat, és per això que Google va decidir implementar mètodes de recerca en la seva plataforma d’una manera més àgil. Es tracta de recerques de Google amb AMP, un sistema d’acceleració especial per a dispositius mòbils. Aquesta tendència és actualment molt demandada en el món gràcies a auge tecnològic que representa portar un Smartphone. Això va encendre les alertes del món i va fer que Google implementés mecanismes perquè pàgines web siguin mostrades tan ràpid en un mòbil com en escriptori.És una obligació a partir de juny d’aquest any que tots els llocs web carreguin ràpidament des dels mòbils. Anteriorment aquesta necessitat no era obligatòria, però les exigències i el món han canviat.

El que es requereix és que els llocs web facin el major esforç perquè la seva pàgina web carregui instantàniament, ara serà obligació ja que repercutirà directamentDins de les intensiones de Google amb el projecte AMP sorgeixen noves oportunitats.

La seva intensió és continuar invertint fortament en aquest projecte en diverses àrees en les quals seguirà avançat, com ho són segons un consultor seo:

• Experiències de narració interessants amb AMP Stories

• Correu electrònic dinàmic

• Java Script en AMP

• E-commerce

• Integracions profundes entre plataformes i contingut a la Cerca de GoogleEls estàndards Web de les cerques de GoogleMalte UBL, Tech Lead per al Projecte AMP a Google, afirma:

“D’acord amb el que vam aprendre d’AMP, ara ens sentim preparats per donar el següent pas i treballar per suportar més contingut de càrrega instantània que no estigui basat en la tecnologia d’AMP …”UBL afirma que els futurs estàndards web serà tot un repte dur-los a terme, però s’aconseguís el comès.

Les característiques AMP integrables al contingut que no és AMP, va expressar el següent:   ”Ara confiem que amb l’aïllament del rendiment del iframe mitjançant l’aïllament del lloc o la multitasca cooperativa, l’empaquetat web, les polítiques de funcions, la promoció iframe i l’opció de subscripció de documents, serà possible posar aquestes característiques a disposició del contingut web que no sigui d’AMP que implementa aquests estàndards

El que es vol és que els nous estàndards web s’implementin en la recerca de Google i siguin sotmeses a proves exhaustives per sap si realment es assoliment ho planificat. Depènd dels resultats, es veurà si es posen en pràctica aquests estàndards web o no. El temps estimat es desconeix ja que depèn de factors extern.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

La recerca de Google serà més ràpida

La recerca de Google serà més ràpida segons el consultor seo judith

El món actual exigeix ​​velocitat, és per això que Google va decidir implementar mètodes de recerca en la seva plataforma d’una manera més àgil. Es tracta de recerques de Google amb AMP, un sistema d’acceleració especial per a dispositius mòbils. Aquesta tendència és actualment molt demandada en el món gràcies a auge tecnològic que representa portar un Smartphone. Això va encendre les alertes del món i va fer que Google implementés mecanismes perquè pàgines web siguin mostrades tan ràpid en un mòbil com en escriptori.És una obligació a partir de juny d’aquest any que tots els llocs web carreguin ràpidament des dels mòbils. Anteriorment aquesta necessitat no era obligatòria, però les exigències i el món han canviat.

 

El que es requereix és que els llocs web facin el major esforç perquè la seva pàgina web carregui instantàniament, ara serà obligació ja que repercutirà directamentDins de les intensiones de Google amb el projecte AMP sorgeixen noves oportunitats. La seva intensió és continuar invertint fortament en aquest projecte en diverses àrees en les quals seguirà avançat, com ho són:

• Experiències de narració interessants amb AMP Stories• Correu electrònic dinàmic• Java Script en AMP

• E-commerce

• Integracions profundes entre plataformes i contingut a la Cerca de GoogleEls estàndards Web de les cerques de GoogleMalte UBL, Tech Lead per al Projecte AMP a Google, afirma:

D’acord amb el que vam aprendre d’AMP, ara ens sentim preparats per donar el següent pas i treballar per suportar més contingut de càrrega instantània que no estigui basat en la tecnologia d’AMP …”UBL afirma que els futurs estàndards web serà tot un repte dur-los a terme, però s’aconseguís el comès. Les característiques AMP integrables al contingut que no és AMP, va expressar el següent:     ”Ara confiem que amb l’aïllament del rendiment del iframe mitjançant l’aïllament del lloc o la multitasca cooperativa, l’empaquetat web, les polítiques de funcions, la promoció iframe i l’opció de subscripció de documents, serà possible posar aquestes característiques a disposició del contingut web que no sigui d’AMP que implementa aquests estàndards “.El que es vol és que els nous estàndards web s’implementin en la recerca de Google i siguin sotmeses a proves exhaustives per sap si realment es assoliment ho planificat. Depès dels resultats, es veurà si es posen en pràctica aquests estàndards web o no. El temps estimat es desconeix ja que depèn de factors externs.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Video Marketing a Youtube

No perdis temps i domina el màrqueting del famós portal social YouTubeYoutube és un dels portals més coneguts per les persones que visiten Internet.

