Marketing Digital

El futur és aquest horitzó constant que és present a la vida de l’ésser humà. Quan un estudiant pren la decisió d’estudiar una carrera determinada, el desig potencial de dedicar-se a un sector motiva l’esforç recent. El futur també és una vocació constant per a la investigació científica. I, per descomptat, aquesta projecció del demà també es pot fer des de la perspectiva particular del màrqueting digital. Quin és el futur?

La importància del vídeo com indica agencia marketing digital
Internet està desplaçant a poc a poc a la televisió com a opció dentreteniment. L’abast del format del vídeo anirà augmentant gràcies a la possibilitat d’integrar en el dinamisme d’un contingut l’atractiu de l’àudio i la imatge. Aquest tipus dinformació desperta linterès de laudiència.
Cerques per veu
Un dels símptomes de canvi constant al sector és la tendència de les cerques per veu, una nova variant que afecta de manera significativa la forma d’entendre el SEO. Això significa que els mitjans en línia s’han d’adaptar a aquest tipus d’experiència d’usuari. Moltes empreses encara tenen pendent fer aquest procés de transformació.

Cerques a través del mòbil
Cada vegada més usuaris utilitzen aquest mitjà de comunicació com una font de consulta per navegar per la xarxa a les botigues en línia, els blocs, les revistes i els diaris. Això significa que les empreses també han dobservar aquesta circumstància com una invitació per actualitzar els seus llocs amb lobjectiu daportar una excel·lent experiència a cada visita. No fer-ho significa perdre un potencial d’audiència important.

La veu dels microinfluencers
La veritable mesura de la influència no se centra tant en el gran nombre de seguidors dels influencers, sinó en les comunitats més especialitzades que mantenen un vincle més proper i personal amb l’audiència. Un dels motius que impulsa aquest canvi de tendència és la manca de criteri que semblen mostrar alguns dels grans perfils en anunciar el mateix tipus de productes de diferents marques en un termini de temps breu. Per contra, els professionals amb un públic més concret estan especialment valorats per l’autenticitat que desprenen aquestes galeries d’imatges
Adblock
Un dels grans problemes dels mitjans en línia és la lluita contra els bloquejadors de publicitat ja que els anuncis també són una via d’ingressos per a aquells canals que tenen aquest mètode de finançament. Per tant, es tracta de conscienciar el lector d’un canal sobre com la seva col·laboració és determinant per a la seva permanència garantint l’escriptura d’articles de qualitat. Aquests bloquejadors aporten una invisibilitat absoluta a bona part dels anuncis publicats en una pàgina i són una limitació significativa per als anunciants en el seu desig d’informar sobre el seu catàleg.
Per tant, el futur del màrqueting digital passa, de manera directa, per entendre els canvis dhàbits dels mateixos usuaris com mostra lincrement en les cerques per veu, la demanda del vídeo o la navegació a través del telèfon mòbil.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing Digital

Que es una agencia de seo

Què és SEO?SEO és una estratègia de màrqueting la finalitat és incrementar el posicionament orgànic que té un lloc web dins dun motor de cerca. La seva finalitat és aconseguir el major posicionament possible després dels llocs que utilitzen publicitat.
És important tenir en compte que el posicionament en motors de cerca no es pot millorar amb publicitat pagada ni pot ser comprat. Aquest posicionament és el resultat d’un algoritme que té en compte dades com:

 

 

Trànsit total i orgànicPosicionament de paraules clauSEO on-page (Enllaços interns)SEO off-page (Enllaços externs)Per què és important el SEO?Si es compta amb un negoci és molt probable que aquest tingui un lloc web i que una part de lestratègia de vendes o prospectar clients provingui de tal lloc com indica la agencia seo

Formar part de la immensitat d’Internet no és una tasca fàcil. Hi ha centenars i centenars de llocs web per a qualsevol gir de negoci que un pugui imaginar. D’aquí ve la importància del SEO per a les agències de màrqueting, ja que és la manera més efectiva d’avantatjar-se a la competència si es té en compte que la majoria d’usuaris fa clic al primer resultat després dels anuncis.
Com implementar el SEO?L’optimització d’un lloc web no és una tasca fàcil, ja que no hi ha un instructiu o una sèrie de passos a seguir que garanteixin l’èxit. De fet, una de les peculiaritats que té el SEO és que és pràcticament impossible projectar resultats de manera encertada.

