Discovery ADS

Discovery Ads

Aquesta eina, que estarà disponible per a anunciants de tot el món a finals d’any, introdueix una nova forma d’arribar a un major nombre d’usuaris a través de la presència en diferents webs de Google.

Durant molt temps, la publicitat a YouTube significava que una marca havia d’aparèixer en un vídeo o tenir una app. A partir d’ara, els anuncis Discovery seran una forma simple i eficaç d’aprofitar el poder de YouTube sense necessitat de tenir un vídeo.

Les marques tan sols hauran de carregar les millors imatges de la seva campanya social i, a continuació, Google optimitzarà la seva combinació de mitjans per obtenir el màxim rendiment a Gmail, Discover i en el feed de la pàgina principal YouTube segons el consultor seo Judith sauch.

Bumper Machine

Basada en machine learning, l’eina de Bumpers ajudarà els experts en màrqueting a crear d’una forma més  ràpida i automatitzada diferents versions dels famosos anuncis de sis segons per YouTube.

Des que YouTube va introduir els bumper ads, anuncis de sis segons, en 2016, com una manera de poder arribar a més clients que fan ús del mòbil, l’eficàcia que ha demostrat aquest format ha superat les expectatives.

Però produir un vídeo de sis segons requereix temps i recursos addicionals que no tots els equips tenen. Aquí és on Bumper Machine, una eina que genera vídeos de sis segons a partir de formats més llargs, pot convertir-se en una gran ajuda.

Bumper Machine es basa en models de machine learning que són capaços d’identificar moments clau i ben estructurats en un vídeo més llarg, com aquells que contenen informació sobre productes o marques, rostres humans, moviment o contrast.

Organitza aquests moments i els reuneix per generar diferents versions d’anuncis de sis segons de durada perquè puguis triar, tot en qüestió de minuts. Abans de guardar els teus nous bumper ads, pots realitzar els ajustos necessaris amb senzilles edicions.

Cada marca té necessitats creatives diferents. Per a les marques o agències que disposen de recursos per crear bumpers des de zero, Bumper Machine pot ajudar-los a començar visualitzant una història de sis segons. Per a altres, és una forma ràpida i senzilla d’ampliar la seva biblioteca d’actius i una forma de començar a utilitzar la seqüència d’anuncis en vídeo.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.