¿Qué es el Outbound Marketing?

El Outbound Màrqueting o màrqueting tradicional és el conjunt d’accions encaminades a vendre productes o serveis als usuaris en un únic sentit, és a dir, que la comunicació es realitza sempre de l’empresa a l’usuari i no viceversa.

 

El Outbound Màrqueting es caracteritza per presentar-se de manera intrusiva, sense esperar-lo. Pensem, per exemple, en el típic anunci que et salta mentre reprodueixes un vídeo a YouTube o al banner que et interromp en la visualització d’un article.

 

Outbound Màrqueting a l’actualitatAvui en dia, el Outbound Màrqueting està perdent força davant del Inbound Màrqueting. El temps de què disposa l’usuari és cada dia més limitat, i no vol sentir interromput repetides vegades per ofertes en les que no està interessat.

 

Outbound Màrqueting vs Inbound Màrqueting

Les tendències en el comportament dels usuaris van per un altre camí. L’usuari, en general, no rep de bon grat una crida a porta freda, igual que no sol prestar atenció als correus no desitjats. De la mateixa manera, la publicitat intrusiva que detecta quan navega per Internet, no aconsegueix captar la seva atenció de manera efectiva.

 

Això té tot el sentit del món, per què oferir a l’usuari productes o serveis sense saber si realment està interessat en ells?
D’aquí la importància que cobra el Inbound Màrqueting a l’actualitat. L’usuari està desitjós de continguts que donin resposta a les seves necessitats, continguts que espera i l’ajuden a prendre una decisió durant el cicle de compra tal i com indica la experta en seo barcelona Judith sauch.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.