Smart Bidding

Smart Bidding

¿Què és? Un dels principals anuncis de Google Màrqueting Live de dimarts, va ser el llançament de les noves capacitats ampliades per a les Ofertes intel·ligents de Google Ads que admetran una gamma més àmplia d’objectius comercials i casos d’ús. Smart Bidding és un tipus de licitació automatitzada de Google Ads que utilitza machine learning per optimitzar els objectius de rendiment seleccionats en cada subhasta, una característica coneguda com “auction-time bidding”.

Les noves opcions augmentaran la capacitat d’aprofitar l’oferta intel·ligent per a aconseguir resultats empresarials més complexos, com el “valor” autodefinit o els múltiples objectius de conversió dins d’un compte determinat.

 

També hi ha una nova característica anomenada Ajustaments de temporalitat que proporcionarà dades per informar les ofertes intel·ligents sobre el futur impacte en vendes i promocions. Per què això és significatiu: a mesura que els viatges dels clients es tornen més complexos, les solucions de màrqueting escalables són essencials. Les solucions cada vegada més sofisticades i àmpliament representatives de Google permetran als professionals de màrqueting la possibilitat d’aprofitar al màxim les ofertes automatitzades de subhasta de Google, al mateix temps que garanteixen que els seus objectius comercials i els seus punts de vista romanguin fermament en el centre dels seus programes.

 

El que significa per als nostres clients: Les capacitats ampliades d’ofertes intel·ligents poden representar una nova oportunitat per automatitzar o considerar alternatives a les solucions actuals.

 

Per exemple, els clients que utilitzen l’estratègia “Target CPA Smart Bidding”, poden considerar si aquestes noves opcions són més adequades. Mentre que aquestes característiques són noves a Google Ads Smart Bidding, aquestes capacitats són comuns entre les plataformes de gestió de cerca pagada de tercers que generalment ja estan en ús pels nostres clients per a l’automatització d’ofertes en els motors de cerca.

 

Quan aquestes solucions no estiguin en ús, en la seva totalitat o en alguns tipus de campanyes, es pot optar per les noves capacitats de Google. En termes generals, esperem que els avenços de Google a l’automatització beneficiïn a tots els anunciants, ja que les plataformes d’administració de tercers tenen el repte d’oferir un valor addicional i fins i tot integrar-se amb les solucions de “Auction-time bidding”. Els equips de Paid Search de iCrossing, avaluaran el potencial d’aquestes noves solucions i assessoraran sobre la millor manera d’incorporar l’automatització en la nostra gestió de programes segons indica la experta seo barcelona.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.