Funcions de un SEO expert

De vegades és difícil trobar una persona que es desenvolupi en l’art d’optimitzar de forma orgànica el contingut d’un lloc web, per què és tan complicat?
Determinen en aquest article quines són les funcions d’un SEO Manager per poder identificar el perfil correcte per a aquesta posició.

 

“Dins de la indústria del màrqueting i publicitat, pel fet que hi ha diferents camps d’especialització, hi ha una gran gamma de llocs i oportunitats laborals, ja que el treball ja no només es limita a realitzar publicitat, promocions i investigació de mercats, sinó que va més a fons. Com a exemple, tenim a l’SEO Manager.

Un SEO Manager  o consultor seo és l’especialista i professional que constantment està coordinant l’aparició d’un lloc web dins dels principals buscats que hi ha al mercat, això amb el propòsit que destaqui dins de les primeres posicions d’aquests.
Teòricament, es pot dir que la tasca d’un SEO Manager es concentra únicament en atraure trànsit orgànic (sense paga) i incrementar els ingressos d’un lloc web. No obstant això en l’actualitat, aquest professional del màrqueting digital està canviant el seu rol, a causa que també ha de ser generador de contingut, tenir clar l’experiència de l’usuari, prendre decisions que estan vinculades amb les estratègies digitals i ser creatiu per a desenvolupar el seu treball de la millor manera possible.

 

Dins de les seves principals funcions destaquen les següents:
Desenvolupador de contingut: Sabem que “el contingut és el rei” i això ens porta a la deducció que no et pots posicionar bé en cercadors si no hi ha contingut de qualitat. És per això que el SEO Manager ha de treballar en harmonia amb el redactor, i si és el cas, polir el contingut perquè aquest sigui valuós per a l’audiència.Experiència d’usuari: Ha d’estar conscient de què és el que volen trobar els usuaris quan entren a un lloc web, i per aquest motiu, ha d’estar enfocat a generar una excel·lent experiència d’usuari per poder aconseguir atreure i generar trànsit orgànic.

Estratègia digital: Ha de conèixer i treballar juntament amb els especialistes en màrqueting digital. El SEO Manager és el que més temps passa en el lloc i sap què és el que fan els usuaris dins d’ell.

Creatiu: La creativitat no és un atribut exclusiu de la publicitat; actualment els leads són més difícils d’obtenir que abans.

Cada link adquirit de forma orgànica requereix treball, planificació, esforç i creativitat.L’àmbit digital és una de les àrees amb major creixement dins de les carreres de màrqueting i publicitat. Si la teva passió es troba en l’àrea tecnològica, aquests llocs poden ser d’interès per a tu.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.