Fes la millor cerca de Google

La millor recerca de Google és la que es centra en mostrar els millors resultats partint de les paraules més vinculades amb la informació més esperada.

Molts creuen que amb només col·locar una paraula en el cercador generarà els resultats més desitjats, tot i que Google té la capacitat; gràcies als seus desenvolupadors, de conèixer o tenir indicis del que realment cerques, has de recordar que aquest motor de cerca no és humà.

No cal que formulis una oració tan complicada per generar un resultat desitjat, de vegades la simplicitat atrau més beneficis, centra’t en el que vols veure en els resultats i utilitza paraules bàsiques i concretes.Tria paraules acuradament, no combinis paraules que no siguin necessàries i que només generessin resultats escombraries, pots utilitzar la comanda de veu per optimitzar la recerca i no et preocupis pel que no té importància, Google t’ajudarà a trobar el que cerques

Cerca de Google amb imatges

La cerca de Google amb imatges tal i com indica el consultor seo Judith sauch,  és un complement a les recerca de text tradicional, en aquestes nova era tecnologia el món s’ha tornat més visual i per això la companyia mes popular en resultats de recerca en línia crec aquest mòdul per trobar informació a partir d’una imatge la qual has de pujar al núvol perquè aquest realitzi les validacions comparatives de l’arxiu.

Amb aquesta eina de recerca podràs trobar imatges similars, llocs web que continguin aquesta imatge i de diferents mides, això si, has de considerar que el volum de resultat serà més gran amb una imatge famós i menys contingut d’una imatge personal.Aquesta funció i factible des d’un ordinador, un Smartphone o una tablet, només has de comptar amb un visualitzador web o millor conegut com navegadors web.

Pàgines de resultats dels motors de cerca de Google (SERP)

Google com a motor mes popular i usat pels usuaris a nivell mundial maneja diferents resultats de motors de cerca, modalitat que han adoptat altres cercadors menys populars.

Tradicionalment els resultats que mes es fan servir són els que conté un link ple de text, però els cercadors generen altres tipus de resultats en els seus recerca com el són: imatges, vídeos, notícies, ubicació geografies, entre d’altres; i cada un d’ells té característiques particulars i amb un públic segmentat.

No tots resolen un dubte amb un text, és per això que recorren a una imatge o a un vídeo; o simplement desitgen informació més especialitzat i busquen un llibre o una notícia. Això és possible gràcies als SERP.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.