Aquest és un portal que permet als usuaris visualitzar i també pujar vídeos que siguin del seu interès. La idea original d’aquesta pàgina consistia a compartir només vídeos personals (parlem de vacances, reunions, etc.), però, va créixer molt de manera inesperada ja que es van començar a penjar programes de tv, fragments de pel·lícules, entre altres coses pel que es va convertir en una plataforma mundial no només d’entreteniment sinó de publicitat.

Aquesta pàgina s’ha convertit sens dubte en la plataforma líder en vídeos, de manera que semblarà normal la quantitat de formes que volen formar part de tal empresa i així llançar vídeos dels seus productes i captar l’atenció d’una gran massa d’usuaris. Youtube té els vídeos més vistos del món, i d’acord a dades ofertes per la web Statista, els canals més visitats fins al maig d’aquest any són els esmentats a continuació:

1. T-Sèries

2. Web & Tiara- Toy Monster Compilation

3. Netd Muzik

4. WWE

5. Family Fun Pack
Consells per a convertir-te en un rei de Youtube segons un consultor seo

Pujar vídeos aquest portal és una bona manera de generar ingressos, ja que si els teus vídeos tenen èxit podràs aconseguir bons contractes de publicitat. No obstant això, no sol ser tan fàcil. Per ajudar-te et portem alguns consells perquè dominis per complet aquest mitjà.

1. Videos curts: les persones cometen molts errors en la recerca d’aquesta oportunitat. Un dels errors més comuns és realitzar llargs i tediosos vídeos que només avorreixen, quan en realitat els vídeos que més tenen èxit en aquesta pàgina són els vídeo curts, ja que són els que aconsegueixen arribar al 50% de totes les reproduccions.

2. Canal que t’identifiqui: l’idoni és que el teu canal sigui exclusivament per al teu producte, és a dir, has de col·locar-li la teva imatge i crear-li un bon nom i logotip per donar-li professionalitat.

3. Anlytics: aquesta eina et ajudés a poder monitoritzar les reproduccions que obtingui el teu vídeo a través del temps, cosa que serà cabdal per poder analitzar les dades demogràfiques sobre les visites a la teva pàgina

4. Publicitat amb AdWords: la Google és propietària d’aquest portal, de manera que la millor manera de fer-li publicitat al teu portal és pagant a aquesta eina, que s’encarregués de seleccionar el teu pressupost diari i també les dades demogràfiques per al teu audiència.

5. Es constant: puja contingut regularment, ja que Youtube és una xarxa social pel que l’absència d’informació diària no funciona.

 

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Les cerques de Google

Les cerques de Google es basen en el nostre passat digitalAlguna cosa que Google ens està facilitant, sobretot a les marques és la possibilitat de poder que es relacionin millor amb el usuari, a això ens referim que poden oferir al usuari allò que busquen fins i tot quan no ho saben que estan buscant. Amb això volem dir que a través de les nostres recerques a Google, ell genera una trucada de Big Data que ja ens aclararé perquè Google la utilitzi, i no és tan descarat o impossible el que es llegeix.

Estem segons la experiencia de qualsevol consultor seo, establint això com una idea del futur, però en realitat és alguna cosa que ja és part del nostre present, perquè predir el que vulgueu anar a voler és el que realitza Amazón amb els seus articles recomanats, o quan col·loca coses, articles a la llar que pot que et interessen, Google també ho fa mitjançant les suggerències que et dóna mentre escriviu en el cercador.