 

No obstant, no tot en el màrqueting són números ni resultats immediats. Els avantatges del SEO són, en la majoria dels casos i depenent del negoci, molt més grans que els desavantatges que aquest pugui tenir. Després de tot, no per res tants negocis de tots els girs ho han estat implementant per anys.

 

El SEO pot seguir millorant sempre que hi hagi alguna cosa al lloc web que pugui optimitzar-se i fer-se més efectiu, però, hi ha aspectes del lloc web i de la seva arquitectura que tenen més pes i, per tant, s’utilitzen més i se’ls dóna més gran prioritat. Alguns són:
BlogAquesta és de les estratègies més utilitzades i de les que té més adquisició de leads. La importància de tenir un bloc, entre altres coses, és poder educar el client perquè tinguin més coneixement al moment de fer una conversió. Tenir clients més educats sempre és bo, ja que estalvia temps i, en saber el que volen, la taxa de rebuig és menor.

 

Optimització del lloc web

Optimitzar el lloc web és una de les decisions que té més pes per als cercadors al moment de decidir qui ocupa els primers llocs. El temps de càrrega del lloc, si està optimitzat per a qualsevol dispositiu i el domini són alguns dels aspectes més importants per optimitzar un lloc web.
Contingut i paraules clau

S’ha de tenir harmonia entre allò que l’usuari busca i allò que el lloc web ofereix. La informació del lloc web ha de ser d’acord amb les paraules clau que es posicionen i, sobretot, ha de ser útil per a l’usuari, ja que després de tot són ells els qui fan les cerques i necessiten la informació.

Estratègies denllaçosEls enllaços dins del lloc web són importants, ja que han d’estar d’acord amb el tema que s’està parlant ja sigui al bloc oa qualsevol apartat del lloc on s’exposi l’enllaç. És important no fer spam i enllaçar únicament llocs que aportin informació rellevant a l’usuari.

Beneficis del SEO

Costos baixos

Alt retorn d’inversió

Resultats a llarg termini

Obtenir més visites

Usuaris més qualificats

Major nombre de leads i vendes

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Que es una agencia de seo

SEO Barcelona

Per què contractar un consultor SEO?

 

Contractar un consultor SEO  com un seo barcelona, aporta al teu negoci per a la teva estratègia de màrqueting en línia t’ajuda a posicionar el teu lloc web en els primers resultats de cerca de Google, Bing i altres navegadors. Un lloc web ben posicionat t’ajudarà a incrementar les vendes, aconseguir més prospectes de negoci i posicionar la teva marca a la ment dels consumidors.
Aparèixer primer en els resultats de cerca és fonamental per aconseguir tot això. Per això cal que el teu lloc web estigui ben optimitzat, amb paraules clau ben planificades, contingut de qualitat i funcionalitat al 100%. Un expert en SEO et pot ajudar amb tot això.
Avui veurem què és un consultor SEO professional i com contractar el millor per millorar el teu posicionament a cercadors.

També t’explicarem per què cal una estratègia de posicionament web. Al final podràs escollir millor qui contractar i sabràs com fer-ho.

El SEO serveix perquè el teu lloc tingui contingut òptim i resolgui les consultes que els usuaris fan a través de la web. Es tracta d’una sèrie de pràctiques i accions que són part de màrqueting en línia i de les estratègies d’inbound màrqueting que pots fer servir al teu negoci.

 

La clau per això és lús de paraules clau o keywords, així com la creació de contingut de qualitat i optimització del teu lloc perquè carregui ràpid i no tingui errors.

 

Què són les paraules clau?Si busquessis a Google un terme genèric com “oasis”, potser entre els primers resultats t’apareguin temes relacionats amb la banda britànica Oasis. Però si el que busques és una mica més específic com un dispensador d’aigua o les formacions desèrtiques conegudes amb aquest nom, hauràs d’introduir altres termes, com ara “oasi d’aigua” o “oasi desert”.
Aquests són termes de cerca que les persones utilitzen més freqüentment per trobar de manera més precisa el que busquen són les paraules clau.

