estratègia SEO

Visibilitat en el web: estratègia SEO

Ens trobem en l’era tecnològica, pel que no és estrany que l’internet i els projectes online s’hagin popularitzat, i és que ofereix el major abast al públic actual. No obstant això, en el desig d’arribar a la major quantitat d’usuaris possible, se’ns presentaran diversos obstacles.

Així com l’internet ofereix oportunitats, avantatges i beneficis, també es troba atapeït per una gran competència, no n’hi ha prou amb obrir una pàgina o un lloc web, cal comptar amb visibilitat, protagonisme, per a això s’ha de plantejar una estratègia SEO.Google i l’estratègia SEO

L’estratègia SEO s’enfoca en els motors de cerca, especialment Google, és de coneixement general que aquest cercador és el predilecte pels usuaris, gran quantitat de persones que consulten dia a dia, a més, està comprovat que, en pràcticament qualsevol mercat, els clients utilitzen la web per investigar sobre preus, qualitat de productes, empreses que l’ofereixen, etc.

D’aquesta manera, aparèixer a la primera pàgina de Google dispararà el nostre trànsit orgànic. Però ¿és tan important la primera pàgina? Estudis han comprovat que la majoria dels usuaris no arriben a accedir a la segona pàgina de resultats, i que els tres primers llocs són els que s’emporten la major quantitat de clics.

Cal que comprenguem el funcionament i l’enfocament de Google, aquest cercador brinda especial importància a l’experiència de l’usuari, vol oferir de manera clara, ràpida i encertada una resposta a les consultes, així que els primers resultats són les pàgines que demostren un alt nivell de qualitat, autoritat i rellevància, de manera que els usuaris no tenen la necessitat d’anar molt enrere per resoldre els seus dubtes.Entenent això, és senzill comprendre que les accions de l’estratègia SEO, encara que es trobin enfocades en les variables que l’algoritme de Google considera el moment d’indexar les pàgines, són modificacions que milloraran l’experiència dels usuaris que visiten la nostra pàgina, el que beneficiarà la reputació de la marca, atraurà clients potencials i augmentarà el nombre de reconversions (si es tracta d’una pàgina en línia de vendes, si no, el nostre contingut arribarà a un major nombre d’espectadors i l’autoritat s’elevarà).

L’ideal és considerar a Google com un aliat, aquest motor et diu el que has de optimitzar perquè la teva pàgina agradi al públic i sigui digne d’un dels primers llocs en els resultats de cerca com indica un expert en seo barcelona.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.