Com es pot fer això? És senzill, els cercadors es basen en recerques o visites a articles, productes passats que has cercat o vist anteriorment, que queda guardat en el anomenat Big Data i com sempre fem recerques des dels nostres equips, aquests cercadors mitjançant les nostres sessions obertes guarden el que buscem un diari, ha proporcionat aquesta informació útil per al moment de les marques i el seu posicionament.En aquest és el que funciona Google actualment, mitjançant un sistema que generant eines que permeten recopilar informació de coses que s’han cercat anteriorment per així recomanar-les i proporcionar els enllaços dels llocs o les cerques que suposadament segons les seves dades, el usuari farem clic igualment.Però … què fa que aquest sistema de recerca de Google sigui únic?Les búsquedas de Google ja són predictius però, Google està enfocant-se en la forma que les prediccions siguin personalitzades, és a dir, per cada usuari amb l’objectiu d’atendre les seves necessitats i reduir al mínim la possibilitat de cerca, això parteix des del fet de que es basen en el comportament de navegació que ha tingut l’usuari des de la seva pròpia computadora, a través del seu historial de cerques, hàbits en línia i fins a on es troba el cursor, Google mitjançant el seu smart Search ho precargarà fins i tot abans que el consumidor feu clic a i feu clic per mostrar-ne l’interès per veure el contingut.Això reduirà el temps de càrrega i servirà com a avantatge a les empreses per conèixer les necessitats dels seus consumidors d’una manera eficient i exitosa.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

SEO per Veu

Com va la cerca de veu per canviar les seves estratègies de SEO 2018Les consultes de veu han entrat al món del SEO tal i com indica un consultor seo com judith, i una cosa està segura, SEO mai tornarà a ser el mateix. Fa uns 5 anys, les consultes de veu no eren més que una característica complicada del telèfon.

Ara, aquesta mateixa característica està a punt de tornar a inventar SEO com la coneixem, amb la majoria dels usuaris entre 18 i 43 anys. Les consultes de veu estan a punt de convertir-se en dominants per dos motius principals: la forma en què busca informació és natural i conversacional; i, els usuaris prefereixen respostes directes als enllaços freds. En aquesta publicació, anem a fer un cop d’ull a SEO de cerca de veu, com s’està prenent el canvi i per què, a més d’unes bones pràctiques al llarg del camí.
Assistents virtuals com Siri, Alexa i Google Home estan impulsant aquest canvi. Aquests assistents virtuals dirigits de manera vocal han fet que l’adquisició i la gestió de la informació sigui més intuïtiva, però també han canviat la forma en què funcionen els motors de cerca.
A continuació es mostren alguns dels principals dispositius que utilitzen la cerca de veu:
Pàgina d’inici de Google Assistent de Google :Siri Amazon

¿Com pensen els motors de cerca?D’una manera molt més sofisticada que la que tenien en el passat. Amb la introducció de Google per Google Hummingbird, un terme anomenat context semàntic ha entrat a l’escenari central. El context semàntic consisteix a entendre cada paraula que s’utilitza en la cerca i com es relaciona amb la següent.
Aquest és un intent d’entendre el SIGNIFICAT darrere de la cerca. L’Índia està liderant el camí amb més del 50% de la població utilitzant Assistents Personals Intel·ligents (IPA), seguit de prop pels EUA amb un 46%. Aquest procés elegant no només proporcionarà resultats directes a l’usuari, sinó que també estarà en millors condicions per entendre psicològicament l’usuari.

Les conseqüències d’aquest tipus de sistema tenen conseqüències profundes per a la publicitat de cerca, les paraules clau de cua llarga i el màrqueting de contingut.
Tres qualitats d’una cerca de veu SEO:Hi ha tres característiques importants de la cerca de veu SEO que val la pena esmentar.