Aleshores, l’èxit del posicionament SEO rau en la inclusió d’aquestes paraules claus en el teu contingut web. A més, és important que l’usuari tingui facilitat per navegar al vostre lloc. També ho és aspectes com la velocitat de càrrega i que el contingut està ben redactat i presentat de manera interessant.

Aquest és el concepte més bàsic del posicionament web. I aquí és on el paper del consultor SEO és fonamental.
Què és un consultor SEO?

Ja hem vist la noció general del que tracta l’assumpte de l’optimització de pàgines web… Ara bé, un consultor SEO és un expert en optimització web, tant a les recomanacions com a la implementació d’eines i estratègies orientades a posicionar el teu lloc web a cercadors.

Quines són les funcions dun consultor SEO?Les funcions del consultor estan enfocades a aconseguir un sol objectiu: Que la teva pàgina aparegui en els primers resultats a internet. És a dir que el SEO és clau dins de les teves estratègies de màrqueting digital. És tan important com la teva estratègia de xarxes socials i cal prestar-hi la deguda atenció.

Aquestes són les funcions que compleix un expert en SEO:
Anàlisi estadística del teu lloc web:Això s’aconsegueix gràcies al maneig d’eines com Google Analytics o altres programes que permetin veure el trànsit actual del vostre lloc web. Podeu revisar els visitants per país, regió, sexe, rang d’edat, interessos, etc. Tot això, visible a través de línies o rangs de temps.
Suggeriments per optimitzar el lloc:Això fa als canvis necessaris perquè el teu lloc web carregui ràpid, es vegi en qualsevol dispositiu i sigui fàcil de navegar, així com agradable a la vista.
Aquí juga un paper important la qualitat d’imatges utilitzades i la llegibilitat del lloc.
És a dir, que les imatges han de ser de bona qualitat, però no ser massa pesades. S’han de poder veure bé des d’un telèfon mòbil o des d’un PC o un ordinador d’escriptori.
A més, els paràgrafs i oracions del teu contingut han de ser curts i fàcils de llegir.
Aquí, el consultor SEO podria recomanar fins i tot la subcontractació dun redactor de continguts per al teu bloc. De manera que un expert en redacció s’encarregui de la forma, així com de la inclusió de keywords que el consultor recomani després de les anàlisis.
Keyword reseach o investigació de paraules claus:Com ja es va dir, el consultor SEO s’encarrega d’auditar les dades del vostre lloc per trobar quines són aquestes paraules clau que faran que el vostre lloc web pugui posicionar-se sobre les de la competència del teu negoci.
SEO on page:Això fa que el contingut de la teva web o bloc estigui ben organitzat i indexat, així com que les URL, títols i continguts incloguin paraules claus. També, que hi hagi enllaços interns entre diversos continguts del teu lloc, etc.
Un altre punt important és que ha de saber analitzar el contingut de la competència i poder oferir propostes perquè el teu sigui millor.
Link building:Un consultor SEO també tindrà coneixements sobre tècniques per obtenir i portar una anàlisi de llocs que tenen continguts enllaçats cap al vostre lloc web. Això es coneix com a link building, que significa alguna cosa com a construcció d’enllaços.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO Barcelona

Benefici del Marketing

En el món del màrqueting digital, algunes estratègies són més eficaces que altres. Com a propietari duna petita empresa, ha de triar una tàctica de màrqueting digital rendible per assolir els seus objectius de màrqueting. Les tàctiques següents són algunes de les estratègies de màrqueting digital més efectives disponibles per al seu negoci.

 

1. Optimització per a motors de cerca (SEO)El SEO és una de les principals estratègies de màrqueting digital, ja que ofereix molts beneficis als propietaris de petites empreses. Qualsevol que vulgueu posicionar-se a la pàgina un de Google haurà d’optimitzar el seu lloc web per als motors de cerca.

 

Com s’ha esmentat anteriorment, Internet és el lloc on la gent passa la major part del seu temps avui dia, i Google és una part vital. Els usuaris del món modern confien a Google per a tot; pràcticament es perden sense ell. Quan els consumidors necessiten respostes ràpides a les vostres preguntes, recorren a Google; quan necessiten saber més sobre un producte o servei, també recorren a Google.

