¿Qué es el Google Discovery?

Google va sorprendre als assistents de Google Màrqueting Live, un esdeveniment que va incloure diversos llançaments de productes publicitaris digitals i va comptar amb la presència de més de 5,000 professionals de màrqueting i experts d’agències a San Francisco.

Hi va haver un missatge clar i contundent: la necessitat d’un ampli espectre d’intel·ligència orientat al client, perquè les marques puguin oferir anuncis i experiències amb la major rellevància possible. Google entén això millor que qualsevol altra plataforma i desitja que els professionals de màrqueting connectin amb els seus consumidors en els moments més importants dins del seu procés de compres.

Ara que Google Màrqueting Live ha arribat a la seva fi, aprofundim en les característiques dels nous productes publicitaris i eines que Google va compartir, per identificar exactament el que els nostres clients necessiten saber al respecte. Discovery AdsQuè són?Google va anunciar aquest nou format d’anunci basat en el feed durant la presentació de dimarts, aquests anuncis estan dissenyats per arribar als usuaris quan busquen alguna cosa nova.

 

Permetran que els anunciants siguin visibles als usuaris a través de la pàgina d’inici mòbil de Google, la pàgina d’inici de YouTube i les pestanyes de promocions / xarxes socials de Gmail.Per què és significatiu: no es tracta d’una tendència més de les campanyes multiplataforma de Google, com les campanyes d’aplicacions universals o les campanyes locals, sinó que és un indicador de cap a on està l’aposta de Google en el futur.

 

Estan treballant per anticipar-se al pròxim pas dels consumidors, ajudant-los a que completin el seu procés de compra sense haver de tornar a la pàgina de resultats de la cerca. Google vol que els consumidors es relaxin i es desplacin fàcilment a través del seu feed per posar-se al dia amb les últimes notícies i tendències. Esperen que els consumidors se sentin inspirats i descobreixin alguna cosa nova que podrien arribar a estimar. Estan entusiasmats per monetitzar, i citen que avui dia 800 milions d’usuaris interactuen amb el seu Discovery Feed mensualment. El que significa per als nostres clients: això és una cosa que val la pena provar. Els anunciants ja estan diversificant pressupostos per a Facebook i Pinterest. Amb la capacitat d’anar col·locant acuradament l’orientació de primera persona juntament amb la seva intenció personalitzada i afinitat en totes les propietats O & O, això té potencial per esdevenir una part central dels pressupostos de publicitat.

 

Tot i que Google els nomena “Discovery”, van compartir que inicialment els estaven “ajustant” per a una resposta directa. Les estratègies d’oferta, per exemple, se centraran en les conversions, el que fa que aquesta sigui una expansió atractiva per als anunciants de Google Ads que busquen oportunitats pensant en ROI, per arribar a nous clients. deep linkingQuè és?Google va anunciar que introduiria capacitats de deep link a les aplicacions des dels ads, donant als anunciants l’opció addicional de dirigir el trànsit a les seves aplicacions on els usuaris ja les tenen instal·lades en els seus dispositius.

 

Per què això és important: aquesta actualització intuïtiva és un guany tant per als clients de Google com per als anunciants, per què? Perquè els usuaris podran aprofitar la utilitat de ser dirigits des de les seves consultes a millors fonts i recursos, on obtindran la resposta que necessiten a través d’aplicacions instal·lades i no només a través de pàgines web. Els anunciants amb aplicacions reeixides poden treure profit d’una gamma més àmplia d’opcions per atraure els clients, especialment quan les aplicacions poden reduir la fricció en aprofitar una relació preexistent. El que significa per als nostres clients: les marques amb aplicacions han de desenvolupar noves estratègies per provar aquest camí. Els plans han d’incloure el mesurament d’accions dins de l’aplicació relacionades amb les campanyes de mitjans, per a un aprenentatge continu i optimitzar el valor empresarial. campanyes locals.

¿Què és segons un consultor seo ?

Google està expandint les Campanyes Locals de Google Ads en termes de funcionalitat i inventari. Aquestes campanyes agilitzen el procés de col·locació d’anuncis en les propietats de Google per impulsar els negocis locals.

 

Google ha anunciat que està afegint la capacitat d’optimitzar accions locals més enllà de la visita a la botiga, per incloure trucades telefòniques i sol·licituds d’adreces en línia. A més, estan augmentant la visibilitat dels anuncis de Campanya locals, per mostrar-se en els resultats de cerca de Google Maps, així com per pins promocionats, a mesura que els usuaris planifiquen les seves rutes i direccions.

 

Per què això és significatiu: Google continua evolucionant el suport per anunciants locals més enllà del llançament inicial d’aquest format l’any passat. Les estratègies d’ofertes ampliades, com l’optimització per a trucades telefòniques.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.