El principi general és que les tàctiques de màrqueting hauran de ser més naturals i intuïtives com la forma en què parlem normalment.
El primer és que preguntes com “qui”, “què”, “quan”, “on”, “com” i “per què” són les consultes de veu més populars. Segons Search Engine Land, d’any en any, s’ha produït un augment del 60% en el creixement de frases de preguntes. La gent té una set insaciable per conèixer el món que els envolta.
Les preguntes ajudaran als motors de cerca a comprendre realment el que vol una persona, cosa que farà que les coses siguin molt més específiques i personalitzades.
El segon aspecte de les consultes de veu és l’èmfasi que les empreses locals hauran de tenir en les seves estratègies de SEO. Si es busqués “mostrar-me coses interessants per fer aquí”, Google us proporcionaria un mapa que mostra les atraccions de la vostra zona. Segons el punt de vista meditatiu, més del 50% de les persones busquen diàriament un negoci local al seu telèfon intel·ligent.
El tercer aspecte de la cerca de veu SEO és la durada. S’ha demostrat que les consultes amb més clics i impressions eren de 1-3 paraules, cosa que resulta estrany, ja que les preguntes solen ser més llargues. No hi ha cap evidència que suggereixi que la longitud de les paraules o caràcters augmentarà en el futur tampoc.
Millor pràctica: jugar al voltant amb cua llarga i paraules clau breus, obrir un compte de Google My Business, és gratis i pot obtenir una exposició substancial si està optimitzat prou com per mostrar-se en els tres paquets locals de Google. El 20% de les cerques locals provoca la venda en un dia.Tres tipus de sol·licituds de cerca de veu:Tres consultes de veu dominants han aparegut com a part d’aquesta adopció: navegacional, informativa i transaccional.
Les sol·licituds informatives són processades per Hound, per exemple, amb la seva API en viu que es basa en una comprensió semàntica. Aquest tipus de sol·licitud genera resultats directes.
Si algú anava a utilitzar un IPA com Siri per a una transacció, molts dels passos podrien passar abans que es va obrir l’aplicació.
Una consulta de navegació potser sigui la més senzilla, ja que l’usuari vol anar a algun lloc, l’única variable és la destinació.
Més informació sobre sol·licituds de veu:Això farà que la competència estigui hipercentrada. Així doncs, fem una ullada a com aconseguir més trànsit i aparèixer en els resultats de la cerca de veu SEO es pot fer de manera eficaç.
Raspeu llocs que siguin rellevants per a vosaltres per tal de trobar preguntes dels usuaris interessats. Preste atenció a la manera de conversar en què es pot fer una pregunta, ja que de vegades pot donar-vos una idea de fins a quin punt es troba l’embut d’algú.
Si algú preguntés “on puc obtenir mitjons genials”, ja sabeu que aquesta persona està preparada per fer una compra. Tindria sentit apostar agressivament per “on” les sol·licituds transaccionals a l’àrea de la vostra empresa a AdWords.
Segons el bloc oficial de Google, el 2020, més de la meitat de totes les consultes es faran mitjançant la cerca de veu. Creeu el vostre contingut perquè respongui a les preguntes dels usuaris.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Les principals tendències de SEO per seguir el 2018

SEO per seguir el 2018

Tant si voleu arribar al vostre públic objectiu com si voleu estar al capdavant de Google SERP, SEO ha de ser la vostra eina primitiva per crear el vostre nom de marca i assolir els vostres objectius. Va haver-hi moltes tendències de SEO segons ens comenta un consultor seo amb experiencia com judith, que van sorgir en la primera meitat de l’any en curs i es poden veure també en els mesos posteriors.Per mantenir-se al capdavant en les estadístiques, és important tenir en compte els propers esdeveniments que serem testimonis l’any 2018. Aquí hi ha algunes tendències de SEO que s’han de tenir en compte ja que aquests factors seran avantatjats per al creixement del vostre negoci deixant t’enfrontes entre varis.

1. Construcció d’enllaços:
La construcció d’enllaços com el 2017 seguirà sent important també el 2018. Per al rànquing de SERP (pàgina de resultats del motor de cerca), crear enllaços d’entrada tindrà un paper crucial. La construcció d’enllaços ajuda Google a saber que un lloc web pot ser de confiança i rellevant per al tema. Està bé si no afegiu enllaços nous que no us ajuden a portar el vostre nínxol objectiu. I també, el millor enllaç no sempre prové dels llocs populars; Pot provenir de llocs menys coneguts que són rellevants per al vostre negoci. No es recomana tenir enllaços múltiples des dels directoris, sinó que té el millor enllaç d’un lloc web de confiança.
El 2018, les estratègies de SEO estan orientades a fer una relació a llarg termini, ajudant a les marques a crear xarxes i enllaços forts que continuaran actius a llarg termini. Un motiu de preocupació que desenvoluparà una ansietat serà el blogging de convidats. Al maig de 2017, Google va deixar molt clar als editors que confien en el blog del convidat que hi haurà un control estret sobre el lloc web de blogging convidat per aturar els enllaços de correu brossa.
Per tant, l’estratègia de SEO tindrà com a objectiu crear un perfil de backlink per evitar el correu brossa l’any 2018 i sí, el vincle de retrocés continuarà sent una clau important per fer que el vostre negoci sigui superior al rànquing de cerca.
2. Tot mòbil
Odiem perdre el temps, especialment quan es carrega una pàgina web. Però endevinin què? Google odia tant com odiem pàgines web lentes així, introduint un projecte de codi obert que permet que els mòbils carreguin pàgines web a una velocitat 4 vegades més ràpida que el temps de càrrega habitual amb 10 x menys dades. AMP reduirà el percentatge de rebots que conduirà a l’augment del lloc web a la taula de classificació. Actualment hi ha més de 2.000 milions de pàgines mòbils accelerades. A causa de la velocitat de càrrega més ràpida, s’ha incrementat la interacció de l’usuari del 35% i, en 2018, augmentarà més. Per tant, és hora d’optimitzar el mòbil per obtenir un millor resultat de SEO.
El 2017, es pot veure que la major part del trànsit era des del mòbil i no des de l’escriptori. Ha quedat molt clar que el 2018, totes les empreses i marques posaran primer el mòbil.