 

Segons els estudis, el 94% dels compradors B2B diuen que inicien una cerca a Google abans de fer una compra. Les empreses i marques el 2019 que no optimitzen els seus llocs web per als motors de cerca estan perdent una gran quantitat de valor que el SEO podria aportar al vostre negoci.

 

 

Invertir en SEO per a la teva petita empresa pot semblar molt, especialment si estàs començant, però és de gran importància ja que el teu negoci no creixerà sense.

 

Beneficis del SEO per a la seva petita empresaEn optimitzar el teu lloc web, aconsegueixes una posició d’alta visibilitat a les SERPsRes augmenta la notorietat de la seva marca com estar a la primera pàgina de Google per paraules clau específiques del seusector

 

L’optimització de llocs web atrau més trànsit al vostre lloc webEl SEO us ajuda a fer créixer el seu negoci fora de la seva localitatUna estratègia de SEO eficaç el situa per davant de la competènciaUn lloc web optimitzat per a SEO té més probabilitats de convertir els visitants en clients.

 

Com funciona loptimització en els motors de cerca

 

A Google us preocupa sobretot oferir als seus usuaris la millor experiència de cerca. Quan un usuari cerca informació en línia, el motor de cerca presenta una llista de resultats rellevants que coincideixen amb la consulta del cercador. Aquests resultats es classifiquen en llistes i pàgines des de les més rellevants fins a les més irrellevants.

No obstant això, ha d’entendre que Google no només para atenció a les paraules clau. Té en compte altres factors com lestructura dun lloc, la capacitat de resposta i la facilitat dús per a mòbils abans dincloure un lloc web a les SERP.

 

2. Màrqueting en xarxes socials (SMM)El màrqueting en xarxes socials és un tipus de màrqueting digital que comprèn activitats com la creació i lintercanvi de contingut rellevant en plataformes de xarxes socials per assolir els seus objectius de marca i màrqueting.
El màrqueting en mitjans socials consisteix a publicar textos, imatges i vídeos a les plataformes de mitjans socials per donar a conèixer la marca i fomentar el compromís amb el públic objectiu.
Un estudi recent ha demostrat que actualment hi ha 3.499 milions d’usuaris actius a les xarxes socials. Ningú no pot negar el poder de les xarxes socials per al creixement de les empreses. Les xarxes socials creen una via perquè les petites empreses arribin a un públic ampli i els influeixin amb el contingut adequat.
Beneficis del màrqueting a xarxes socials per a la seva petita empresaLa promoció del seu negoci a les xarxes socials us ajuda a millorar el coneixement de la marcaAugment del trànsit del lloc web a mesura que més persones coneixen el negociMés conversions per al negociEl SMM us ajuda a crear una identitat de marca únicaImpressionar els clients potencialsUs permet establir una relació amb els clients existentsAugmenta la visibilitat orgànicaLa gestió estratègica de reunions també lajuda a seguir les tàctiques de màrqueting utilitzades pels seus competidors.És rendible.Vet aquí tres tàctiques de màrqueting a xarxes socials que pots utilitzar per treure el màxim partit a les xarxes socials.
Utilitzar la transmissió en directeA mesura que creix l’acceptació del contingut de vídeo, les empreses tenen l’oportunitat d’implementar la transmissió en directe a les seves estratègies de màrqueting en xarxes socials. Els estudis han demostrat que el 80% del públic de les marques prefereix els vídeos en directe a les publicacions a les xarxes socials.
Publicar tipus de contingut diversificatsProduir el mateix tipus de contingut sense parar a les xarxes socials no farà cap bé al teu negoci. És essencial publicar diferents tipus de contingut. No et limitis a crear simples publicacions de text; assegura’t d’utilitzar infografies, vídeos i imatges per donar a conèixer la teva empresa com agencia marketing digital

 

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benefici del Marketing

Marketing digital

A diferència del màrqueting de masses, que desperta eficaçment l’interès de l’audiència local mitjançant anuncis de ràdio, diaris i mitjans impresos, el màrqueting a Internet permet a les empreses cultivar una relació més personal amb els consumidors de tot el món. Amb el màrqueting a Internet, les empreses poden oferir continguts als clients mitjançant una comunicació personalitzada i rendible.

