Cinc eines de màrqueting digitals

Google Analytics és una eina de monitorització web que ens permet conèixer bastants dades relatives al nostre lloc web i que, sense ell, serien invisibles.

Parlem de dades com:
La quantitat de visitants que ha tingut cada pàgina del nostre lloc web en un moment determinat (dia, setmana, mes …)

D’on procedeixen aquests visitants.El seu perfil demogràfic.El percentatge de rebot, és a dir, la quantitat de visitants que han sortit de la nostra web en molt poc temps i / o tot just sense interactuar amb ella.Les pàgines en què més percentatge de rebot s’ha produït.Etc.En resum, aquesta és una de les eines de màrqueting digital que ens proporciona una sèrie de dades crucials. Si sabem com analitzar-los, podrem reduir el percentatge de rebot i fer més amigable i usable la nostra web, el que repercutirà positivament en el posicionament orgànic de la mateixa en cercadors.

2: Google Search Console

És menys coneguda que Google Analytics, però no per això menys important.
Google Search Console és, com el seu propi nom indica, una consola que ens permet realitzar una sèrie d’operacions vitals perquè el posicionament orgànic de la nostra web millori com indica la experta en posicionamiento web barcelona.

Entre elles:
Sol·licitar a Google que indexi determinades pàgines de la nostra web el més ràpid possible.Per crear i enviar un mapa del web.Saber quins altres llocs web enllacen al nostre.Es tracta d’unes accions que, dins de les eines de màrqueting digital, permeten una comunicació més directa i fluïda amb Google i amb els seus resultats de cerca.

3: Keyword Planner de Google Ads

Segurament hagis sentit el concepte de keyword o paraula clau. Es tracta d’una o diverses paraules que, en repetir-se de forma estratègica en un text, augmenten les probabilitats que la pàgina en la qual les incloem aparegui en els resultats de cerca de Google quan un usuari les introdueix en ell.
No obstant això, com podem saber què keywords busca la gent per així crear contingut que inclogui les més buscades? La resposta està en el Keyword Planner de Google Ads. Dins de les eines de màrqueting digital, aquesta ens ofereix la possibilitat d’escollir una zona geogràfica, teclejar una o diverses paraules i conèixer la mitjana de cerques mensuals que tenen.

Encara que estigui dins del servei de pagament de Google Ads, el Keyword Planner pot usar-se de manera gratuïta.

4: WP Doctor

La majoria dels llocs web actuals està creats amb el CMS WordPress. Si volem que el nostre estigui ben posicionat a Google i compleixi amb tot el que aquest demana per considerar a un lloc web com lloc de qualitat, podem usar WP doctor.
Aquesta és una de les eines de màrqueting digital més senzilles d’utilitzar:
Introdueixes la URL de la teva pàgina web en el formulari de la pàgina principal.Fas clic a “Analitza la meva web”.Esperes uns segons i et retorna una sèrie de dades i millores que pots fer per millorar la qualitat de la teva web pel que fa a posicionament SEO.Així de senzill i d’útil.

5: Hootsuite

Dins el màrqueting en línia, no només el lloc web és important. Les xarxes socials que emprem també ho són. No obstant això, pot resultar una mica tediós haver d’iniciar sessió en cada xarxa social en una pestanya diferent del navegador.

Per solucionar aquest problema, una de les eines de màrqueting digital més usades és Hootsuite. Amb ella és possible monitoritzar i gestionar en una sola pantalla tots els comptes en xarxes socials que hàgim vinculat.
Si vols aprendre més sobre màrqueting digital, visita el nostre Màster en Màrqueting i Gestió Comercial.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.