Segons l’informe presentat per BrightEdge, el 57% del trànsit web prové dels dispositius mòbils, que sens dubte són una gran part del trànsit web. Per tant, la indexació per a mòbils comença a ser molt important cada dia.
Per augmentar la visibilitat, a la pantalla mòbil, és essencial incorporar contingut primer a mòbil, ja que el rang de paraules clau apareix de manera diferent tant a mòbil com a escriptori. L’SEO local tindrà un paper destacat en les cerques mòbils: el contingut.
3. Cerca de veu
El 2017, s’observa que el 20% del contingut de la cerca és Intent de veu. L’augment de l’ús de l’assistència digital ha canviat el mercat en la manera com s’executen les consultes de cerca. La tecnologia de cerca de veu ha aportat una nova manera de comunicar i processar la nostra informació. El 2018, les estratègies de SEO seran molt influïdes per la cerca de veu, ja que el focus serà en les paraules clau de cerca a llargues cames. Es farà servir una forma més genèrica de paraules clau que serà un llenguatge natural que estarà més a prop del to conversacional de l’usuari.
Siri i Cortana ja estan en el mercat des de fa molt de temps i molts de nosaltres ens hem fet amics amb Siri. En un informe de Microsoft es descriu que la precisió de reconeixement de veu es continua millorant fins a arribar a un percentatge d’error de paraula del 5,1%. En una entrevista amb John Gruber, l’Apple SVP Phil Schiller va dir que “no té por de dir que Hey Siri ja està a l’escenari”. La nova tecnologia de cerca per veu, com Google Home i Amazon Echo, també s’està fent poc a poc en la vida de les persones. Per tant, podem esperar un rendiment més complet de la cerca de veu el 2018.
4. Cerca visual
Incloure imatges i vídeos sempre augmenta l’interès d’un usuari com una imatge explica i mostra molt més que el contingut. El 2018, les estratègies de SEO estaran més orientades a visualitzar el contingut ja que proporcionarà un enfocament interactiu als usuaris. Bing, Google i Pinterest ja han començat a invertir en el desenvolupament dels cercadors visuals. Les marques han de centrar-se més en optimitzar el seu contingut visual per destacar-se a la multitud. Les estratègies de SEO han d’entendre el consum de les dades visuals i modificar la manera de cerca.
5. Anar a les respostes ràpides
Així que aquí hi ha la resposta a totes les vostres consultes sense haver d’obrir l’enllaç i fer un llarg article per obtenir la resposta. Google ofereix una manera senzilla; Google Answer Box és un tipus intensificat de fragments destacats que pretén respondre una pregunta de manera més atractiva. Les respostes ràpides són el petit fragment d’informació a la part superior de SERP. Els motors de cerca com Google s’han tornat més intel·ligents per respondre preguntes específiques i ara no només depenen d’una sola paraula clau.
Per tant, per a l’optimització SEO, centreu els punts següents:
• Crea contingut amb frases que comencen per com, per què i per on.• Activeu Google Keyword Planner per conèixer les consultes relacionades amb la vostra empresa.

• No utilitzeu les mateixes preguntes que ja es mostren al quadre de resposta ràpida de Google.

• Identificar paraules clau específiques que es mostren a les cerques de Google.
6. Nova aproximació al bon contingut antic
Els vostres lectors han de trobar el contingut que es connecta, interessant i obligatori, hauria de tenir coneixement. Per tant, en lloc de copiar i enganxar el mateix contingut de diferents llocs web, intenteu anar a l’original. Per augmentar el trànsit orgànic, proveu d’actualitzar i tornar a publicar el contingut antic. Recordeu que la quantitat no dóna qualitat: la majoria dels SEO estan d’acord amb aquest fet. Es recomana crear paraules clau rellevants per a la vostra empresa en lloc d’omplir-se amb diverses paraules clau irrellevants.
8. Experiència de l’usuari
El 2018, l’experiència de l’usuari és el centre de desenvolupament i també el punt clau per a les estratègies de SEO. Les empreses optimitzen les seves estratègies de SEO per oferir una interacció fluida amb el seu usuari. El benefici que obté una empresa és la velocitat de rebot inferior, ja que la participació de l’usuari augmenta altament i el motor de cerca mostra les nostres pàgines com a útils i fructíferes per als usuaris.
Per crear una experiència d’usuari significativa, superviseu la velocitat de la pàgina, la llegibilitat i l’estructura de navegació d’un lloc en particular. A mesura que SEO es mou cap a proporcionar una experiència personalitzada, UX jugarà un paper fonamental en el manteniment del trànsit de cerca. I aquesta és la tendència de SEO que la majoria de les principals empreses de serveis de SEO haurien de seguir l’any que ve segons indica el consultor seo freelance judith