 

Amb tots els avantatges que el màrqueting a Internet pot oferir a la seva empresa, el desenvolupament duna campanya professional de màrqueting a Internet pot atraure més clients al seu producte o marca perquè el seu negoci creixi més.

 

Aquí les nostres 15 principals avantatges del màrqueting a internet per al seu negoci.
1. Conveniència i servei ràpidLa increïble comoditat de la comercialització en línia és una de les majors avantatges del màrqueting a Internet. Internet té una accessibilitat extremadament fàcil amb els consumidors que fan servir Internet i arriben als mercats de qualsevol part del món. Per això, la compra de productes a través de les fronteres redueix ara el cost del transport.

 

Per als importadors, això és un gran avantatge, ja que significa que poden fer comandes en línia des de la comoditat de casa. A més, es pot fer un seguiment en línia dels articles en venda a mesura que es van lliurant. Podeu descarregar productes digitals d’Internet amb només un clic del ratolí. El màrqueting per Internet és fantàstic per a les empreses, ja que ofereix als consumidors una experiència de compra millor i més còmoda. La comoditat juga un paper molt important a lhora de prendre la decisió de compra.

 

2. Baix cost de les operacionsUn dels principals avantatges del màrqueting en línia per a les empreses és el seu baix cost operatiu. Amb el màrqueting a Internet es pot fer publicitat més barata que amb els mètodes tradicionals de publicitat, com els anuncis als diaris, a la televisió ia la ràdio. Al màrqueting en línia, pot obtenir fàcilment un llistat gratuït en una àmplia gamma de directoris d’empreses.

 

A més, Internet us permet posar-se en contacte amb els seus clients en major mesura en comparació amb la manera com es posaria en contacte amb ells tradicionalment. La comunicació en línia és més assequible que els mètodes de comunicació tradicionals, com l’enviament de correu i la impressió de fullets. Per exemple, podeu enviar la mateixa informació en un correu electrònic en lloc d’un enviament postal, amb la qual cosa s’estalviarà la impressió, el paper i el franqueig.

 

3. Mesurament i seguiment dels resultatsUn aspecte del màrqueting a Internet que poques vegades està disponible amb el màrqueting tradicional és la capacitat de mesurar i seguir els resultats. Amb el màrqueting en línia, la seva empresa pot utilitzar diverses eines per al seguiment dels resultats de les campanyes publicitàries. Amb aquestes eines, no només pot mesurar i fer un seguiment, sinó també il·lustrar el progrés de la campanya de màrqueting amb gràfics detallats. La capacitat de quantificar els seus esforços de màrqueting és el millor que hi pot haver.

 

El mesurament i el seguiment dels resultats donen a la seva empresa una millor idea de com va la seva campanya de màrqueting. Li dóna una idea de com pot fer créixer millor el trànsit, els clients potencials, les vendes i les conversions. Sense la capacitat de mesurar i rastrejar els resultats, no pot alterar o modificar la seva campanya de màrqueting perquè pugui oferir millor els resultats que voleu.

 

4. Orientació demogràfica

La comercialització dels seus productes i serveis en línia us ofereix la possibilitat d’adreçar-vos a audiències basades en la demografia. Això permet concentrar els seus esforços en el públic al que realment vol oferir els seus productes o serveis. Amb lorientació demogràfica, pot dirigir millor els seus esforços de màrqueting a regions demogràfiques específiques. Mai no ha estat tan fàcil dirigir-se a una zona situada a quilòmetres de distància de la seva oficina. Amb el màrqueting a Internet, ara és possible adreçar-se a diferents grups demogràfics.

La segmentació demogràfica us ofereix la possibilitat de dirigir-vos a clients específics que vostè creu que poden comprar el seu producte o contractar els seus serveis. Cada vegada que algú visita el seu lloc web i omple un formulari, us dóna una idea de qui són realment els vostres clients i us permet descobrir detalls importants sobre ells, com l’edat i els interessos, el que permet configurar millor els seus serveis perquè s’ajustin a les vostres necessitats.

 

5. Màrqueting global amb agencia marketing digital

La capacitat de comercialitzar els seus productes i serveis a nivell mundial és un dels avantatges més grans del màrqueting global per a empreses. En diversos mesos de SEO agressiu, podeu assegurar milions despectadors i arribar a enormes audiències de tot el món. Ara podeu arribar a tots els racons del món, on hi ha Internet.

