Importància del màrqueting de contingut

Segurament has escoltat la frase “el contingut és el rei”. El màrqueting de contingut també conegut com content màrqueting, utilitza com a base per a l’èxit web la creació de contingut útil, nou, amb qualitat i valor per als usuaris webs i els clients potencials d’una empresa.

D’aquesta manera, el màrqueting de contingut és una tècnica emprada dins del màrqueting digital per captar i fidelitzar clients. No fent ús de campanyes publicitàries tradicionals, sinó emprant contingut original i de qualitat.L’internet ha revolucionat el mercat i la manera de realitzar màrqueting.

La implementació d’una estratègia que ens faci visible a la web impulsarà els objectius empresarials, aconseguint les metes proposades.La comprensió del pensament dels clients actuals és necessària per accedir-hi i fidelitzar a la marca. El màrqueting de contingut pretén generar la sensació d’informar, més no vendre.Els clients potencials que arriben a la o les plataformes webs de l’empresa, han de percebre una preocupació real de la companyia per resoldre els seus problemes. Oferint un contingut de qualitat i interès.Quan el contingut publicat és veritablement valerós es comparteix per si sol.

Els millors promotors de la companyia són els mateixos clients. Quan les publicacions són de qualitat la persona que el llegeixi voldrà difondre-ho, a més de que tornarà a la pàgina web i la fiabilitat de la companyia es veurà en augment.Màrqueting de contingut: SEO, Social Media Marketing.Aquest màrqueting s’involucra, de manera directa, en diverses estratègies. Per exemple, l’estratègia SEO utilitza el content màrqueting per millorar en el posicionament dins dels resultats dels motors de cerca, l’estratègia de Social Media Marketing el fa servir per crear llaços amb els clients i aconseguir la difusió dels missatges.És important que els continguts reflecteixin l’autenticitat de la marca i la qualitat que s’implementen en els productes i / o serveis que s’ofereixen.

El màrqueting de contingut  com indica la experta seo barcelona, millora la imatge i augmenta la fiabilitat, aconseguint atreure clients nous i fidelitzar els existents.Per crear bon contingut, cal conèixer al públic que volem captar, saber quins són els seus temes d’interès i elaborar textos, infografies, vídeos … sobre els mateixos. Una part fonamental és l’elecció de paraules clau, les quals van descriure el contingut i faran possible que l’usuari ho trobi dins de la web. L’elecció de paraules clau, o keywords, es porta a terme per mitjà d’eines.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.