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Tècniques SEO de White Hat 2018

Tècniques SEO de White Hat 2018 | maneres d’augmentar el trànsit orgànic

Les tècniques de Search Engine Optimization (SEO) com indica un consultor seo,  segueixen canviant de tant en tant i tot gràcies a les actualitzacions regulars d’algoritmes de cerca de Google. Una forma important de classificar les vostres paraules clau segueix estrictament les directrius per a administradors web. Les directrius per a administradors web suggereixen les millors pràctiques de SEO i, tanmateix, els mètodes de White Hat SEO.

Les estratègies de SEO de barret blanc tenen el poder de classificar les vostres paraules clau a llarg termini. Estic aquí per compartir les meves opinions algunes de les millors tècniques de SEO de barret blanc per augmentar el rànquing orgànic el 2018.
Alguns factors importants per Google del 2018: Temps per migrar a “HTTPS”, Augmenta la velocitat de la pàgina3 White Hat SEO, Esquema de marcatge , Utilitza la imatge comprimida, Utilitza dades meta adequades,  Un bon contingut amb bona durada, Analitzar competidors periòdicament ,Paraules clau de cua llarga i consultes de cerca de veu,etc…son factors fundamentals per SEO, ara explicarem alguns d`ells de forma breu.

El blog oficial de Google Webmaster diu que HTTPS és un senyal de classificació

Curiosament, Google Chrome mostrarà una advertència “No segura” per a totes les pàgines servides per HTTP, independentment de si la pàgina conté camps d’entrada sensibles o no.

Augmenta la velocitat de la pàgina”Speed ​​de pàgina” és la primera tècnica del seo de barret blanc que s’ha de seguir el 2018 segons aconsella un consultor seo freelance. Google prefereix la millor experiència d’usuari, mentre que els usuaris prefereixen un temps de càrrega ràpid, per tant, la velocitat de la pàgina es converteix en obligatòria en el rànquing de seo.
Optimització de la velocitat del lloc web Tècniques de SEO de White Hat: Optimització de la velocitat del lloc web Tècniques de SEO de White Hat. La memòria  total de W3 és un dels millors connectors de WordPress per augmentar el rendiment del vostre servidor (només per a aquells que utilitzen només CMS de WordPress).The PageSpeed ​​Insights ofereix informació valuosa sobre la vostra àrea de millora quant a la velocitat del lloc web.

Esquema de marcatge

Els motors de cerca poden llegir funcions interessants del vostre lloc web a través del “Llenguatge de marcatge d’esquemes”. Podeu treure una mica de la informació valuosa sobre el vostre lloc web, com ara enllaços del lloc, classificacions d’estrelles, noms d’autor i imatges als resultats de la cerca a través del marc d’esquema. Aquesta característica s’anomena “Fragment ampli”.
Segons la investigació, els llocs web que presenten fragments enriquits tenen un alt percentatge de clics (percentatge de clics) que els que no ho han fet.
Tot i que Google no es compromet a portar tot el marcatge de l’esquema, és possible que ho porti quan sigui necessari.
El marcat esquema està disponible en 3 formats diferents, com ara,
JSON-LDMicrodadesRFDa: Entre aquests, el marcat d’esquemes de microdades és molt senzill d’implementar ja que es tracta d’una versió HTML.
No obstant això, Google recomana utilitzar el format JSON-LD * per validar-lo millor.
Nota: teniu coneixements tècnics detallats sobre la implementació de codis de marques d’esquema al vostre lloc web. La implementació falsa o deficient no només produirà errors a la Consola de cerca, sinó que també redueix els vostres rangs fins a cert punt.

Utilitza la imatge comprimida. No podeu tenir una millor impressió del vostre contingut sense afegir una imatge adequada. Les imatges són un dels factors d’interacció clau en el comportament de l’usuari al lloc.