 

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing digital

Quins avantatges té el màrqueting digital?

Quins avantatges té el màrqueting digital?

Quan hem conegut què és el màrqueting digital i quines són algunes de les seves estratègies, establirem els avantatges i desavantatges que té. Iniciem per definir els avantatges del màrqueting digital:
Generalment, al màrqueting tradicional, és difícil determinar amb exactitud, l’eficàcia de les accions que es fan per a l’atracció de clients. Un dels punts a favor del màrqueting digital són les possibilitats de mesurar cadascun dels esforços que fem.

 

De manera que tindrem sempre clar que del que estem aplicant funciona, quines coses no i per tant quines hem de modificar. Hi ha una dita en màrqueting digital que diu: “el que no es pot mesurar, no es pot millorar”.
Flexibilitat

L’anàlisi constant ens permet fer modificacions instantànies, provar coses molt ràpidament i ajustar-se constantment a les noves eines o canals que sorgeixin.

 
El màrqueting digital us brinda la possibilitat d’arribar a gran quantitat de persones i fins i tot de sobrepassar fronteres, que abans eren impensables.

D’acord amb la Unió Internacional de Telecomunicacions (UIT), el 53.6% de la població mundial fa servir o té accés a internet. Tot i que aquestes xifres fluctuen per països, l’accés a internet no és total, per la qual cosa un desavantatge del màrqueting digital serà que no tota la població té accés a la xarxa.
aEl desconeixement de l’usuari i les estafes digitals generen desconfiança. Això té com a conseqüència que la publicitat no sigui efectiva. Encara hi ha temor a ser estafat, per la qual cosa no es poden complir els propòsits desitjats.
Saturació de canals

Igual que en el màrqueting tradicional la saturació danuncis succeeix en línia. Per això els anuncis en certs canals poden ser ignorats pels usuaris i no assolir els objectius que es cerquen.
Finalment, la competència és enorme a internet. Per això t’enfrontaràs a un mercat molt competitiu, on constantment hauràs d’actualitzar-te i modificar estratègies per aconseguir les teves metes

agencia marketing digital madrid

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Quins avantatges té el màrqueting digital?

Què és el posicionament SEO?

Què és el posicionament SEO?La veritat és que el SEO brinda una fantàstica oportunitat per atraure potencials clients i augmentar la visibilitat en els motors de cerca. Per això, la importància de conèixer què significa realment aquest terme. El SEO, Search Engine Optimization en les sigles en anglès, es refereix al conjunt de tècniques i bones pràctiques que es duen a terme per optimitzar una pàgina web, que aquesta s’indexi als cercadors i, al mateix temps, aparegui a les primeres posicions dels motors de cerca.

 
El posicionament SEO és més important que mai ja que totes les seves accions estan orientades a millorar la posició que un lloc web ocupa a la llista de resultats de Google o altres cercadors. A més, el posicionament web abasta aspectes com ara el contingut, la rellevància, l’autoritat i el SEO tècnic.
Errors comuns en SEO que has d’evitarSabem que el posicionament web no és una ciència exacta. De fet, podeu sorprendre que Google té en compte més de 200 factors a l’hora d’indexar i classificar un lloc web en els seus SERPs. A més, el seu algorisme està en constant actualització atès que l’objectiu del cercador és oferir la informació més útil per a l’usuari.

 
Per evitar que caiguis en qualsevol error, hem creat la següent llista amb els errors més comuns:
Tenir diversos continguts amb la mateixa clau. Això només aconseguirà que competeixin entre elles i que cap aconsegueixi el seu objectiu.
No posar alt text a les imatges. Aquesta etiqueta ha de contenir una descripció clara i utilitzar les paraules clau de manera natural.
Amb el temps, les URLs canvien, de manera que les has d’actualitzar per no tenir enllaços trencats.
Velocitat de càrrega lenta de la web. Entre els possibles motius pot ser utilitzar imatges grans, gran quantitat de plugins i una desactualització daquests.
No utilitzeu correctament les capçaleres, pensant més en el disseny que en la jerarquia. La manera correcta és col·locar un Heading 1 i després seguir la jerarquia amb els H2, els H3, etcètera.
Repetició excessiva de la paraula clau. Fa anys, això era una pràctica habitual en el SEO, però actualment, és una tècnica penalitzada per Google, coneguda com SEO Black

agencia seo barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Què és el posicionament SEO?

