Funcions del director de Marketing digital

El director de màrqueting digital és l’encarregat de configurar la presència online de l’empresa i els clients en els diferents canals.

Existeixen moltes empreses que tenen un lloc web que es necessita per ser part del món digital.

La massificació de l’ús d’Internet i el desenvolupament de les comunitats online configuren un espai de comunicació oberta on la presència de les empreses tornarà a ser complementària.

 

En aquest escenari, la personalitat i la imatge de marca s’obtenen a través de les publicacions, la interacció amb els usuaris i les converses generades.

Totes les accions han de ser coordinades en un pla general de càrrega del director de màrqueting digital, un responsable professional per al desenvolupament, la implementació, el monitoreo i l’optimització de les estratègies.

 

Per a generar aquest pla, el director de màrqueting hauria de liderar el canvi intern de l’empresa per tal de subvencionar-lo, per part del vostre treball convocant els usuaris interns del potencial i la importància de la presència a Internet.

A més, haureu d’entendre als clients, les comunitats i els usuaris de la marca per a que tingueu una forma atractiva de fer arribar els productes i serveis a ells, a través de les plataformes digitals.

Aptituds del director de marketing digital

Considerant els objectius del projecte i les característiques particulars de l’empresa, el director ha de dissenyar un pla inicial de comunicacions i màrqueting a les primeres etapes. Una vegada que la plataforma digital ha estat llançada i l’estratègia s’ha posat en marxa, tindrà les següents tasques:

Desenvolupa i executa l’estratègia de màrqueting digital de la companyia.Buscar formes d’entendre les necessitats dels clients i els usuaris digitals.Coordinar el treball amb altres àrees de la companyia per a l’execució de l’estratègia digital de la marca.Establir una metodologia de treball per a l’equip de màrqueting.Gestioneu els temps de treball i definiu les metes de cada professional en el terreny per assegurar-vos un nivell de productivitat i eficàcia.Medir, analitzar i informar del funcionament de tots els esforços de l’àrea.

Gestioneu el pressupost de l’àrea i el monitoratge de les inversions.Llevar un cabo actividades para generar leads.Optimitzeu i superviseu el maneig del lloc i els canals digitals per aconseguir prospectes.Definir les mètriques clau i els criteris per medir el ROI de les accions.Desenvolupar, provar i avaluar nous canals de màrqueting.Supervisar el contingut digital en tots els formats i canals.Identificar les noves tendències per adaptar-se a l’estratègia.Buscar noves tècniques de creixement.Investigar les tecnologies emergents i avaluar la seva adopció.

Experta en seo barcelona Judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.