 
Per atraure visitants, tendeixo a fer servir imatges d’alta resolució al lloc, que és bo d’una manera, potser em va fallar l’altre.
Sí, l’ús d’imatges d’alta resolució redueix la velocitat de la meva pàgina web. Espero que sàpigues, la velocitat del lloc web és un factor de classificació a Google. Més endavant em vaig adonar que “reduir la mida de la imatge és una de les maneres més fàcils de carregar el lloc web més ràpidament”.
Si no utilitzeu WordPress, podeu provar el programari CESIUM per a la compressió d’imatges abans de carregar.
Quan utilitzo WordPress CMS, prefereixo “WPSmush Plugin” per comprimir la imatge més ràpidament i netejar. Podeu provar la versió gratuïta del complement de compressió d’imatges WPSmush, mentre que la versió professional com més funcions per afegir.Per més info en el proper article!

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

contractació a professionals SEO

Abans de realitzar alguna contractació a professionals SEO el primer que has de tenir en compte és que tot el que ells diguin al seu full de vida pot ser cert o no. D’acord a això has de saber que dins el món SEO freelance hi ha molta oferta causa de l’auge i popularitat d’aquests serveis en l’actualitat. Si vols saber que fer abans de contratació has de seguir llegint això.Al meu entendre una de les estratègies que has de posar en pràctica abans de contractar professionals SEO ha de ser la d’adquirir coneixements en l’àrea, per poder confirmar i tenir una garantía si el  consultor seo a seleccionar compte amb una experiencia i una acreditació profesional adequada.

Això t` ajuda en dues formes, la primera a entendre com funciona aquest meravellós i ampli món; el segon és que quan et toqui entrevistar als teus possibles candidats saber si ells realment coneixen del tema i no són una estafa.També has de complementar aquesta investigació amb referència d’ells en altres llocs, contactar als ex clients d’aquests professionals SEO i conversar seva sobre la seva professionalismes a l’hora de crear estratègia SEO durant la seva tasca.

Per això el SEO freelance ha d’estar obert aportar tota la informació que se li requereix i acceptar la comprovació de cada un d’elles amb mètodes certificats de cada projecte al ha participat.La millor relació que puguis portar amb els professionals SEO és la de transparència, confiança i seguretat davant de cada transacció. Si per qualsevol motiu aquests es refusen a fer-ho, has de saber que aquests no són fiables, ja que el que camina tema gens deu. Els professionals SEO han d’estar completament oberts davant de qualsevol petició d’informació personal comprovable de cada client, ells requereixen d’aquesta informació per fer una contractació segura.

L’estratègia SEO d’un SEO freelanceEl SEO freelance compta amb estratègia SEO adequada a cada client. Aquest s’especialitza en crear les millors propostes per a cada client el qual necessita de l’ajuda del SEO freelance perquè el seu negoci en línia sorgeixi adequadament. Els professionals SEO busquen que cada oportunitat es converteixi en un èxit deixant clar la seva participació dins del projecte com a assessor i desenvolupar-lo d’idees, les quals han de ser respectades pel client.La participació del client ha de ser col·laborativa i si coneix del tema pot aportar idees emmarcades als seus objectius ja que, qui més que ell per saber el que es vol.

El SEO freelance pot ajudar a adaptar les idees del client i de materialitzar els objectius plantejats per tal de l’assoliment dels objectius.Una bona estratègia del SEO és avançar-se als fets dels usuaris. Per això ha de conèixer com pensen cada un d’ells i plantejar la millor opció a cada client. Els usuaris evolucionen en funció a les tendències tecnològiques, creant així espais únics i oportuns que el consultor SEO freelance ha d’abordar per millorar la relació pagina web – usuari. Si necessites ajuda per al teu negoci online, llavors busca el SEO freelance que més et afavoreixi.Recorda que el més important no és seleccionar al primer, sinó seleccionar el més fiable i al que et garanteixi el fidel compliment dels teus objectius.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Tendencies SEO 2018