SEO

Què és SEO (Search Engine Optimization)?El SEO (Search Engine Optimization) —o optimització per a motors de cerca— és el conjunt de regles i bones pràctiques per optimitzar un lloc web, que les vostres pàgines s’indexin en els motors de cerca i que apareguin entre els primers resultats orgànics, per així millorar el trànsit.
Inclou factors com:
SEO tècnic.El contingut.Rellevància i autoritat.El posicionament en cercadors o posicionament orgànic és avui més important que mai, i ha de ser una prioritat que totes les empreses —que vulguin tenir presència a Internet— comprenguin el seu veritable significat i el potencial de creixement que brinda en els negocis digitals.
A més, és una gran manera daugmentar la qualitat dels teus llocs web fent-los més ràpids, de fàcil navegació i que, per tant, resulti en una millor experiència dusuari.
El SEO també es pot considerar com un marc de desenvolupament de llocs web ja que tot el procés té una sèrie de regles (o directrius), una sèrie detapes i un conjunt de controls.
SEO per a principiantsPer als principiants en SEO, la definició anterior pot sonar complicada, de manera que en termes senzills podem dir que és una manera daparèixer a la primera pàgina de Google.

Per exemple, quan feu una cerca a Google —oa qualsevol altre motor de cerca—, l’ordre en què es mostren els resultats es basa en algoritmes complexos.
Aquests algorismes tenen en compte una sèrie de factors per decidir quina pàgina web cal mostrar en primer lloc, en segon lloc, etc.
L’optimització del vostre lloc web us donarà avantatge sobre els llocs no optimitzats i augmentarà les teves possibilitats d’obtenir una classificació més alta.

seo barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SEO

Marketing Online per empreses

El Marketing Digital és essencial per a la teva empresa i et direm el perquèEl Marketing Digital es basa en assolir objectius, com la generació i qualificació de clients potencials a través de canals digitals: pàgina web, Xarxes Socials, aplicacions mòbils, creació de contingut al bloc i correu electrònic).

 

Una bona estratègia de Màrqueting Digital no només us ajudarà que et trobin en les cerques de Google, també és útil per augmentar les conversions en comparació amb els esforços de màrqueting tradicionals.

 

er què la teva empresa necessita utilitzar Màrqueting Digital:
Els teus clients potencials estan en línia i et busquen allà. Avui dia, els clients B2B investiguen i sospesen les opcions abans de prendre una decisió de compra, i el món digital els permet fer-ho d’una manera més senzilla.És clau identificar i comprendre el teu públic objectiu per aplicar una estratègia de màrqueting reeixida, cosa que converteix en una bona manera darribar als teus clients potencials amb el contingut rellevant que desitgen.
És mesurable, això vol dir que, si s’implementa l’estratègia de Màrqueting Digital de forma correcta i s’estableixen objectius quantificables, es podran recopilar i analitzar mètriques sobre aquests propòsits i el retorn de la inversió (ROI).Humanització. El teu negoci és B2B o B2C, però tots som H2H: de persona a persona.

 

I encara que estiguem vivint a l’era digital, la comunicació encara es redueix a les relacions humanes.Genera confiança i lleialtat. Tenir presència en línia fa que els consumidors interactuïn amb les marques a mesura que avança en el camí del comprador.El 95% de les persones entre 18 i 34 anys segueixen una marca a Xarxes Socials. Això genera una bona oportunitat per construir relacions sòlides de confiança i establir una forta lleialtat amb el client.
Fidelitzar clients. Lús destratègies de màrqueting digital perquè tornin és un gran ús dels seus recursos i pressupost de màrqueting.A més, faciliten la fidelització dels clients. En estar actius i interactuar amb l’audiència a Xarxes Socials, és més probable que la teva marca sigui recomanada a altres.

 

Mostra els teus productes o serveis. Per a les empreses del sector industrial de vegades no és senzill o possible per als clients potencials veure de primera mà com les seves ofertes poden ajudar-los. Amb eines com demostracions de vídeo en línia o sessions de preguntes i respostes en viu, aconsegueixen augmentar la seva base de compradors potencials i alhora mostrar la seva capacitat per mantenir-se al dia en les darreres tendències.Aprofitar l’automatització de les estratègies de màrqueting. Quan els clients visiten la seva pàgina web, podeu rastrejar el seu comportament al lloc, en concret els recursos que descarreguen. Atès que es converteixen en un client potencial i us proporcionen la seva informació, pot nodrir amb continguts específics el seu possible consumidor durant la resta del cicle de vendes amb el màrqueting automatitzat.Diferenciació. Encara hi ha empreses que no tenen una estratègia de Màrqueting Digital, després compten amb presència en línia, però en general, la seva pàgina web està desactualitzada, Xarxes Socials poc actualitzades i escassa presència a cerques.

agencia marketing digital barcelona

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Marketing Online per empreses

Benefici del posicionament web

La teva pàgina web és la base del teu negoci a Internet. De la mateixa manera representa contínuament la teva marca a Internet. La teva pàgina web és el teu aparador, i depenent de com preparis la teva web, catàleg web o botiga en línia per fer negocis a la xarxa, obtindràs uns resultats o altres.

 

La construcció de la teva pàgina web dempresa sha de prendre tan seriosament com la ubicació de la teva oficina de carrer, o fins i tot més. Poder resoldre correctament interrogants tan necessaris com Com atraure els clients potencials? Amb quina rapidesa els podem atendre? És fàcil fer negocis amb nosaltres? … Hi ha molts factors a considerar, però un disseny web optimitzat és la base sobre la qual es construeix lèxit dun negoci en línia. Necessites disseny web optimitzat? agencia seo barcelona

 

Anem a repassar 12 beneficis SEO que podem obtenir amb una bona optimització web de la nostra pàgina:

Benefici 1- Alt rendiment de la inversió

El SEO t’ofereix una rendibilitat més gran de la teva inversió que qualsevol altra forma semblant de promoció.

 

Benefici 2- Posicionament a llarg termini.Un cop posicionada la teva web, amb un disseny adequat i el lloc optimitzat ha de romandre a llarg termini al rànquing en comparació amb el pagament per clic (CPC o PPC) on els costos i despeses són constants mentre es vulgui mantenir la campanya.

 

Benefici 3- El trànsit objectiu.El SEO pot augmentar el nombre de visitants que estan buscant activament el teu servei o producte.

 

Benefici 4 – Promocionar web sense descansImagina tenir el teu màrqueting treballant exclusivament per a tu 24 hores al dia, 7 dies per setmana, 365 dies a l’any. Aquest és un benefici SEO

 

Benefici 5- Augmentar la visibilitat de la marcaEl SEO pot donar a la teva marca un alt reconeixement amb una inversió relativament baixa.

 

Benefici 6- Més VendesSEO pot augmentar les vendes del teu producte o servei.

 

Benefici 7- Càrrega de la teva pàgina web més ràpidaDegudament validat i optimitzat el teu codi farà que la pàgina web sigui més petita i més lleugera, cosa que significa menys peticions al servidor que comporta menys despeses generals i temps de descàrrega més ràpida.

Benefici 8- Més rendibilitatSEO és una de les maneres més rendibles per comercialitzar els teus productes i serveis.
Benefici 9- Accessibilitat MajorLes millora dels procediments i de loptimització web poden fer que la teva pàgina web sigui més accessible per als utuaris.
Benefici 10- Compatibilitat amb els NavegadorsUn lloc ben optimitzat estarà molt a prop de ser validat amb la majoria destàndards. Això significa que la teva web funcionarà correctament en tots els navegadors, el teu lloc pot ser vist per un nombre més gran de visitants.
Benefici 11- Indexació per cercadors

Tots els enllaços han de funcionar correctament i totes les pàgines han de ser accessibles als cercadors de manera que la teva web serà fàcil d’indexar i classificar correctament pels cercadors.

Benefici 12- UsabilitatSeguint les normes bàsiques doptimització web els visitants tindran una experiència dusuari més agradable.
Si vols experimentar els beneficis del SEO consulta amb nosaltres el que podem fer per tu i per la teva pàgina web
P

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Benefici del posicionament web