Consells de un consultor seo freelance

Tant si la vostra petita empresa té un lloc web com un bloc o una botiga en línia, invertir temps per millorar el vostre SEO (optimització de motor de cerca) és un mètode provat i veritable d’aconseguir el creixement orgànic en línia. Cada mes, Google rep més de 100 mil milions de recerques i guanya un lloc entre els millors resultats de la cerca, necessiteu millorar el vostre SEO jugant segons les regles de Google, tenint en compte els seus algorismes i, sobretot, mantenint-se al corrent de les tendències de la indústria.
Tendències de SEO 2018Cada any, els comerciants digitals obsessen sobre quins seran els grans desenvolupaments en Search Engine Optimization. L’any 2016, va ser el moviment cap als llocs web que admeten mòbils. L’any passat, la penetració continuada de programari com Siri i Alexa va fer que la cerca de veu guanyés grans guanys en els pensaments del comercialitzador. 2018 està segur de portar un munt d’esdeveniments emocionants en aquest àmbit, per la qual cosa hem eliminat la nostra bola de vidre per fer algunes predicacions sobre les tendències de SEO de 2018 per a petites empreses.
El contingut queda reiEstà estimat que Google canvia l’algoritme de cerca 500-600 vegades l’any. Reforçar excessivament el seu SEO per apel·lar a l’algoritme actual és una tasca intensiva per al treball i és probable que us deixi en fred quan Google faci la seva pròxima actualització. Segons Andrey Lipattsev, Search Quality Senior Strategist de Google Ireland, els dos factors més importants (i perennes) de com el vostre lloc es classifica entre els resultats de la cerca són “contingut i enllaços que apunten al vostre lloc”.
L’escriptura d’un contingut rellevant d’alta qualitat hauria de ser el pilar central de l’estratègia de SEO de la vostra petita empresa. Si preneu el temps per produir un contingut ben escrit i ben estructurat, és probable que els lectors s’adhereixin a llegir la vostra publicació. Això donarà com a resultat un índex de rebots més baix i una millora en el rànquing del motor de cerca. Si el vostre lloc web executa una plataforma com WordPress, instal·lar un connector de SEO com Yoast us ajudarà a ordenar de forma immediata tot el contingut del vostre lloc web.
Experiència d’usuariL’experiència de l’usuari (també coneguda com UX) anteriorment era l’àmbit exclusiu dels dissenyadors, però està guanyant importància pel que fa a SEO. En poques paraules, la velocitat del vostre lloc web és molt important. I, els lectors tenen menys probabilitats de quedar-se en un lloc que és lent per respondre. Des de 2010, Google ha utilitzat activament la velocitat del lloc com a factor determinant del rànquing de cerca.

La gent té una llarga atenció i vol que els llocs web es carreguin ràpidament i sense problemes. Assegurar-vos de minimitzar les redireccions de l’URL és una manera senzilla d’accelerar el vostre lloc. Si voleu aprofundir en aquest tema, els especialistes de SEO Moz han compilat 15 consells útils per accelerar el vostre lloc web.
RankBrainSi el contingut i els enllaços d’entrada són els dos factors més importants en SEO, RankBrain s’està convertint ràpidament en el tercer factor més important. RankBrain és un sistema d’intel·ligència artificial d’algoritme dissenyat per processar els resultats de cerca i proporcionar resultats més rellevants per als usuaris. Utilitza l’aprenentatge automàtic (la capacitat de les màquines per ensenyar-se a partir d’entrades de dades) per presentar als usuaris el que pensa que són els resultats més rellevants. El 2015, només el 15% de totes les cerques de Google utilitzen RankBrain. El 2016, aquesta xifra havia augmentat fins al 100%.

Google ha declarat que RankBrain és una cosa que no es pot optimitzar. En lloc d’això, mostra una preferència per un contingut ben escrit que els usuaris passen molt de temps llegint. Si tot això sembla abstracte, RankBrain s’assabenta de com interactuen els usuaris habituals amb el vostre lloc i pàgines individuals. En lloc d’intentar optimitzar RankBrain, optimitzeu el vostre lloc per als usuaris i el rànquing seguirà.
L’augment de la cerca visualS’estima que s’han capturat 3.8 bilions de fotografies en tota la història de la humanitat fins a mitjans de 2011, però només es van obtenir 1 bilió de fotos l’any 2015. Amb el creixement de plataformes de social media més visualment amigables, no hauria d’estranyar que gairebé el 60% de totes les impressions digitals en línia siguin ara impulsades per imatges.

En conseqüència, és probable que anem a veure millores ràpides en la cerca visual el 2018, liderades per la creació d’aplicacions com Google Lens. Aquesta aplicació, que actualment només està disponible per a la gamma de telèfons intel·ligents Pixel de Google, és un nou tipus de navegador visual que identifica el món als usuaris i proporciona informació i contextuals a l’instant. Per donar un exemple del món real, si veieu veure un restaurant que us interessa mentre camina, podeu assenyalar una lent de Google perquè arrossegueu les dades de cerca rellevants del restaurant sense cap entrada manual en nom vostre.
Vols aprendre més?Té una petita empresa una estratègia de màrqueting integrada? No esteu segur de com implementar els vostres recursos millor? La nostra consulta a un expert sobre un expert en màrqueting digital us ajudarà a avaluar i millorar el vostre pla de màrqueting digital actual.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris